افزوده شدن رشته مددکاری اجتماعی در دانشکده پیراپزشکی مشهد

با افزوده شدن رشته مددکاری اجتماعی در دانشکده پیراپزشکی مشهد این رشته از مهر ۱۴۰۰ دانشجو می‌پذیرد.

افزوده شدن رشته مددکاری اجتماعی در دانشکده پیراپزشکی مشهد

معاون آموزشی تحصیلات پایه دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی افزوده شدن رشته مددکاری اجتماعی در دانشکده پیراپزشکی مشهد مشهد گفت: با موافقت شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درباره راه اندازی مقطع کارشناسی مددکاری اجتماعی در این دانشگاه، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مهر امسال در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

دکتر محسن اسدی افزود: غیر از رشته‌های توانبخشی، در رشته‌های مهم و تاثیرگذار پیراپزشکی نظیر علوم آزمایشگاهی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، تکنولوژی پرتو شناسی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و فناوری اطلاعات سلامت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در دانشکده علوم پیراپزشکی پذیرش دانشجو صورت می‌پذیرد.

وی گفت: هم اکنون در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته‌های بینایی سنجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، فیزیوتراپی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، گفتار درمانی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و کاردرمانی (از سال ۹۸) در مقطع کارشناسی پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: دانشکده پیراپزشکی این دانشگاه نگاه ویژه‌ای در خصوص بسط و گسترش رشته‌های توانبخشی دارد.

منبع: صدا و سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها