کلنگ مدرسه ۳ کلاسه روستای گری بلمک پلدختر به زمین زده شد

کلنگ مدرسه ۳ کلاسه روستای گری بلمک پلدختر در جهت ایجاد عدالت آموزشی و در راستای پویش آجرهای مهربانی به زمین زده شد.

کلنگ مدرسه ۳ کلاسه روستای گری بلمک پلدختر به زمین زده شد

با حضور دکتر کاظمی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، غفوری نژاد، مدیر کل نوسازی مدارس لرستان و هیئت همراه، مدیران آموزش و پرورشهای پلدختر و عشایری ، فرماندار پلدختر و تنی چند از مسئولین استانی ، ساخت مدرسه ۳ کلاسه روستای گری بلمک پلدختر با مشارکت بنیاد برکت آغاز شد.

مهندس غفوری نژاد در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن لیالی قدر و همچنین روز معلم اظهار داشت: در شهرستان پلدختر در سال گذشته ، اداره کل نوسازی مدارس با مشارکت خیرین ، ۱۱ مدرسه را در قالب ۳۰ کلاس درس ، احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار داد و هم اکنون هم ۱۰ پروژه آموزشی و ورزشی را در قالب ۴۴ کلاس درس در دست ساخت داریم .

مدیر کل نوسازی مدارس در ادامه افزود : در بحث استاندارد سازی سیستم های گرمایشی از سال ۱۳۹۲ تا کنون ۸۷ مدرسه در قالب ۴۶۱ کلاس درس در شهرستان پلدختر با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام پذیرفته است.

وی در خصوص مدرسه روستای گری بلمک گفت: ساخت این واحد آموزشی که از مطالبات بحق مردم این منطقه است با مشارکت بنیاد برکت با زیر بنای آموزشی ۱۷۵ متر مربع انجام خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم دکتر کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیتها و زحمات نوسازی مدارس ، گفت : تلاش ها و مساعی این عزیزان در جهت ارتقای شاخص های آموزشی و ایجاد بستر مناسب برای تعلیم و تعلم است.

وی در ادامه افزود : پلدختر با توجه به شرایط خاصی که دارد نیازمند توجه بیشتر از حیث ایجاد فضاهای ورزشی و تربیتی برای مناطق پر جمعیت، فرهنگیان و دانش آموزان است و ما شاهدیم که این شهرستان از لحاظ دارا بودن زمین چمن، سالن های ورزشی و دیگر امکانات ورزشی چقدر در مضیقه و تنگناست.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها