واکسن کرونا کی به کارگران می‌رسد؟ / آخرین وضعیت واردات واکسن

واردات اسپوتنیک‌وی روسیه به دلیل عدم تعهد روسیه هنوز اجرایی نشده و واکسن بهارات هند به دلیل بسته شدن مرزهای هند در دسترس نیست. بدین ترتیب کارگران تا کی باید منتظر رسیدن واکسن کرونا توسط بخش خصوصی باشند؟

واکسن کرونا کی به کارگران می‌رسد؟ / آخرین وضعیت واردات واکسن

در دوره یک سال و چند ماه درگیری کشور با ویروس کرونا بیش از ۷۰ هزار ایرانی جان خود را از دست دارند. این رقم معادل یک سوم جانباختگان هشت سال جنگ با عراق است. در این شرایط آخرین وضعیت واردات کرونا چطور است؟

واردات واکسن فایزر و مدرنا ممنوع است، واردات اسپوتنیک‌وی روسیه به دلیل عدم تعهد روسیه هنوز اجرایی نشده، واکسن بهارات هند به دلیل بسته شدن مرزهای هند در دسترس نیست، واکسن آسترازنکا و سینوفارم نیز هنوز در مرحله مذاکره برای واردات است. بدین ترتیب کارگران تا کی باید منتظر رسیدن واکسن کرونا توسط بخش خصوصی باشند؟

ناصر ریاحی، رئیس کمیسیون سلامت اتاق بازرگانی تهران و رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو که یکی از مسئولان اصلی واردات واکسن کرونا در بخش خصوصی است در یک برنامه زنده اینستاگرامی قرار است به این سوال و سوالات دیگر مخاطبان پاسخ دهد. او در این گفتگو توضیح خواهد داد که تاکنون بخش خصوصی برای واردات واکسن کرونا و واکسینه کردن کارگران چه اقداماتی انجام داده است.

منبع: تجارت نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها