روزنامه الجزیره: عربستان به دنبال میزبانی از استقلال و تراکتور

روزنامه الجزیره عربستان از تلاش فدراسیون فوتبال این کشور برای گرفتن میزبانی مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

روزنامه الجزیره: عربستان به دنبال میزبانی از استقلال و تراکتور

هرچند دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از بررسی شرایط درباره نحوه و محل برگزاری مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری می‌کند، اما فدراسیون فوتبال عربستان تلاش خود را برای گرفتن میزبانی این مراحل آغاز کرده است.

در سالی که کشور قطر تمایلی به میزبانی لیگ قهرمانان آسیا نداشت، عربستان سه گروه از این رقابت‌ها را میزبانی کرد و «شیخ سلمان» رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بابت این میزبانی از آنها تشکر کرد.

پیش از این اعلام شده بود مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به صورت تک بازی برگزار می‌شود و تیم‌های صدرنشین مرحله گروهی، میزبان می‌شوند اما همانطور که گفته شد، ساز و کار AFC برای این رقابت‌ها در حال تغییر است.

روزنامه «الجزیره» عربستان خبر داد «یاسر المسحل» رئیس فدراسیون فوتبال این کشور تلاش خود را برای گرفتن میزبانی مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آغاز کرده است.

عربستان در مرحله نیمه نهایی دو نماینده دارد؛ الهلال و النصر. الهلال حریف استقلال ایران است و النصر باید با تراکتور بازی کند.

مشخص نیست تلاش عربستان برای گرفتن میزبانی مراحل نهایی تا چه حد موفقیت آمیز خواهد بود اما باتوجه به بی میلی قطر برای برگزاری مسابقات از یک سو و مشکلات دیگر کشورهای غرب قاره بعید نیست AFC دوباره رای به میزبانی عربستان بدهد. هرچند فدراسیون فوتبال و نمایندگان ایران ترجیح می‌دهند ابتدا در خاک ایران و سپس در کشوری مثل قطر به میدان بروند.

دبیر کل AFC در مصاحبه خود تاکید کرده بود کنفدراسیون آسیا در حال بررسی و مطالعه شرایط است و تمام گزینه‌ها از برگزاری بازی‌های رفت و برگشت تا برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان در دسترس خواهد بود.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها