آخرین اخبار از نجات کارگران محبوس معدن طزره دامغان

وقوع حادثه ریزش در تونل شماره ۴۲ معدن بزرگ زغال سنگ طزره دامغان، منجر به محبوس شدن ۲ کارگر این معدن شد که عملیات آواربرداری توسط تیم های تخصصی در حال انجام است.

آخرین اخبار از نجات کارگران محبوس معدن طزره دامغان

تلاش گروه های امدادی برای یافتن ۲ کارگر گرفتار در معدن شرکت زغال سنگ البرز شرقی طزره دامغان ادامه دارد اما هنوز از وضعیت این ۲ نفر اطلاعی در دست نیست.

طبق شنیده‌ها، برای اکسیژن دهی به کارگران محبوس در تونل حفره ای حفر شده و تلاش برای نجات این ۲ کارگر ادامه دارد.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دامغان نیز به رسانه‌ها اعلام کرد: کارگاه استخراج این تونل ۷۰ متر طول دارد و این ۲ کارگر در عمق ۳۵ متری زیر آوار هستند.

علی اکبر مهرابی افزود: گروه امداد و نجات معدن طزره برای نجات این افراد ، از سه مکان تونل فرعی حفر کردند و تاکنون بیش از ۲۰ متر پیشروی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: علت ریزش تونل در دست بررسی است و علی رغم تاریکی هوا تلاش گروه امدادی برای حفر تونل دسترسی و یافتن کارگران همچنان ادامه دارد.

مسوول روابط عمومی شرکت البرز شرقی نیز گفت: این حادثه هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد که ۲ کارگر پیمانکاری شرکت البرز شرقی به نام‌های میلاد روشنائی و سید اصغر افضلی دچار حادثه و زیر آوار محبوس شدند.

مجموعه معادن زغال سنگ البرز شرقی در منطقه طزره دامغان در مناطق سردسیر و کوهستانی جنوب رشته کوه‌های البرز و در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرستان دامغان واقع شده است.

شرکت البرز شرقی به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان سمنان شناخته می‌شود که به عنوان یکی از واحدهای زیر مجموعه ذوب آهن اصفهان و از تامین کنندگان کنسانتره زغال‌سنگ کک شو در سالیان اخیر روند رو به رشدی را در زمینه توسعه ذخائر زغال‌سنگ و شبکه معادن، تولید و درآمدزایی و خروج از شرایط زیان ده را تجربه کرده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها