برخورد قانونی با مدیران متخلف در حوزه واگذاری کارخانه ها

معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد: در حوزه تخلفات کارخانه‌ها چند نفر دستگیر شدند و در بحث واگذاری‌ها با مواردی از فعل و ترک فعل‌ها برخورد کرده‌ایم که ممکن است محصول تبانی یا امضای طلایی باشد.

برخورد قانونی با مدیران متخلف در حوزه واگذاری کارخانه ها

سعید عمرانی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت‌ها باعث شده بود نهاده‌ها به دست مرغدار نرسد، گفت: سازمان بازرسی کل کشور در حوزه مرغ لاین ورود پیدا کرده و جلسات خوبی هم در این زمینه برگزار شده است.

عمرانی ادامه داد: اتفاقاتی که در حوزه مرغ رخ داد، زیبنده کشور نبود و شاید دلیل آن برخی سوءنیت‌ها بود و اکنون این موضوع به سمتی می‌رود که وارد کانال قانونی خود شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اولویت اول ما، کارخانه‌هایی است که می‌خواهند تعطیل شوند، امیدواریم شاهد تعطیلی هیچ کارخانه‌ای نباشیم.

وی افزود: کارخانه ارج به‌زودی با ۴ محصول خوب و با جدیدترین فناوری روز آغاز به‌کار خواهد کرد و مقدمات آن در حال اجرا است.

عمرانی تصریح کرد: مقدمات راه‌اندازی کارخانه رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران نیز در حال فراهم شدن است.

وی گفت: کارخانه ارج با ۴ محصول خوب و با آخرین تکنولوژی روز شروع به کار خواهد کرد و مقدمات آن در حال اجراست. مقدمات به راه انداختن کارخانه رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران نیز در حال فراهم شدن است.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: در ارتباط با هپکو با وجود اینکه یکسالی است به دولت مسترد شده است هنوز شاهد کاستی‌ها هستیم.

عمرانی گفت: پیگیر حقوق کارگران به لحاظ مادی و معنوی هستیم، بعضی کارخانه‌ها نیاز به اورهال و تامین مالی و سرمایه در گردش دارند که تا رسیدن به مقصود و نتیجه کاری پیگیر آن‌ها هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها