اوج حساسیت در فرانسه، اسپانیا/ اینتر، بایرن و سیتی در آستانه قهرمانی زودهنگام

رقابت های لیگ های باشگاهی در فوتبال اروپا در بعضی کشورها با حساسیت بالایی برگزار می شود.

اوج حساسیت در فرانسه، اسپانیا/ اینتر، بایرن و سیتی در آستانه قهرمانی زودهنگام

تایمز نوشت: برخلاف بوندسلیگا که بایرن مونیخ به زودی عنوان قهرمانی را به دست می آورد، در بعضی از لیگ ها شرایط حساسی در لیگ ها برای قهرمانی وجود دارد که ممکن است به هفته آخر کشیده شود.

لیگ برتر (انگلیس)

برای پیش بینی اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر انگلیس خواهد شد، نیازی نیست که خیلی محاسبه کنید. منچسترسیتی از همه باشگاه ها فاصله گرفته است. شاگردان پپ گواردیولا پس از ۳۳ هفته ۱۰ امتیاز از یونایتد در بالای جدول فاصله دارند. سیتی در دیدار برابر پالاس با برتری می تواند تقریبا خیال خود را راحت کند. در مجموع تیم گواردیولا ۶ امتیاز برای قهرمانی می خواهد.

در انگلیس رقابت برای کسب سهمیه بسیار حساس است. وستهام (۵۵ امتیاز)، لیورپول (۵۴) و تاتنهام (۵۳) در تعقیب چلسی (۵۸) امتیازی هستند. اگر سیتی یا چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شود، تیم پنجم لیگ برتر هم سهمیه لیگ قهرمانان می گیرد.

لالیگا (اسپانیا)

مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی در اسپانیا هیجان انگیزتر از لیگ های دیگر است. چهار تیمی که با فاصله کم در بالای جدول هستند، برای قهرمانی می جنگند. اتلتیکو مادرید (۷۳ امتیاز)، رئال مادرید، بارسلونا (هر دو ۷۱) و سویا (۷۰). در حالی که اتلتیکو (۱-۲ مقابل بیلبائو)، رئال (۰-۰ برابر بتیس) و بارسلونا (۱-۲ برابر گرانادا) در آخرین بازی های خود امتیاز از دست دادند، سویا با یک بازی فوق العاده خود را به صدر جدول نزدیک کرد. تیم لوپتگی از اواسط ماه مارس شکست نخورده است و اخیراً در پنج بازی متوالی پیروز شده و به عنوان مدعی جدی قهرمانی شناخته شده است.

یک دیدار بین بارسلونا و اتلتیکومادرید در نوکمپ برگزار می شود که برای تعیین قهرمان بسیار مهم است. شاید تعیین قهرمان لالیگا به بازی آخر و دقایق آخر بکشد.

سری A (ایتالیا)

۹ سال یوونتوس تورین توانست به صورت پیاپی قهرمان لیگ ایتالیا شود. امسال تیم دیگری به این عنوان می رسد. اینترمیلان تنها چند گام تا اولین قهرمانی از سال ۲۰۱۰ فاصله دارد. پنج هفته قبل از پایان، "نراتزوری" یازده امتیاز بیشتر از آتالانتا برگامو در بالای جدول دارد. با پیروزی عصر شنبه برابر کروتونه، شاگردان آنتونیو کونته می توانند منتظر باخت آتالانتا باشند تا قهرمانی خود را جشن بگیرند.

یوونتوس نگران کسب سهمیه است و تلاش می کند سهمیه را از دست ندهد.

لاشامپیونه (فرانسه)

لیگ فرانسه نیز بسیار حساس دنبال می شود. در حال حاضر لیل با ۷۳ امتیاز بالاتر از پاری سن ژرمن ۷۲ امتیازی در صدر است و موناکو که با روبرت کواچ کروات بسیار خوب عمل کرده است با ۷۱ امتیاز در تعقیب این دو تیم به سر می برد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها