انتقاد یک کارشناس آموزشی در گفت و گو با خبر فوری؛

طراحان سؤالات کنکور چه کسانی هستد؟/ باز هم عدالت آموزشی زیر سؤال است

یک کارشناس آموزشی معتقد است؛ از آنجاکه دبیرهای خوب در تهران و مدارس خاص متمرکز هستند، به احتمال زیاد نظرات این معلمان در سؤالات کنکور بیشتر از معلمان مناطق محروم دخیل می‌شود.

طراحان سؤالات کنکور چه کسانی هستد؟/ باز هم عدالت آموزشی زیر سؤال است

نسرین باقری در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: در دو سال اخیر اکثر رتبه‌های خوب کنکور مخصوص مدارس خاص مانند سمپاد و تیزهوشان بوده است و دانش‌آموزان مدارس دولتی عملاً جایی برای نشان دادن خود ندارند، ضمن اینکه به واسطه آموزش مجازی، ۳ میلیون نفر به کلی از رده آموزش خارج شده‌اند.

این گفت‌وگو را بشنوید.

منبع: خبر فوری

24

حجم ویدیو: 4.77M | مدت زمان ویدیو: 00:04:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حمیدپاپی
    0

    با سلام کنکور فقط برای حدود 10درصد از رشته های دانشگاهی است که ضمانت آینده کاری دارند. 90درصد از رشته های دانشگاهی در کشور ما پشیزی ارزش ندارند. مشکل کشور بیکاری جوانان است تا وقتی این مشکل در عمل حل نشود مسئولین آب در هاون می کوبند. رئیس جمهور و دولتی متعهد و مجربی می خواهیم که از میان مردم برخاسته باشد و درد مردم را بفهمند و این معضل بزرگ را حل کنند. هرکس کاندیدا شد ابتدا باید فیشهای حقوقی و محل زندگی خود وفرزندانش را اعلام کند.

  • مهدی
    0

    گزارشتان صحیح و درست است کو گوش شنوا

  • ارسطو
    0

    نظام آموزش ازاول تا آخرش غلطه با مدارس غیر انتفاعی که روز به روز به تعدادشون افزوده میشه ومدارس دولتی روز به روز کمتر مونده هاش ازآدم پول میگرند یعنی به ظاهر اسمشون دولتی اند از کناب های آبکی گرفته تا کتاب کار ها ی مافیای آموزش ازسال اول ابتدایی فشار روانی به دانش آموز بدبخت تحمیل میکنه و کلاس خصوصی هایی که پولدارا میرن وبعضی معلم های که درسشون توکلاس مدرسه نمیگن تو کلاس های خارج مدرسه میگن ودرآخر مافیای کنکور کهدر صدا سیما نفوذ کرده به هر شبکه ای که میزنی این مافیا ها درس میگن درس چه عرض کنم از نیم ساعت ۲۵ دقیقه تبلیغات و۵دقیقه مخلوطی از تبلیغ ونکته تستی که بار آموزشی ندارد وکتاب ها ی کارآموزشی مافیاها وآزمون های که مثل بختک به جان دانش آموزان بیچاره افتاده وفشار های روانی ومالی به والدینشان . باسخت شدن کنکور روز به روز این مافیا گنده تر وپر نفوذ تر میشود ودر ضمن کنکور رقابتی است بین دو سه تا رشته پرمتقاضی بقیه رشته ها بی ارزش تلقی میشود خلاصه این نظام آموزشی ازدم غط اندر غلط است والسلام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها