نوع جدید ویروس جهش‌یافته کرونا در شوط کشف شد

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی نوع جدیدی از ویروس کرونا در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان شوط خبر داد.

نوع جدید ویروس جهش‌یافته کرونا در شوط کشف شد

محمدمهدی گویا در بازدید یک روزه از شهرستان شوط در این خصوص افزود: طی هفته گذشته همکاران بهداشت و درمان این شهرستان اقدامات پیشگیرانه انجام می‌دادند متوجه شدند در یکی از کارخانه‌های این شهرستان موارد مشکوک به ویروس کرونا در تعدادی از نیروهای این کارخانه مشاهده است.

وی ادامه داد: بلافاصله تمامی نیروهای این کارخانه را مورد آزمایش قرار گرفتند و مشخص شد ۷ نفر از پرسنل این کارخانه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که حال عمومی آنها مساعد است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان را ندارند.

گویا با بیان اینکه هم اکنون کارگران این کارخانه به مدت ۱۴ روز قرنطینه هستند و هر روز مورد ارزیابی بهداشتی قرار می‌گیرند، افزود: کارکنان این کارخانه در مدت ۱۴ روز قرنطینه، مورد آزمایشات و تست‌های بالینی و pcr قرار می‌گیرند و اگر در این مدت موارد خاصی به وجود نیاید کارخانه به حالت عادی بازخواهد گشت.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: این نوع ویروس نوع جدیدی از ویروس کرونا است که شناسایی شده و خوشبختانه ۷ کارگر این کارخانه که مبتلابه این نوع عفونت تشخیص داده شده‌اند حالشان خوب و جای نگرانی نیست.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها