رئیس کمیته‌ی استان‌ها در جبهه اصلاحات ایران:

سابقه زندان تاجزاده چیست؟/ او می‌خواهد مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کند

رئیس کمیته‌ی استان‌ها در جبهه اصلاحات ایران گفت: آقای تاجزاده در واقع سابقه‌ دزدی و اختلاس که نداشته است. هیچ جرمی به جز فعالیت سیاسی هم مرتکب نشده و اتهام ایشان فقط سیاسی بود.

سابقه زندان تاجزاده چیست؟/ او می‌خواهد مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کند

جواد امام درباره‌ی نامزد شدن مصطفی تاجزاده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: آقای تاجزاده به دنبال این است که مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کند.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند، تاجزاده کاندیدایی است برای رد صلاحیت شدن تا طیفی از اصلاح طلبان بهانه‌ای برای تحریم انتخابات داشته باشند، می‌گوید: اگر قرار بر تحریم بود، ایشان عملاً نامزد نمی‌شدند، اینکه چقدر امکان تایید صلاحیت ایشان وجود دارد، موضوع دیگری است. آقای تاجزاده در واقع سابقه‌ی سوئی، دزدی و اختلاس که نداشته است. هیچ جرمی به جز فعالیت سیاسی هم مرتکب نشده و اتهام ایشان فقط سیاسی بود.

امام افزود: وقتی مدعی انتخابات آزاد هستیم. وقتی کسی جرمی مرتکب نشده است، چه ایرادی دارد نامزد شود؟ ایشان حتی اگر امروز زندانی بود، باز هم می‌‌توانست از داخل زندان کاندید شود. حق طبیعی او این بود که بیاید و ثبت نام کند. باید دید تا روز ثبت نام جمع‌بندی ایشان به چه صورت است، در حقیقت مردم باید تشخیص دهند که او صلاحیت دارد یا خیر. اینکه دیگران بخواهند این حق را از او سلب کنند، یک موضوع دیگر است. اگر شورای نگهبان او را تایید کند، جامعه خیلی خوشحال خواهد شد، چون شاهد تغییر رویکرد بزرگی از سوی شورای نگهبان خواهند بود و حق تعیین سرنوشت را به انسان‌ها می‌دهند و این مساله در قانون اساسی هم محترم شده است.

منبع: انصاف نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • اصغر
    0

    اتهام سياسي كم جرمي نيست مثل اتهام براندازي

  • ناشناس
    0

    تاجزاده مانند سعید مرتضوی کارنامه ی کثیف دارد. ما به کسی که در قتل های زنجیره ای بوده رأی نمیدیم.

  • حکم عقل
    0

    کسی که اصل نظام رو قبول ندارد ،در هیچ کشوری اجازه نمیدهند کاندید شود ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها