جهانگیری: دولت احمدی‌نژاد پایه فساد را در کشور گذاشت/ پرونده برادرم، شاید هزینه حرف‌هایم در انتخابات بود / به‌خاطر ماجرای بنزین از دولت قهر کردم / مجلس، گرانی به کشور تحمیل کرد

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: من به آقای روحانی پیشنهاد دادم بعد از انتخابات که معاون اول دیگری را انتخاب کنند و من را مشاور کنند، اما قبول نکردند.

جهانگیری: دولت احمدی‌نژاد پایه فساد را در کشور گذاشت/ پرونده برادرم، شاید هزینه حرف‌هایم در انتخابات بود / به‌خاطر ماجرای بنزین از دولت قهر کردم / مجلس، گرانی به کشور تحمیل کرد

در ادامه محورهای سخنان جهانگیری می آید:

کلاب هاوس فرصت خوبی است؛ به همه ی دوستانی که نگران هستند و طوری اظهار نظر می کنند که از فضای مجازی و توسعه آن، می ترسند، می گویم گه چرا می ترسید؟ اتفاقا شفافیت در همینجا معنا پیدا می کند؛ بگذارید مردم ازادانه صحبت کنند.

اپراتورها در کلاب هاوس اخلال ایجاد کرده بودند، اما آقای جهرمی پیشنهاد دادند که جرائم سنگینی ایجاد شود برای اخلال گران در این شبکه ی اجتماعی.

با پیشنهاد اقای هاشمی و اقای خاتمی و موافقت اقای روحانی، در سال 96 وارد صحنه انتخابات شدم؛ وفای به عهد آنی بود که وقتی مردم را دعوت کردیم که رای بدهند، باید در دولت می ماندیم که مسائل را پیگیری کنیم.

من به اقای روحانی پیشنهاد دادم بعد از انتخابات که معاون اول دیگری را انتخاب کنند و من را مشاور کنند، اما قبول نکردند.

من مسئول بودم که از 24 میلیون رای رئیس جمهور حفاظت می کردم.

در دوره ی جنگ اقتصادی، وقت موسعی را گذاشتم که کالاهای اساسی برای مردم تامین شود، همینطور برای داروها.

هم مسئول ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بودم، هم مسئول اقتصاد مقاومتی بودم، فکر می‌کنم در این زمینه، از اینکه ماندم و خدمت کردم به مردم، کار خوبی انجام گرفت.

ما با شروع دولت، سه نرخ ارز داشتیم، ارز 1200، 2477 و ارز آزاد که از اسفند 91 حدود 4 هزارتومان بود، ولی با شروع این دولت روند کاهشی پیدا کرد.

روزهای اول، دوتا ارز اول را باهم ادغام کردیم، چون فکر میکردیم که باید تک نرخی شود.

مدتی طولانی در زمان دولت یازدهم، نرخ دلار در محدوده ی ثابتی حرکت کرد.

در پایان دولت یازدهم، دولت در کانال سه هزارتومان بود.

در سال 95، شوکی در بازار ایجاد شد، عمدتا دیگر بازار رفت روی ساوزکارهای اقتصادی مثل عرضه سکه ولی معلوم شد که پایدار نیست.

برای چند ماه قرار بود ارز 4200 باقی بماند.

در مرداد ماه که رئیس جدید بانک مرکزی آمد، جلسه سران سه قوه تشکیل شد، در آن جلسه بحث سیاست های ارزی بررسی شد؛ باید تصمیم جدی گرفته می شد، انجا براساس اصرار برخی از سران قوای سه گانه، تصمیم بر این شد که ارز 4200 بماند.

اینکه گفته شد ارز جهانگیری، وقتی آن شب تصمیم گیری شد، اعضای ان جلسه که شامل تیم اقتصادی دولت و غیر دولت بود، پایان تصمیم گیری اعضای دولت و برخی از مشاورین رسانه ای اقای رئیس جمهور، پیشنهاد کردند برای اینکه تحت عنوان تصمیم دولت در جامعه جا بیافتد، جهانگیری آن را اعلام کند، اما من مخالف بودم.

این ارز 4200 مصوبه جلسه سران سه قوه است؛ اینکه اقایان درموردش اظهار نظر نکردند بعدا، به خودشان بر میگردد.

من خدمتتان عرض بکنم ارز کنترلی فیکس تقریبا در 90 درصد سال ها انجام گرفته شد؛ ما در دوره آقای هاشمی، ارزهای مختلفی داشتیم، 60 تومان بود، 80 تومان هم داشتیم، بعد از مدتی ارز تثبیتی 180 تومان گذاشتند؛ در دوره آقای خاتمی هم دو نرخی بود.

در دوره آقای احمدی نژاد، ارز فیکس 1224 تومان اعلام کردند و بعد سه نرخی آن را اعلام کردند.

اکثر تصمیم های غیراقتصادی از جمله ارز 4200، به خاطر شرایط جنگ اقتصادی بود.

در آن جلسه ای که ارز 4200 مطرح شد، من گفتم که این ارز شناور باشد و فیکس نباشد و بتواند با تورم تغییر کند؛ الان فکر می کنم مهمتر از ارز 4200 تومان این است که باید از زندگی مردم حراست بکنیم.

من فکر میکنم که اگر بخواهیم به زبان جوانان شرایط را توصیف کنم، باید بگویم که اگر شهروندان کنار صندوق رای جمع نشوند، ممکن است شهر سقوط کند؛ هیچ راهی جز رای دادن برای اصلاح امور نداریم؛ اگر راه دیگر داشتیم که از طریق آن بتوانیم اصلاحات کنیم و شهر را حفظ کنیم و شهر را به مافیا واگذار نکنیم، خب کار دیگری می کردیم.

نباید بگذاریم کسانی که برای رای مردم ارزش قائل نیستند، به اسم رای مردم پیروز شوند.

بحث تحریم و انتخابات و اینها، درموردش باید بگوییم دود تحریم از دل تحریم انتخابات مثل سال 84 ایجاد شد؛ اگر وارد انتخابات می شدیم در آن سال ، افرادی نمی آمدند که...

حق می‌دهم که مردم نسبت به اثرگذرای رایشان تردید داشته باشند؛ مردم در هرحال ناراحتند از شرایط زندگی شان.

به نظرم رئیس دولت می تواند تاثیرگذار باشد؛ رئیس دولت ممکن است بگوید تحریم کاغذپاره است؛ یک وقت رئیس دولت با رهبری می نشیند و مشورت می کند برای رفع تحریم ها و توسعه؛ خب پذیرفته می شود و از درون آن برجام بیرون می آید.

شما دولتی دارید که وزیر آن آقای جهرمی قاطع ایستاده که جلوی اخلال در کلاب هاوس را بگیرد؛ حتما هم با قاطعیت این مسیر را دنبال می کنند.

ما بین جنگ اقتصادی آمریکا و تحریم ها تفاوت قائل باشیم؛ در شروع کار دولت، ما با تحریم های شورای امنیت یعنی 7 قطعنامه شورای امنیت و تحریم های اتحادیه اروپا مواجه بودیم؛ این تحریم ها در دو سال و نیم اول دولت فعلی هم وجود داشت.

در جنگ اقتصادی آمریکا، در 200 سال گذشته، این حجم از تحریم ها و اصرار برای اجرای آن بی سابقه است.

آمریکایی ها تمام سفارتخانه هایشان را مامور کردند که پیگیری و نظارت کنند کدام کشورها با ما همکاری می کنند.

اصرار بر این داشند که صادرات نفت صفر شود، اصرار بر این داشتند که سیستم حمل و نقل دریایی ایران را فلج کنند.

آقای دکتر روحانی در سال 97 و 98 که به نیویورک رفته بودند، در ملاقات هایشان، به خصوص سال 98، خیلی از سران اروپایی و اسیایی می گفتند که ما به ترامپ هم گفتیم که به برجام برگردید و به مردم ایران فشار نیاورید، و او هم به انها می گفته، سه ماه صبر کنید، بعدش دیگر از اینها چیزی باقی نمی ماند.

آقای روحانی خودشان هیچ وقت نگفته اند که اصلاح طلب است، هیچ وقت هم نگفته دولت اصلاح طلب تشکیل داده، همیشه گفته دولت فراجناحی تشکیل داده، اتفاقا پست های کلیدی در دست کسانی است که سبقه اصلاح طلبی دارند.

اصلاح طلبان در دو انتخابات گذشته با حمایت از روحانی می خواستند قطعنامه های تحریمی رفع شود و روند توسعه ایجاد شود.

برجام بزرگترین دستاورد دیپلماتیک قرن گذشته است.

تیم مذاکره کننده ما در مقابل شش قدرت نشست و برجامی را تایید کردند که امریکایی ها اعلام کردند ما کلاه سرمان رفته.

در دوره خروج ترامپ، به ما می گفتند از برجام خارج شوید، اگر دولت تسلیم شده بود و خارج شده بود، امروز ما در فضای فعلی باید به چه چیزی برمی گشتیم؟

اگر قطعنامه های شورای امنیت ذیل فصل هفتم به دست ترامپ می افتاد، با آنها چه می کرد؟

من قبول دارم یکی از ضعفای دولت، لکنت زبان است؛ ما در دوره اول، درآمدهای افسانه ای را نداشتیم، اما دستاوردهایمان خوب بود.

هر دستگاهی که خودش را فراتر از قانون اساسی می داند، در کار اداره کشور اخلال می کند.

مجلس فعلی مجلس طرح هاست، درحالیکه 100 لایحه دولت دارد خاک می خورد.

لایحه شفافیت و تعارض منافع و هشت لایحه دیگر دولت، علی رغم گذشت زمان بسیار، حتی در مجلس اعلام وصول نشده، و این حتما خلاف قانون اساسی است، البته مجلس حق دارد رد کند، ولی حق ندارد آن را اعلام وصول نکند.

وقتی بازار سرمایه رشد می کند، مجلسی ها می گویند ما بودیم، وقتی شاخص می آید پایین می گویند به خاطر دولت است.

با اطمینان می گویم، هر حمایتی که لازم باشد از بازار سرمایه و سهامداران جز انجام می دهیم، جلسه سران قوا در هفته ای آینده در همین راستاست.

ما کوتاهی کردیم، باید همان اول دولت، گزارش جامعی نسبت به آنچه تحویل گرفتیم از دولت قبلارائه می دادیم؛ وقتی پاسخ نمی دهیم بعضی ها خیلی رویشان زیاد می شود.

آقای احمدی نژاد در 11 بند از من شکایت کرد، در مرحله دادسرا رفتم و دفاع کردم از خودم و در نهایت منع تقعیب صادر شد.

یکی از فسادهای دوره احمدی نژاد بابک زنجانی بود. با 4 امضای وزریرش، بیش از 1.7 میلیارد دلار نفت به زنجانی دادند.

نفت به نیروهای مسلح دادند، به نیروی انتظامی دادند؛ هیچکدام پولش برنگشت.

ایشان یک کاری کرده که ما تا 50 سال دیگر نمی توانیم به پول هایمان دسترسی پیدا کنیم.

هر وقت درمورد شرایط دولت احمدی نژاد صحبتی شود، آدم اعصابش خورد می شود، چراکه شرایط بسیار بدی ایجاد کردند.

در بحث سفارت عربستان، نیروهای ما ضعیف برخورد کردند و باید با آنها برخورد شود؛ یکی از خیانت هایی که در حق مردم شد، حمله به سفارت عربستان بود.

حتما علاقمند هستیم که زودتر با عربستان به یک نقطه مشترک برسیم.

حرف های زیادی برای گفتن با مردم دارم .

من با سردار سلیمانی، مثل دو برادر بودیم؛ من جهاد بودم در کرمان، ایشان سپاه بودند؛ من پشتبانی جنگ برای لشکر ثارالله درست کردم؛ حاج قاسم فرمانده بودند.
هر وقت می رفت کرمان، می رفت سر می زد به مادرم؛ مادرم می گفت قاسم را از شما بیشتر دوست دارم، دوتا از بچه هایم مادر در رکاب قاسم شهید شده بودند.

من 4 تا برادر دارم، دوتای آنها شهید شدند؛ یک برادر بزرگتر دارم که جانباز است و آموزش و پرورشی؛ یک برادر که کوچکتر است، همین مهدی است که در بخش خصوصی است.

سال 96، در انتخابات حضور پیدا کردم و حرف زدم؛ من بعد از آن خیلی هزینه دادم؛ سه ماه بعد از حضورم، برادرم به عنوان بخش خصوصی، ایشان را به نحو عجیبی گرفتند؛ من از رسانه ها فهمیدم بازداشتش کردند.

در مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی نباید وجود داشته باشد، چه اطرافیان چه فردی از مسئولان کشور.

عل

چرا یک پروند کوچک را به بزرگترین پرونده تبدیل می کنند؛ اما یک پرونده بزرگ میلیاردی، هیچ صدایی ازش در نمی آید؟

آن پرونده ای که این همه در بوق و کرنا کردند؛ برادرم دو اتهام داشت، حتما هر وقت بتواند می آید اطلاع رسانی می کند.

برادر من که قائم‌مقام من نبوده، برادر من که معاونم نبوده، من هیچ ارتباط کاری با برادرم نداشتم.

برادرهای من آنقدر مراقب هستند که دفتر من هم نمی‌آیند. برادر من هر کاری که کرده در دولت احمدی‌نژاد کرده است.

با آقای ظریف صحبت کردم، ایشان گفتند مذاکرات خوب دارد پیشرفت می کند، فعلا چارچوبی که در دستور کار است، مذاکره با 1+4 است؛ آنچه خواسته ایران است و از طرف تیم مذاکره کننده پیگیری می شود و تحریم هایی که در دوره ترامپ اعمال شد، همه ی آنها باید لغو شوند.

طرفین از میزان پیشرفت راضی هستند.

راجع به مذاکرات ایران و امریکا در بغداد، هیچ مذاکره ای در این سطح (ویلیام برنز رئیس سیا) نبوده.

درمورد کاندیدا شدنم، هنوز تصمیمم بر «نه» بوده است؛ ولی هیچ وقت نگفته ام نمی شوم؛ حتما با بزرگان کشور مشورت می کنم.

عده ای فقط دوست دارند بگویند کاندیدا می شوند؛ اما کار، کار سختی است، نیازمند انسجام و بسیاری از کارهاست.

وقتی درمورد کاندیداتوری تصمیم بگیرم، حتما به مردم اعلام می کنم.

کارهای جدیدی که دکتر صالحی در بحث هسته ای شروع کردند، کار عالی ای بود؛ یک عده از روز شروع برجام، به جای اینکه بگذارند مردم از نعمت برجام استفاده کنند، هر جا خواسته شد استفاده بشه، جوری برنامه ریزی کردند که بهره نبرند.

فکر می‌کنند اگر تحریم ها حل نشود، فضا برای پیروزی آنها فراهم می شود؛ اینها زندگی مردم را گروگان گرفته اند.

من واقعا تلاش کردم در دوره مسئولیتم، جاهایی که حضور پیدا می کنم، خیلی از شهدا خرج نکنم؛ آنها انسان های بزرگی بودند، قرار نیست ما بخواهیم از انها سو استفاده کنیم.

اگر انسان مروت داشته باشد، وقتی ببیند یک دشمنی مثل امریکا دارد با ایران جنگ می کند، باید با مجموعه دولت همراهی کند.

اگر این آقایان جای ما بودند و این کارهای دولت فعلی را کرده بودند، و بعد امریکا هم بگوید ما شکست خوردیم، صداوسیما و دوستانشان جشن می گرفتند؛ در مقابل اما الان چوب لای چرخ ما می گذارند و توهین می کنند.

این توهین به نمایندگان مجلس است که افراد غیر نماینده، از سوی مجلس در جلسات شرکت می کنند.

دیدید مجلس چه بر سر بودجه آورد؟ دیدید مجلس آن را رد کرد؟ دیدید اصلاحاتی را که بر آن اعمال کرده، چه بود؟ گرانی های ناشی از مصوبات مجلس بسیار است؛ مانده ایم چگونه این مصوبات را اجرا کنیم.

چه کسی مسئول اداره کشور است؟ مصوبات در مجمع تشخیص گرفتار است.

اف ای تی اف، مهمترین خود تحریم بوده؛ این ها واقعیت هایی است که باید گفته شود.

برخی که می گویند رفیق حاج قاسم بوده اند از قاسم دارند سو استفاده می کنند.

حاج قاسم همه ی جان ماست.

معتقد هستم یک توطئه ی اسرائیلی، سعودی این ماجرای فایل صوتی را استارت زد.

آذری جهرمی وزیری جوان و با غیرت است. آذری جهرمی هزینه داده اما عقب نشینی نکرده، اینجور مدیران برای کشور خیلی خوب است؛ برایش پرونده ساخته اند.

مردم وقتی می بییند و متوجه می شوند که این راه، راه مبارزه با فساد نیست؛ باید همه چیز صادقانه باشد.

پرونده های املاک نجومی باید پیگیری شود.

راجع به عیسی شریفی و مسائل دیگر شهرداری گزارشی داده نشده.

یک گزارشی، بازرس ویژه رئیس جمهور در مورد شهرداری دوره قبل تهیه کرده بود؛ من این گزارش را یک سال پیش فرستادم.

من در دولت ماندم که دیگر بابک زنجانی درست نشود؛ یک میلیارد دلار به این آدم پول داده شده؛ آن هم بدون مصوبه شورای امنیت ملی، پول را واریز کردند به بانک زنجانی.

به بانک زنجانی نفت می دادند، اما او پولش را پس نمی داد، با این حال بازهم به او نفت می دادند.

اینکه دائم یک سری شعار بدهیم و صداوسیما هم دائم پخش کند، فایده ای ندارد.

من در دور دوم، در تغییر هیچ معاون وزیری نقش نداشتم، تماما در دفتر رئیس جمهوری تصمیم گیری می شود، من فقط بعد از اینکه حکم داده شود، خبردار می شوم.

مطلبی که راجع به منشی گفتم، اولین نفری که از من سئوال کرد، اقای رئیس جمهور بود؛ به اقای روحانی گفتم من از یک موضوعی ناراحتم؛ رفتم در جلسه می بینم فردی به نام وزیر صنعت معرفی شده، در حالیکه خبر نداشتم اما صنعتگران از من توقع داشتند و می گفتند یک کسی که تحصیلاتش الهیات است، باید وزیر شود؟ من هم در پاسخ، آن حرف ها را زدم.

یک عده اصرار دارند که بگویند آن 24 میلیون اشتباه کردند که رای دادند.

خدا را خوش نمی آید که شرایط کشور را به جایی برسانید که یک فردی با چند هزار رای، نماینده مجلس شود.

دین خودم را به مردم ایران فراموش نکردم؛ من سعی و تلاش خودم را حرکتم؛ من در بخش امنیتی مثلا هیچ وظیفه ای بر دوشم نبود.

در بحث بنزین، من در سال 98، در جلسه سران سه قوه، من پیشنهاد دیگری راجع به بنزین داشتم، پیشنهاد داشتم که بنزین به جای اینکه به خودرو دهیم.......برخورد بدی با من شد....قهر کردم...گفتم دیگر نمی آیم و دیگر ادامه نمی دهم....

در بحث اقلیت های قومی و مذهبی، من قبول دارم آنطور که شایسته بود، نتوانستیم از این عزیزان استفاده کنیم در دولت، البته تابوشکنی هایی شد، مثلا فرماندار یا سفیر اهل سنت داریم؛ ولی بیشتر از اینها باید انجام می شد.

ما در درون حاکمیت باید سعی کنیم به تفاهم برسیم، گاهی اوقات حرف هایی که زده می شود، تیترهایی که زده می شود، تجمعاتی که ترتیب داده می شود، خلاف اخلاق است.

دولت در بحث رسانه خیلی خیلی دستش بسته است و اشکالش جدی است.

در دی 96، مشهد بودم، انجا این جمله ی مهم را اعلام کردیم، اقایانی که این تظاهرات را راه انداختید، دودش به چشم شما هم خواهد رفت؛ آن تظاهراتی که راه انداخته شد، توسط ترامپ مورد استفاده قرار گرفت و....

سوریه کشوری بزرگ و نیازمند بازسازی وسیع است؛ حتما کشورها تلاش خواهند کرد که سهمی از بازار بازسازی آن داشته باشند؛ بخش خصوصی ایران ورود خوبی پیدا کرده، اما قدری مقررات در این کشور مثل کشور خودمان سخت است.

درمورد موسسات اعتباری، یکی از کانون های اصلی فساد بودند؛ مشکل این بود که اینها زندگی یک عده از مردم ایران را گروگان گرفته بودند؛ کل زندگی مردم در خطر گرفته بود؛ دولت باید فکری می کرد برای مردم. باید البته مشخص شود چگونه آن فساد شکل گرفت.

من عضو ستاد کرونا نیستم، من فقط در اولین جلسه در میانه ی بهمن بودم، و خواستار توقف سفرهای چین شدم.

آقای رئیس جمهور خیلی در بحث کرونا وقت گذاشت؛ حداقل دو سه بار در هفته جلسه می گذارد در مورد این بحث.

این روزها، روزهای حساس تاریخی است در میانه مذاکرات وین برای برداشتن تحریم ها و فشارها؛ یک دفعه یک نوار گفتگوی غیرقابل انتشار از آقای ظریف را دیدیم که منتشر شد.

یک بخشی بحث امنیتی است که این نوار چگونه لو رفته؛ آقای رئیس جمهور دستور قاطع به وزارت طالاعات برای پیگیری داده؛ آنها هم در دستور کارشان است؛ باید با دقت و صراحت این ماجرا پیگیری شود که چطوری این فایل سر از سر یک رسانه سعودی درآورده است.

دوستی دیرینه و برادری با حاج قاسم داشتم و همینطور با دکتر ظریف؛ این دو، چهره ای ملی هستند.

اولا موضوع میدان در منطقه ما، یک موضوع جدی است؛ ما جنگ 8 ساله را داشتیم، بعد از جنگ عراق صدام تصمیم گرفت به کویت حمله کند؛ به آقای هاشمی نامه نوشت و گفت حاضریم با شما توافق کنیم؛ آقای هاشمی گفت اول از کویت بیایید بیرون؛ او در پاسخ البته گفت کویت بحث عربی است.

سپس در مارجیا افغانستان، به خاطر کشتن و شهادت دیپلمات های ما قرار بر حمله بود، اما رهبری جلوگیری کردند.

بعد از آن نوبت به بهار عربی و سپس داعش رسید؛ ما به عنوان ایران در وسط شرق و غرب، وقتی وجه غالب منطقه نظامی می شود، حتما هم این حساسیت باید موجود داشته باشد که از مرزهای ایران به شدت حراست و حفاظت شود.

دو نهاد هست که در این شرایط نقششان کلیدی است، یکی میدان است که سردار سلیمانی بررسی کرد اگر داعش سوریه را بگیرد و در عراق مستقر شود، حتما هدف بعدیش ایران است، که همه ی تلاشش را کرد که نیافتد.

در این میان، بال دیپلماسی نقش کلیدی دارد.

درمورد فایل صوتی / مگر می شود هیچ اختلاف نظری نباشد؛ مگر ما رباتیم؟

نقش نهاد اجماع ساز، مدیریت اختلافات کارشناسی است؛ اینها اختلافات افراد با یکدیگر نیست.

سردار سلیمانی واقعا یک فرمانده میدان نبود فقط، ایشان باور داشت ک مذاکره در همه حال کمک میکند به حل مسائل؛ ایشان خیلی از مذاکرات را انجام می داد؛ سفری که ایشان در آن شهید شد، برای مذاکره در مورد یمن و عربستان بود؛ ایشان از هوشمندی بالایی برخوردار بود؛ دلسوزی زیادی داشت؛ شخصیت همه جانبه ای داشت.

اخرین جلسه ام با سردار سلیمانی در مورد اقای خاتمی بود

ظریف سرمایه ای بزرگ است؛ ببینید سردار سلیمانی و رهبری درمورد اقای ظریف چه می گویند؟

هیچ مسئله جز منافع ملی برای ظریف و حاج قاسم مهم نیست.

گذاریم دوگانه سازی کاذب درست کنند؛ میدان و دیپلماسی باهم هستند.

نباید ظریف را در این شرایط تضعیف کنیم، وقتی دارد مذاکره میکند با شش کشور قدرتمند دنیا.

مردم سردار سلیمانی و دکتر ظریف را مکمل یکدیگر می دانند.

بارها از زبان دکتر ظریف و سردار سلیمانی در [تمجید] از یکدیگر شنیدم؛ بهشان گفتم میخوایم جلسات سه نفری داشته باشیم؛ به من گفتم ما هر هفته جلسه داریم و کارهایمان را بایکدیگر هماهنگ می کنیم.

نباید درمورد قهرمان بزرگ دیپلماسی در کشور، اینطور صحبت بشه و تضعیف بشود.

علی اکبر صالحی در اتاق جهانگیری در «کلاب هاوس»
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران هم در ادامه اظهارات جهانگیری در کلاب هاوس گفت: فرض کنید برجامی نبود، اصلا چرا وارد مذاکره شدیم؟ برای اینکه قطعنامه ها را برداریم و تحریم ها را برداریم؛ شرایطی بود که با نزدیکترین کشور وقتی می رفتیم برای گرفتن مطالبتان، اینها می گفتند ما دوست شما هستیم، ولی چون تحریم سازمان ملل هستیم، نمی توانیم پول شما را دهیم

صادرات نفت ما به زیر یک میلیون رسید که خورد به سال 92؛ یک جوری نگویید که انگار قبلا همه چیز خوب بوده و شرایط ارز هم خیلی خوب بوده؛ تحریم فلج کننده را آقایان فراموش نکنید.

در بحث بنزین، من در سال 98، در جلسه سران سه قوه، من پیشنهاد دیگری راجع به بنزین داشتم، پیشنهاد داشتم که بنزین به جای اینکه به خودرو دهیم.......برخورد بدی با من شد....قهر کردم...گفتم دیگر نمی آیم و دیگر ادامه نمی دهم...

آذری جهرمی در «کلاب هاوس»
وزیر ارتباطات در کلاب هاوس به نکات زیر اشاره کرد:

- در کمیته فیلترینگ رای به فیلتر کردن سایت خود پیوندها دادند!
- در دولت بازدهم، جمع بندی این شد، برای سایت ها و کارربرانی که بازدید بالا دارند، سیستم انلاین نباشد.
- کلاب هاوس جز مصادیقی نیست که رای گیری درموردش آنلاین باشد.
- آنچه درمورد کلاب هاوس یعنی اختلال اتفاق افتاده، خلاف قانون است.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 195
  • کاربر ناشناس
    0

    بازهم دروغ

    نظرات شما -
    • صمد
      0

      سلام.لعنت خدا بردروغگویان عالم.

  • صادق غلامیان
    0

    رو که رو نیست سنگ پای قزوینه

  • کاربر ناشناس
    0

    ما نمی خواهید این حرف را بزنید بروید ببینید مردم در مورد شما چی می گویند مملکت را از دره هم آن طرف تر بردید

  • کاربر ناشناس
    0

    اگر حرف زدن باشد من از شما راحتر حرف می زنم ۸سال بر سر ملت کلاه گذاشتید با دروغ از ملت ساده لوح رای جمع کردید بی کفایت ترین دولت بودید

  • کاربر ناشناس
    0

    بی برنامه ترین وبی عرضه ترین دولتی در طول ۴۲سالبودید به نظرم حرف نزنید

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      اینایی که منفی میدن ریس جمهور و کابینه هستن

  • فرهاد
    0

    دوزدی غارتگری بیت المال فسادها اختلاس رانتخواری خودتان چطور

  • کاربر ناشناس
    0

    خود جهانگیری حرف های دروغ ۸سال راببیند چه بر سر مردم آوردند

    نظرات شما -
    • محمد مهدی شاه محمدی
      0

      حرف حساب جواب نداره فقط فقط احمدی نژاد با ۱۲میلیون من و امسال من را خانه دار کرد خدا حافظ ایشان

  • کاربر ناشناس
    0

    خودت اختلاسگران هستید و مهدی جهانگیری اخویت ببین چکار کرده

  • کاربر ناشناس
    0

    آنچنان رونقی به اقتصاد بدهیم که به یارانه نیاز نباشد واقعا مردم را چی حساب کردید

  • کاربر ناشناس
    0

    ماشین اقتصاد را فلج کردی

  • کاربر ناشناس
    0

    تو و روحانی هردو باید اعدام شوید

  • کاربر ناشناس
    0

    صد رحمت به احمدی نژاد

  • کاربر ناشناس
    0

    شما تا چهل سال هم که باشد از احمدی نژاد بد می گویید عادت اصلاح طلبان همین است خودتان که کاری نکردید فقط همین را بلد هستید

  • صفدر بقو
    0

    یکباره بگو تمام پرونده دروغ هستش مقصر نیش نیش بوده.حضرت دماغ خدایی رو داری.دولت شما ریشه فساده.

    نظرات شما -
    • ب صفدرت بقو
      0

      تو اگر تربیت خانوادگی داشتی گیرت به دماغ نبود یقینا یه منقلی عقده ای هستی ولاغیر

  • امیر
    0

    اگر مردی با رعیست وخودت دونفری با احمدی نژاد مناظره کنید ملت ببین کی دروغگو وفاسد،شما کل دولت یک طرف و احمدی نژاد یک طرف،احمدی نژاد چندبار درخواست مناظره داده رعیستون رد کرد،چون تریبون یک طرفه دست شماست انشاالله درمناظ ره ریاست جمهوری میبینیمت

  • رحمن
    0

    هرکسی فکر کند اگر می تواند بدون پشتوانه مردمی دولت موفق تشکیل اصلا از سیاست هیچ چیزی نمی داند دولت حداقلی سرنوشت همین مجلس را پیدا خواهد کرد نمیشه با یک مشت بچه سایبری مردم پای صندوق آورد باید مردم به چیزی دلخوش باشند بعضی ها می گویند خواسته های مردم مهم نیست فقط حفظ نظام مهمه ولی حفظ نظام بدون مردم امکان ندا رد برای همین رهبری اینقدر به حضور مردم تاکید دارد چون خوب می داند تیکه گاه این نظام مردم هستند البته مردم هم حق دارند یک عده با کارهای که کردند از همه چیز بیزارشان کردند وقتی می شنوند الویت مسولاشون جای مردم بدبخت باشد لبنان سوریه وعراقه نباید ناراحت باشند

  • ناشناس
    0

    اون پی ساختمونو گذاشت شما چندین طبقه ساختین فعلا :/

  • مجتبی
    0

    حالم از این توجیهات بهم میخوره ادم پوپولیستفکر کردی مردم عقل ندارن که تویی فوکلی بیایی براشون قصه ببافی . تو این 8 ستل چه غلتی میکردی شما ها روی احمدی نژاد رو سفید کردین اگه ترامپ و احمدی نژاد نبودن میخواستین به کدوم احمق گیر بدین بگید تغصیر اون بوده

  • کاربر ناشناس
    0

    میدان از حمله به سفارت عربستان دفاع کرد شما که کاره ای نبودید

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    درود بر جهانگیری عزیز من فرزند مریض خاص دارم از اینکه در این شرایط سخت جنگ اقتصادی داروهای فرزندم به وفور در داروخانه ها یافت می شد از شما وسایر خدمتگزاران ممنونم خداوند حافظ و نگهدارشما باشد

  • ناشناس
    0

    در نابسامانی کشور نام هاشمی وخاتمی میدرخشد ،واینکه احمدی نژاد را خراب کنید چاره ای جز این ندارید چرا که فساد خیانت فقیر کشی وجاسوسی از سرو کله دولت میبارد تا جایی که تاب گاندو را نیاورد ،فساد دولت در مسکن صد سال طول میکشد تا باز سازی شوددر پیش فروش سکه غیر قابل جبران است،کلاهبرداری دولت از مر دم در قضیه بورس که باید در دانشگاهها تدریس شود وبه عنوان سلطان کلاهبرداری نام برد ودرخصوصأرابطه آزاد دختر وپسر خود جهانگیری ید طولایی در به فساد کشیدن جوانان دارد

  • طاها
    0

    انشاالله با برادرت و برادر حسن کلید محشور بشی

  • ....
    0

    دوستانی که به رییسی وقالیباف دسترسی دارند بگویند انان یکبار بیایند کلاب هاوس تا مردم حرفهایشان بدون واسطه با آنان بزنند اصلا ترس ندارد مگه الان مردم آقای جهانگیری را خوردن چرا تمام گلاب هاوس دست اصلاح طلبان باشد چرا باید اصولگرا در بین مردم ترسو وغیره پاسخگو شناخته بشوند اصلا یکی از دلایلی که اصول گرا بین مردم هر روز بیشتر. منزوی می شوند همان ترس از مردمه خب بیاند امتحان کنند شاید مثل اصلاح طلبا خوششان آمد

    نظرات شما -
    • سرمد
      0

      آقاي رئيسي با مفسدين در جايگاه رسمي با زبان قانون سخن مي گه و پشت هيچ دروغي هم قايم نمي شه

    • .
      0

      چه ارتباطی دارد مردم فاسدند یا آقای رییسی جرات پاسخگویی ندارد

  • کاربر ناشناس
    0

    باز احمدی نژاد خدا خدا پدرشو بیامرزه

    نظرات شما -
    • ایرونی
      0

      امثال این آدمها به معنای واقعی کلمه دزدند پرو

  • شایان
    0

    4 سال اول دولت روحانی = همه چی تقصیر دولت قبل بود 4سال اخر دولت روحانی = همه چی تقصیر ترامپ بود انتخابات 1400 = مردم به ما رای بدین تا مبادا نظامی ها بیان دور تادور ایرانو دیوار بکشن و به ما رای بدین تا بازم زحمت خون پاک شهید احمدی روشن هارو مثل فردو بتن بریزیم تا تحریم هارو برداریم

  • رستم
    0

    کاش شما هم فاسد بودید شما فاسد وخائن به ایران هستید تطهیر دزد کم از دزدی نیست جناب جهانگیری

  • حسین
    0

    دولت هاشمی پایه گذار فساد در کشور بود و دولت خاتمی هم ادامه دهنده ان بود ولی احمدینژاد پته همه شما را ریخت روی اب و الان ۱۶ سال است که کوجکترین دزدی شما نقل محافل میشود.داداش شما و روحانی هم قبلا از انتخابات رو شده بود،حالا صندوق فرهنگیان،خصوصی سازی و صد تای دیگر بماند که انشا الله همه سما محاکمه میشوید

    نظرات شما -
    • حرف حق
      0

      این نظام از همون اولش با فسادو جهل و رانت و فرصت سوزی اغاز شد و کاری به دولتها ندارد بلکه قانون بی ارزش است

  • باران
    0

    خوب که چی .انگار دوران خوبی داشتن .نشسته از نو داره اونارو تعریف میکنه ...بگو واسه مردم چیکار کردید .جز بیکاری بی پولی ..شرمندگی والدین از بچها و هزاران درد دیگه ...در عوض خودتون میلاردی خوردید و بردید ..داری میندازی گردن احمد نژاد....خو اگه میدونستی ریشه از اون دولت داره چرا قطع نکردی ...این حرفا فقط بی عرضگی شما نسبت به مردمو نشون میده .البته برا خودتون خیلی با عرضه هستید ...و ..

  • نغمه
    0

    اخه مردک احمق اگر دوره احمدی نژاد یه خاوری بود فقط دوره حسن کلید و ظریف مشنگ که کل کابینه اش دزد و نفوذی بود

    نظرات شما -
    • د
      0

      نغمه خانم قالیباف را بفرست کلاب هاوس رو درو مردم بنشیند وحرف برند اگر مردش بود.راستی چرا اگر تمام کابینه دزد بودندچرا آقای رییسی اقدامی نکرد مگر نمی گویید رییسی کل فساد را ازبین برده پس چطوری این افراد آزاد هستند

    • حامی
      0

      تازه خاوری هم عضو ارشد حزب کارگزاران و یار غار رفسنجانی بود و تنه گناهش هم این است که رشوه گرفته وبه خسروی وام داده بود که خسروی هم اعدام شد

  • به فقر کشیده شده
    0

    برادرتان هزینه شد؟؟؟ شما با همین حرفتان عدالت در نظام را به چالش میکشید و بعد دم از خدماتتان به همین نظام میزنید؟ همه میدانند دولت شما دولت اشرافی و خود شما هم نماینده و کارگزار قشر خاصی از اتاق بازرگانی که اخویتان هم از همین قماش و کارگزار انان بود هستید خداوند روح برادران شهیدتان را قرین رحمت فرماید که اگر شهید نمیشدند حتما شما را از راهی که رفتید نهی میکردند دولت شما یک مصیبت بود مصیبت.......

  • ؟
    0

    یُخ بابا ؟

  • پارسا
    0

    رو تو برم چقدر پرویییییییییییی بیشعور پرونده برادرت به خاطر دزدی هایی بود که کرده بود ترس شما اینه که امسال یکی مثل رییسی برای 1400 بیاد و دولت نفوذی او جمع کنه و .............

    نظرات شما -
    • .
      0

      اگر دزد بود بیست سال می خورد نه دو سال

  • مومنی
    0

    جهانگیری خان درست گفتی پایه فساد در دولت قبلی بوده ولی دولت شما هم در همون پایه خودش را جازذ ؟! باز شروع کردی گند های هشت سال را می خواهید بپوشانید ؟ دیگر دروغ هایتان آشکار و رسوا شدید.

    نظرات شما -
    • علی رضا
      0

      قالیبافم از دولت بود .بعدشم اگر دزد هستند چرا رییسی با این افراد برخورد نکرد مگر ایشان نماد مبارزه با فساد نیستند

  • محمد رضا
    0

    روحانی و ظریف و جهانگیری و اشنا و .... نوکران وفادار امریکا و صهیونیست هستند

  • بهنام
    0

    واقعاً آدمی به پرویی و دروغگویی و دجال‌تر از تو خدا نیافرید . شما باند اصلاح طلبان یا خودتان احمقید و یا مردم را احمق فرض می‌کنید . آخربه چند نفرتان تهمت زده‌اند : به برادردزد و اختلاس گر تو تهمت زده‌اند ، به حسن فریدون برادر دزد و اختلاس گر رئیس جمهور تهمت زده‌اند، به دختر دزد و اختلاس گر نعمت زاده تهمت زده‌اند ،به برادر دزد عراقچی تهمت ‌‌‌‌زده‌اند ،به داماد شمعخانی تهمت زده‌اند،به دختر وزیر قبلی آموزش و پرورش شما تهمت زده‌اند ، به........... واقعاً خجالت هم که نمی‌کشی ؟!! هر چه بی لیاقتی و بی مدیریتی دارید و کنده‌کاری کردید را کم که می‌آورید می‌گویید تقصیر دولت احمدی‌نژاد است ، اما چوب خدا صدا ندارد و خوب رسوای تان کرد.

    نظرات شما -
    • رازی
      0

      به احمدی نژاد بگویید بیاید گلاب هاوس مردانه جواب دهد البته عمرا جرات داشته باشد

    • ....
      0

      احمدی نژاد وکیل مدافع نمی خواهد خودش بیاد کلاب هاوس از خودش دفاع مند البته مردش نیست

  • موحد
    0

    راست میگه. فساد از دولت احمدی نژاد شروع شد. اون فقط حرف میزد این یکی فکر برجام بود خاوری چند تای دیگه که لو رفتن فرار کردند مال دولت احمدی بود لعنت بهشون

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      احمدی نژادیهاد۳۵ رای در قبال تایی کل ایرا ن که دولت محمود دولت رانتخوران و اختلاسگران و تحریم بود هیچه

    • کارلوس آلبرتو
      0

      مگه شما از دولت های قبل از احمدی نژاد خبر داشتی؟؟ مگر اسنادی باقی گذاشتند که بشه ازش کشف اختلاص کرد؟؟ سیاست اقتصادی آقای هاشمی گذر از اقتصاد دولتی و پیاده سازی اقتصاد خصوصی مگر نبود؟؟ خصوصی سازی ها مگه از دوره هاشمی شروع نشد؟؟ مگه خاتمی نبود که با عنوان اصل 44 قانون اساسی شخم زد همه دارایی های دولت رو؟؟ دارایی های دولت، یعنی اموال ملت. دولت که از خونه باباش نیاورده بود. اموال ملت بود همش. فقط یک قلم، هواپیمایی ماهان رو تعقیب کن ببین داستانش چیه.

  • کیوان
    0

    عجب پروییییییییییییییییییییید بعد از این همه گندی که زدید واقعا مردم او چی فرض کردی توی این 8 سال یک بار از تولید داخل و جوانان حمایت نکردید و فقط و فقط التماس غرب او کردید اخه احمقها امریکا فقط به خاطر قدرت میدان بود که حاضر به نشستن با شماها شد ملت تورو به خدا به این جماعت کوفهاعتماد نکنید که فایل صوتی ظریف همه نقشه اصلاح طلبان به کارگردانی اشنا و بازیگری ظریف هست چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشیم اینا هیچ طرح و برنامه جز لیس زدن غرب ندارن امریکا هیچ وقت تحریم هارو به طور واقعی بر نخواهد داشت وباید به فکر خنثی سازی تحریم بود و برنامه اینا برجام 2 و 3 هست اقتصاد هیچ کشوری با تعامل با امریکا درست نشده تنها راه حل اینه که به جوان انقلابی رای بدیم بسه اصلاح طلب و اصول گرا که فقط توی این سال ها خوردن و ارتش و سپاه کشور او نگه داشتند

  • م ح
    0

    واقعا خجالت هم خوب چیزیه اگه بدانیم

  • کاربر
    0

    آدمای ضعیف عادتشونه گناه و تقصیرشونو میندازن گردن بقیه

  • امیر
    0

    مسکن مهر،سهام عدالت،یارانه و ...احمدی نژاد برای مردم ماندگار شد،دولت شما چی در۸سال برای مردم چکار کرد ؟فقط سرمایه دانشمندان ما را فروختند به دشمن .دولت شما یک مسکن هم برای مردم نساخت.اگر مردی د با رعیستون با احمدی نژاد مناظره کنید.

  • سید ج
    0

    خدایا انتخابات امسال به خیر بگذره یه گروه به گروه دیگه میگن خائن، گروه دیگه می‌گویند اگر نیایید شهر سقوط میکنه از خیالی صلحشان و جنگشان وز خیالی نامشان و ننگشان (مولانا)

  • وکیل فدا دکتر
    0

    جهانگیری ببند ، نذار دهنمون رو باز کنیم

  • هلال
    0

    اونی که رویش بالا رفته تویی این همه مدت خوردی و بردی چهار سال پیش تو انتخابات عجز می روی؛ از دولت روحانی حمایت کردی خودت کاندید شدی ولی به نفع روحانی کنار رفتی همه تو رو شناختند بس دیگه اقای دلار جهانگیری رای بی رای

  • ناشناس
    0

    هر کس راست می گوید بر روح پدرش صلوات کرباسچی هم حزب شما در دولت احمدی نژاد بود خ

  • ایرانی
    0

    ملت میبینین یه ذره به روی خودشون گند هایی که در طول این 8 سال زدن او نمیارن و تام تقصیرات او به گردن دیگران میندازن و در اخر میگن رییس جمهور هیچ کارست پس چرا انقدر خودتونو برای رسیدن بهش پاره میکنین و تمام دستاورد دولت شما برجامی بی فرجامی بود که نخوانده امضا کردین و خود وندی شرمن در کتابش میگه با گریه من عراقچی از مواضع خود کم اومد یعنی به خاطر گریه یه زن یهودی از حق 80میلیون کوتاه میان و خود عراقچی در برنامه جهان ارا گفت سال 94 هدف برداشتن تحریم نبود و الن هم همینطوره

  • حسن
    0

    دولت شما رکورددار اختلاس در کشور است.جناب جهانگیری از برادرت چه خبر ؟

  • ناشناس
    0

    از رفیق وهمکارت آشنا چه خبر خفه شدی چیزی نمی گوی ,

  • ناشناس
    0

    جهانگیری‌اگه‌مردی‌بااحمدی‌‌نژاد‌دمنازره‌کن‌۵دقیقه حرف‌های‌شما‌دروغه‌دروغه

  • مری
    0

    فساد از اول انقلاب شروع شد موقعیکه اندیشمندان و اقتصاددانان اعدام شدند و جاشون یه عده دستمال به سر به قدرت نشستند

  • ناشناس
    0

    مردک هیچ ندار در فیلم گاندو آن شعبانی هفده هزار دلار کدام هیچ ندار به ان حقوق از بیالمال می داد حتما امدی نژاد

  • کاربر ناشناس
    0

    جهانگیری تو این دولت کليت ساز حسن روحانی خائن و فاسد هستید

  • sk
    0

    تشت رسوایی و بی کارنامه ای و بی عملی دولت شما افتاده و بد جوری هم صدا کرده ولی شما نمی خواید بشنوید و همیشه یک طرفه فقط حرف می زنید چون می دونید چیزی تو دستتون ندارید . و فقط آمار میدید بیرون .. دلار 1200 تومانی تحویل گرفتید و الان بانک مرکزی 17000 تومانی با نام نیمایی میده .. اینها همش رشده ولی برای شما که جیبتون رو پر کنه نه برای مردم عادی و کارگر و کارمند .... پشتبانی جنگ برای لشکر ثارالله تبدیل شده به پشتیبانی از فریدون و برادرت برای اختلاس و دزدی ،طلحه و زبیر هم اول در جبهه و جنگ شمشیر می زندند و بعد راهشان جدا شد . کمی تاریخ بخوانید ملاک حال افراد است نه گذشته آنها .......

  • ابراهیم حامدی
    0

    حتما گندگیه دماغتم تقصیر احمدی نژاده.آدم بی لیاقت تقصیر بیلیاقتیهاشومیندازه گردن اینو اون.تو و امثال تو گوسفند چرانی هم بلد نییستید وای به حال مملکت داری.خیانتی که تو و امثال تو کردید قاجار نکرد

  • بازنشسته
    0

    آقای جهانگیری مادیگه گول حرفهای شما رونمیخوریم مسبب حراج ارزهای ۴۲۰۰تومانی جهانگیری ورانت هزاران میلیاردتومانی دلالان ارزی شماوتیماقتصادی دولت بودن

  • نلشناس
    0

    یادت هست در برهمان سر یک جیر جیرک یقه هم دیگر را پاره می کردید بخورید

  • محمد راد
    0

    منبع ومعدن سنگ پا. ای کاش دادگاه کارنکنان دولت، زودترایجادبشه،تاسیه روشودآنکه در او...

  • ناشناس
    0

    جهانگیری: دولت احمدی نژاد پایه فساد را گذاشت (بعد ما دیدیم حال میده ادامه دادیم).

  • حمید رضا
    0

    گلاب هاوس ترس ندارد آقایون اصولگرا چون جواب برای مردم ندارند جرات آمدن به گلاب هاوس را ندارند برای همین می خواهند فیلترش کنند احمدی نژاد دیگر لازم نیست برای رساند صدایش با رسانه های خارجی مصاحبه کند می تواند همین فرداترتیبب یک جلسه در کلاب هاوس را بدهد وتمام صحبتهای جهانگیری را پاسخ بدهد البته بعید می دانم همچین شجاعتی داشته باشد فقط لاف جرات را میزند واگردنه مردانه به کلاب های می آمد جواب گو بود

  • موحد
    0

    البته دزدی در این هشت سال سرسام آور بود ضعیفترین دولت در مدیریت کشور دولت روحانی بود. ادمهای دزد در تمام ارگانهای دولتی حضور داشتن حتی در نظام قضایی کشور.

  • وحید
    0

    افساد طلبان در ایران گستاخ تریت، وقیح ترین و پر رو ترین هادر دنیا هستند، مجلس گرانی به دولت تحریم کرد؟؟!!!خخخخخخخخیلی پر رو هستید مسکن رو ۷۰۰ درصد گرون کردید، دلار رو ده برابر افزایش دادید، قیمت خودرو رو که سرسام آور زیاد کردید، خودت با دلار ۴۲۰۰ تومنی میلیاردها دلار رانت درست کردی ،،،بعد طلبکار هم هستید

  • کاربر ناشناس
    0

    و شما و رئیس جمهور و برادر هر دوی شما آن را به اوج زسانده اند و هنوز هم دست بردار نیستید

  • ب
    0

    اسحاق خان اگه مردی و راست میگی و جرات داری با احمدی نژاد مناظره میکردی لابد دوباره قراره با ترفند مذاکرات و به کمک سلبریتی ها هشت سال نکبت را به مردم تحمیل کنی

  • ناشناس
    0

    باز موقع اتخابات شده سال96 توی دروغ گو می زنی زیرش می گفتی ای مردم یادتان هست دلار هزار تومانی را کردن ٣هزارتومان از دوزد دختر وزیر که دوست خودت بود دفاع میکردی خجالت نمی کشی دلار الان چند کردی

  • مهدی
    0

    شما دست و پا می زنید کسی رو دستتون بلند نشه وگرنه بویه گند شما هما جا رو پر می کنه، هنوز هیچی نشده بویه گند وزیر امور خارجه در اومده

  • اشکان
    0

    همه جوانان و و نخبه هایی که الان کارگری میکنن و یا بیکارن تمام حق و زندگی بدبختی را شما و دولت شما اورده و ننگ بر شما که واقعا از سر تا پا خیانت کارین امیدوارم تمام اه و ناله اینهمه جوان شما رو گرفتار کند

  • ق
    0

    واقعا خجالت نمیکشی ازفسادحرف میزنی همه ملت چی میکشند از حرص وقتی میبینن امسال تو این حرفها رامیزنند که خودشان مادرفاسدنند

  • ناشناس
    0

    هرشب میلیونها آدم از سر کار می ایند مسکن مهر نشینها وکاسبهای خورده پا می گویند احمدینژاد خدا پدر مادرت بیامرزد تو بگو ببینیم چندتا مسکن به مردم دادی به تو لعنت می فرستند

  • ناشناس
    0

    باز دم انتخابات شد این همه چیو انداخت گردن قبلیا. مجلس گرانی به کشور تحمیل کرد واقعا خیلی رو داره دولت احمدی‌نژاد پایه فساد را در کشور گذاشت: خوب شما ادامش نمی دادید شما در فساد در دنا رکوردار شديد

  • تینا
    0

    دزدیها از زمان هاشمی شروع شد .ولی دوره شما دیگه دزد نبود همشون شاه دزد بودن :داداشت ،داداش رئیس جمهور ،دختر وزیر ،پسر وزیر،رئیس خصوصی سازی،رئیس هلال احمر ... به هلال احمر هم رحم نکردین.

  • بینا
    0

    پس شما هشت سال چکاره بودی فقط ضامن دزدی برادرت بود جرم تو از روحانی بدتر است

  • خبر فوری تووو؟
    0

    خداییش راست بگو چقدر از پولهایی که احمدی نژاد اختلاس کرد بهت داده تا رباتیک منفی بافی کنی علیه دولت دست و پا بسته با هزار دولت تو در تو

  • ناشناس
    0

    بی چاره اقای ریسی سه سال هم گندکاریهای شما را جمع کند هفت تپه خصوص سازی واگزاری به دوستان جهانگیری

  • حرف دل
    0

    مگه میشه برادرشون با این همه حجم فساد ، مفسد باشند و خودشون پاک باشن

  • سرمد
    0

    برجام بزرگترین دستاورد دیپلماتیک قرن گذشته است. و آمریکا گفت سرمان کلاه رفت؟؟؟؟؟ برادرم به عنوان بخش خصوصی، ایشان را به نحو عجیبی گرفتند؛ من از رسانه ها فهمیدم بازداشتش کردند.!!!!!!!!!!!! دستاوردهایمان خوب بود.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آمریکایی ها تمام سفارتخانه هایشان را مامور کردند که پیگیری و نظارت کنند کدام کشورها با ما همکاری می کنند.!!!!!!!!!!!!!!!!!! در دوره ی جنگ اقتصادی، وقت موسعی را گذاشتم که کالاهای اساسی برای مردم تامین شود، همینطور برای داروها.!!!!!!!!!!!!!!!! آقای جهانگیری خودت هم دهانت از تعجب باز شد که این حرفها کی بوده زده شاید ............... عزیزم حرفهای خودت هست کپی و پيست از متن مصاحبه شماست ديگه حال خنده هم نداريم بسه ديگه شرم كنيد

  • تزوآنتی تز
    0

    اقای جهانگیری یادم هست که درمناظره های انتخاباتی مطالب زیادی گفتید:" ای مردم یادتان هست وقتی به بازار رجوع میکردید ومایحتاج روزانه خود را درصدد بودید ازبازارتهیه کنیدقیمتها صبح وبعدازظهرتغییر میکرد" .اینها مطالب شماست اما دیدیم کاری کردید که درطول عمر جمهوری اسلامی سابقه نداشت .یاد گرفتیم که هرمناظره ایی ازرسانه ملی پخش زنده باشد فقط یک شوی تلویزیونی بیشترنیست. وبجز سرگرمی هیچ سودی بحال ملت نداشت شاید اگر بشما تریبونی دراختیارتان بگذارند روبمردم میکنید ومیگویید : مردم دیدید که تحریمها میرفت که کشور را بقحطی برساند اما ما جلوی آن را گرفتیم .گفتید هزینه آن مطالبم را درپرونده بردارم پرداخت کردم .اولا" آن هزینه ایی که کردیدموجب شدافکارمیلیونها انسان بیگناه که شماها گدای یک برگ رای مثبت آنان بودید به بیراهه ببریدبدانید خداوند ازحق خود میگذرد اما هرگز ازحق الناس نمیگذرد چیزی نیست که با یک عذرخواهی کوتاه همه چیز را تمام شده بدانید .یوم الحساب باید حساب پس بدهید همانطوریکه بودجه کشور چنانچه توسط دیوان محاسبات به مجلس گزارش نشود هرگز نمایندگان ملت بری ذمه ملت نخواهند شد شما هم درپیشگاه عدل الهی قطعا باید پاسخگوی حقوق ازدست رفته مردم باشید . البته تنها شما نیستید دیگرانی هم هستند که بمراتب پرونده اعمالشان درپیشگاه الهی سنگینتر است . پرونده برادر شما هیچ ارتباطی به عملکرد شما ندارد حتی اگر شما مدیر ستاد مبارز با مفاسد اقتصادی ویامقاومت اقتصادی بوده باشید .خدایی ما افراددیگری را درجامعه داریم که برادر ویا فرزندانشان گمنام درجامعه زندگی میکنند وهیچگاه دست از پا خطا نکرده اند. درخصوص ارز ی که مطرح کردید باید عرض کنم این تصمیم مشتی ازخروار تصمیمات غلط دیگری بود که متاسفانه دولت مقصر اصلی آن بود.بر کسی ازاحاد مردم پوشیده نیست که ندانند دولت درتامین کسری بودجه متوسل به چه ترفندهایی شد . حال که مردم کشور ما را به اندازه چهار دهه خسته وکوفته کرده اید وهرگاه درپشت تریبون قرار میگیرند از معجزات دولت خود میگویند اما مردم به خنده های ناشی از انتقاد ازکنار آن میگذرنند .

    نظرات شما -
    • ث
      0

      کسی این همه پرد وپلا نمی خواند به خصوص دوستان بیسواد خودتان

    • تز وآنتی تز
      0

      آقای (ث)اولا پرت هست نه پرد ثانیا" موضوعاتی که به ملت برمیگردد ومثل روز روشن درمعرض دید همه مردم قرارگرفته است که نیازی به بیسواد خواندن دیگران نیست .ظاهراشماقادر به ضبطوبایگانی کردن عملکرد گذشته وحال افراد تاثیرگذار وهدایت کنندگان سیاستهای اقتصادی کشور نیستیدویادرسایه حضوراین افراد درمرکز قدرت وملوکانه آنها خیری ویا رانتی بشما رسیده که افراد را بیسواد میدانید .

  • نوید
    0

    دوستانی که می گویند آقای جهانگیری دزده توجه کنند اگر آقای جهانگیری دزده چطوری قویه قضاییه باهاش برخورده نکرد یعنی می خواهید بگویید آقای رییسی با دزدان مماشات می کند چطوری آدمی که با دزدا کنار می آید می خواهد رییس جمهور بشود و ایران را مدینه فاضله کند .یا آقای جهانگیری دزد نیست یا آقای رییسی همدست دزدان است

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      اولا شب قدر و عزیزی هست و از خدا میخوام روح پرفتوح و گرانقدر تمام مدافین حرم، مخصوصا سردار دلها شهید والا مقام سلیمانی عزیز را با شهدای کربلا محشور فرماید، دوما وقتی به دوستان پیشنهاد میکنم حتما با علم و مطالعه وارد شوید، جهت اطلاع برادران جهانگیری و شهید والا مقام سلیمانی عزیز از دوستان قدیمی و بچه یک محله بودند حالا نمیدونم سلیمانی عزیز با علم به بیگناهی ،ویا با متوسل شدن به رو در بایستی یا چه مسئله ای وساطت مهدی جهانگیری را نزد جناب آملی لاریجانی رئیس وقت قوه قضائیه کردند، و باعث آزادی مهدی جهانگیری شدن در هر صورت خداوند متعال بیامرزد که هم باعث شد کانون گرم خانواده ای از هم نپاچه و هم امکان خیلی زیاد آقا مهدی وقتی ببیند بزرگ مردی وساطتش را کرده به احترام آن عزیز دیگر مرتکب چنین خطاهایی نشود جهت شادی ابر مرد کشورمون شهید والا مقام سلیمانی عزیز فاتحه ای نثار کنیم به روح پرفتوحش

  • ناشناس
    0

    کی بود کی بود من نبودم ، اول شما که اصلاحات را عصای دست کرده اید و مردم را با زبان نرم فریب میدهید دوم حضرات لاریجانی که ازدسترس خارج شدند هر دوشون و سوم روحانی که خوب هر روز حرافی میکنه. پیش خدا و مردم باید پاسخگو باشید.

  • کاربر ناشناس
    0

    فعلا جنگ سرارث پدریست.

  • محمد
    0

    با این حرف ها نمی تونی خودت را از کم کاری دولت روحانی مبرا کنی تو شریک روحانی هستی و عامل مصیبت روحانی بر کشور تو بودی .یادت رفته در مناظره برای روحانی چگونه دفاع می کردی و اگر بخواهی وارد انتخابات شوی از پر روییت هست

  • احمدعربی
    0

    پررو تر از تو وجود نداره عجب رویی داری تو

  • تیمور
    0

    درود بر جهانگیری شیر اصلاحات ...من که به جهانگیری رای خواهم داد تنها کسی که خالصانه در خدمت مردم و نظام است

  • ریزه میزه
    0

    اسحاق خان! فکرنمیکردیم اینقدز بی وجدان شده باشید و آدمیت وحقیقت رافراموش کرده باشید!نون بادرآمدنجومی ولذت قدرت طلبی باشماهاچه هاکرده که راحت دروغ میگوئید وازخداومردم هم خجالت نمیکشید !؟

    نظرات شما -
    • و
      0

      میگن شما از آلبانی هستید درسته

  • مهدی بخشی
    0

    خیلی رو داری پروو مرتیکه این همه احمدی نژاد اومد گفت ک جریان خاوری چ بوده این همه شفاف سازی کرد تو کر بودی نفهمیدی یا خودتو زدی نفهمیدن انشاله رئیسی چوب تو استینتون میکنه که انقد پروید شماهاهرچی بر علیه احمدی نژاد ب دروغ گفتی سرت اومد از رو نمیری بخدا بیایی تو خیابون مردم تیکه تیکه ات میکنن

  • جعفر
    0

    دوردبراحمدی نژاد مرد فقط احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      جانم فدای حاج محمود مردمی نژاد خدایا تو را به این شب عزیز خودت نگهدار باش دل و جرات به قد و هیکل نیست حاضرم پیش مرگش بشم مرد میدون مرد صداقت

  • بوی ری
    0

    مردم عزیز یادتان هست دختر وزیر کار نداشت و برای امرار معاش خانواده مقداری لباس قاچاق کرد (بغض جهانگیری ترکید ) ،همش کلک بود

  • ناشناس
    0

    مردک دماغ فیلی درغگو خجالت بکش آرزو دارم دماغتو بشکونم

    نظرات شما -
    • ( :
      0

      خخخخ دماغ فیلی

  • علی
    0

    این. اقا هنوز از توی رویا. در نیومده اقا بردند. همه. چبزو چه نشستی و داری همچنان ‌‌ ‌‌‌‌.‌‌‌..‌ می گی

  • دانیال
    0

    مثلا تو انتخابات چی گفتی که داداشت هزینه بشه؟ اوجه حرفت اون دختره وزیرتون بود که 200 میلیون جنس اورده بود خخخ

  • نادر
    0

    این همه از تو و سایر عوامل دولت دعوت شد به مناظره. قبول نکردی. حالا توی کلاب هوس جولان میدی؟؟ شهامت روبرو شدن و مناظره با حتی مردم عادی رو هم نداشتی. حالا بلبل شدی؟؟

  • زمانه
    0

    گیریم ازدولت احمدی نژاد بود. پس چرا جلوش را نگرفتی درای دولت روزی هست که ما بیدار شویم وصحبت از فساد نباشه....

  • خیانتکاری
    0

    این دیگه کیه !!!!! چه رویی داره . آخه بشر تو با اون دروغهای شاخداری که میگفتی و مردم رو گول زدی تا چهار تا رای بیاری هنوز داری ادامه میدی؟ سردار با تو همفکر بوده؟ همراه بوده؟ اون کجا تو کجا. هشت سال مردم رو به عقب کشاندید ، سفره ها کوچک شد ، خرید مسکن ناممکن ، نرخ ارز بالاترین داشت ، ارزش پول پایین آمد ، بیکاری زیاد شد، کارخانه ها تعطیل شد ، ازدواج سخت شد ، تو این هشت سال فقط دروغ تحویل مردم دادی ، حالا هم دوباره میخای بیای. میخای دوباره دروغ تحویل مردم بدی ، تا عمر داریم اینا فراموش نمیکنیم.

  • بی عُرضه بودی
    0

    از دولت رفسنجانی سرمایداری ، اختلاف طبقاتی شروع شد ، دولت خاتمی اوج گرفت ، در دولت آقای احمدی نژاد دستشان کوتاه شد ، برای مردم مسکن ساخت ، یارانه انژری داد تا مردم مدیریت کنند و پولش تو جیب مردم بره ، سهام عدالت داد تا مردم از شرکت ها و زیر گروهای دولت سهمی داشته باشن ، و. .... دولت روحانی تمام طرحها خوابید که هیچ ، یارانه ها اضاف نشد ، نرخ دلار روندی بی سابقه داشت ، اختلاف طبقاتی صدبرابر شد ، مسکن گران و غیر قابل خرید ، رهن و اجاره ا سر به فلک کشیده ، صف مرغ و گوشت و روغن و شکر و... آخه عُرضه نداشتی ، حالا دوباره دروغ و تقصیر این و اون .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احمدی‌نژاد چجوری سهام عدالت داد؟ چرا حتی یکبار هم در دوره احمدی‌نژاد سود سهام عدالت واریز نشد؟ چرا اصلا قابل خرید و فروش نبود؟ فقط یک مدرکی داد که گفت ریس جمهور بعدی اگه خواست بهتون سهام رو بده، نخواست هم به درک؛ ولی من از دولت خودم هیچی بهتون نمیدم

    • ....
      0

      هر کاری بکنید خاوری بابک زنجانی حسن رعیت برند احمدی نژاد هستند احتمال خاوری هستی.

  • ...
    0

    خداي احمدي نژاد بزنه به كمرتون

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      فعلا که به کمر خودش زده از اینجا مانده وار آنجا رانده شده کاش اینقدر ساده نبودی پولی که فقط خاوری برد میلیاردها برابر اون دوتا روغنی که به شما داد ارزش داشت

    • یاسر
      0

      آقای نادر 18 میلیار دلار جهانگیری کجا رفت سلطان موز -سلطان خودرو - سلطان سکه و سلطانهای دیگه در کدوم دولت متولد شد برادران جهانگیری روحانی چی شد دختر نعمت زاده داماد شریعتمداری - اسدبیگی هفت تپه وووووووووووووووووووووووووو سر از کدوم دولت در آورد از رو که نمیری شاید تو دو تا دلار جهانگیری گرفتی نا جوانمردانه حرف میزنی

    • نادر
      0

      یاسر خان خدا را در نظر بگیر هشتصد میلیارد دوره احمدی نژاد دود شدو هزاران سلطان بدتر در زمان احمدی نژاد بودن فکر می کنی احمدی نژاد چه می گویید معلومه از همان سلطان‌ها سند دارد اگر سندی دارد از سلطان‌های دوره خودش است که خیلی دم کلفت بودند و هیچکس نمی توانست جلویشان وایستادگی کند البته یک جا باید پاسخگو باشند سرپل صراط هم خودش هم طرفدار اش

  • کاربر ناشناس
    0

    اینو دیگه آدم کجای دلش بزاره؟!!!

  • علی
    0

    همش تقصیر دولت قبل و مجلس عرضه کار کردن ندارید جهانگیری سواد اقتصادی سیاسی ندارید دلسوز مردم نیستید و ...

  • ناشناس
    0

    دو تا قاطر ودوتا اولاغ را نمی توانی تشخیص بدی کارنامه کارت را برای مردم ارایه کن هر طرحی که احمدی نژاد داده ان طرحهارا تو اجرا کردی

  • ناشناس
    0

    باز زمان انتخابات شد و دوباره زبان اقای جهانگیری باز شد.اقای جهانگیری شاید شما مردم را فریب دهید ولی خدا که از دل شما اگاهست.ایا بیماری کرونا را نمی بینید که هر روز جان تعدا زیادی از انسانها را میگیرد .ایا شما با این سنتان به اخرت عکر نمیکنید که چنین دروغهایی ا میگویید و چنین تهمتهایی را میزنید ؟انهم برای پست ومقام؟

  • ناشناس
    0

    جناب اقای جهانکیری فعلا که ما مردم عادی زورمان به غیر از خودمان به کسی نمیرسد.طلبتان باشد تا به موقعش.....

  • سلامی
    0

    این گل سرسبد کابینه دوزاری دولت مفت خور هست.زیاد نگران نباش بعد از مسئولیتت باید بری پیش داداش جونت آب تگری بدن بخورید و از دروغ هایی که به مردم گفتید واسه هم تعریف کنید.

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      داداش جان تو بهترین و شکیلترین و سرمایه دار ترین هواپیمایی ایران و خاورمیانه تشریف دارند نگران مهدیشون نباشید

  • ناشناس
    0

    در دین اسلام خداوند در قران می فرماید دروغگو دشمن خداست ول در عالم جهانگیری برای قدرت دوزدی خیانت حلال است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ببخشید آقا تقصیر خرزوخان بود نه شما

  • ف
    0

    فساد در زمان مرحوم هاشمی به مرحله بلوغ رسید در زمان خاتمی وارد مرحله نبوغ شد و دردوره احمدی‌نژاد به سمت افول رفت ولی در دوره جهان گیری دچار جهش بزرگ شد و ....

    نظرات شما -
    • خلیلی
      0

      نمادش ا فولشم بابک زنجانی خاوری وحسن رعیت هستند

    • ي
      0

      زمان احمدي نژاد به سمت افول رفت؟؟؟؟ جوك ميگي

    • بیجانی کرج
      0

      عاجزانه خواهش میکنم در مورد مرحومین صحبت نکنید و برای شادی روحشان فاتحه قرائت فرمائید هر چند خودم از منتقدین هستم

  • ناسنای
    0

    مردی بیا به مردم بگو از اول انقلاب چه داشتی الان چه داری چهجوری رفتی مدرک دانشگاهی گرفتی وکجا زندگی می کنی یک بار هم که شد مث احمدینژاد برو دل مردم ببین چه می بینی

    نظرات شما -
    • ..
      0

      خاوری هستید احمدی نژاد فقط در دل خاوری وبابک زنحانی جا دارد

    • بیجانی کرج
      0

      امثال خاوری و بابک زنجانی مهره های سوخته همین آقایون جهت تخریب حاج محمود مردمی نژاد جناب خاوری از بستگان آقای بروجردی امنیت ملی سابق و بابک هم چون تمکین نکرد به آقایون گرفتار شده

  • ناشناس
    0

    الان بگو ما چکار کنیم میخوای هشت سال دیگه انتخابت کنیم خواستیم ازدواج کنیم نشد مسکن بخریم نشد ماشین بخریم نشد اصلا میخوایی شهرو خالی کنیم برای شما باشه ما بریم؟ تو غار زندگی کنیم ؟ نسل مون منقرض شد الکی الکی انچنان شکوفای اقتصادی کنیم؟

    نظرات شما -
    • ( :
      0

      حرص نخور

  • ..
    0

    فوری چرا نظرات همه‌منتشر نمی کنی

  • عبدالناصر آل احمد
    0

    هرچی دزدی هست زیر کلاه اصلاح طلبها هست کاش فقط دزدی و اختلاس بود

  • ن د
    0

    بنیانگذاران فساد همان هایی بودند که تو و امثال تو را به میدان آوردند و خود تو دلیلی محکم بر این نظر عموم مردم می باشی خجالت بکش

  • ناشناس
    0

    جهانگیری از قدیم می گفتن جوجه رااخر یپاییز می شمارند مرغهای شما تخم نگزاشتن البته گذاشته بودند پارسال بنابه دستور جناب جوجه هارا زند زند زیر خاک کردند انجا بودکه صدای از شما هم در نیامد دیگر جوجه ای نماند بشماری لطفا بس دیگر چهل سال است شما مسولیتهای در این کشور داشه وداری دیگران متهم نکن

  • علی
    0

    خیلی پرو هستی .

  • ک ا ر ر
    0

    نیاز نیست خودت را تعریف کنی اگر یک قدم به مردم طبقه پایین برداشتی بگو چی احمدی نژاد احمدی نژاد می کنی هر کار هم کردی خدمت حزب کار گزان کردی که مال فامیل هایت

  • علی حسینی
    0

    دلیل مخالفت با احمدی نزاد فسادستیزی او بودواگرنه شما ب خاطر مردم ابهم نمیخورید.

  • یاسر
    0

    تو اصلا لیاقت صحبت در مورد دکتر احمدی نژاد را نداری دهنت آبکش

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      با آب و صابون که اربابت گفته صورتت را هم بشوری قبوله

  • حسنی
    0

    چقدر شما وقیح هستید مملکت را باخانواده ات به یغما برده اید مظلوم نمایی هم میکنید گوش مردم از این خزولات پر شده در این مملکت هر کس خودش را دوستدار مردم و مملکت بیان میکند هم دزد است و هم خاین همش مظلوم نمایی پس این مملکت را چه کسی به این روز فلاکت انداخته بقول ان ملا در حصر ننه جون من این مملکت را به این روز انداخته از بس عوام فریبی میکنید و مردم را دور میزنید حنای شما ها دیگر رنگی ندارد یک مشت خاین و جاسوس در اختیار بیگانگان هستید. در بزنگاه تاریخ همه تان باید جواب پس بدهید

  • ناشناس
    0

    آقای جهانگیری ساکت شو و به نظرم حرف نزدن برای شما بهترین گزینه است. نظام نباید به امثال تو بعد از این همه کثافت کاری و رانت بازی ارز 4200 تومانی، اجازه حرف زدن بدهد. واقعا اوج وقاحت را در تو دیدم. مطمئن باش خون شهدا گریبان شماها را به بدترین وجه می گیرد و خوار و ذلیل می گرداند. چرا از این همه رسوایی که شما اصلاح طلبان با آن مواجه شدید درس نمی گیرید؟ واقعا مقام و پول ارزش این همه دروغ و حرفهای مزخرف را دارد؟

  • ناشناس
    0

    مشکل اصلی شما اصلاح طلبان این است که چون توهم دانایی دارید فکر می کنید در این کشور قحط الرجال است و همه باید فقط به شما افراد بی سواد و بی کفایت اصلاح طلب رای بدهند تا در سال هشتم و سال آخر دولتهایتان اراجیف و مزخرف به مردم تحویل دهید و بگویید که به ما اجازه ندادند کار کنیم و جلو فعالیت ما را گرفتند. واقعا وقاحت اصلاح طلبی به آخرین حد رسیده است و این استراتژی و دروغ شما قدیمی شده است.

  • حمیدپاپی
    0

    با سلام آقای جهانگیری تو وهم حزبیهایت پایه فساد را در کشور گذاشتید به بهانه خصوصی سازی و... اگر دولتهای هاشمی و روحانی و خاتمی و روحانی که شما سنگشان را به سینه می زنید فقط 10درصد از خدمات ارزنده دولت آقای احمدی نژاد را انجام می دادند کشور گلستان می شد. بله آقای احمدی نژا د دست شما را روکرد و به ملت نشان داد که چگونه در پی اشرافی گری و کاخ نشینی و رانت و حقوقهای نجومی برای خودتان و هم حزبیهایتان هستید. برادرت و برادر رئیس جمهور را که فراموش نکرده ای. اگر راست می گویید فیشهای حقوقی و محل زندگی خودتان و فرزندانتان را به مردم اعلام کنید. شما درجلسات خصوصی تان به ریش مردم می خندید و تنها چیزی که برایتان معنا ندارد مردم و کشور و ارزشهای انقلاب است. اما به فضل پروردگار دورانتان به سر آمده است و این مردم دیگر گول این حزب و حزب بازیهایتان را نمی خورد و مطمئن باشید برای همیشه به زباله دان تاریخ رفته اید. شما باید پاسخگوی این همه ظلمی که در حق مردم نموده اید باشید دلارهای 4200 تومانی ات کجا رفت و جه کسانی بیت المال را غارت نمودند؟ یادت باشد دستور واگذاری نادرست ورانتی را در استان اردبیل شما دادایدچرا مگر چقدر منفعت می بردید؟ آقای جهانگیری دستتان رو شده و حنایتان برای مردم رنگی ندارد. مطمئن باشید دوره اشرافی گری و کاخ نشینیتان تمام شده است . چگونه مردن و محل مرگ بعضیها را فراموش نکنید. البته می دانم شما قلبا به روز قیامت و مردن اعتقادی ندارید وگرنه این همه ثروت و کاخ و رانت برای خودتان درست نمی کردید و برای رسیدن به قدرت و ثروت این همه حقه و نیرنگ نمی زدید.

    نظرات شما -
    • نعمت
      0

      وعده خدا و روز قیامت نزدیک است «وَ ما یُدْرِیکَ لَعَلَّ السَّاعَةَ تَکُونُ قَرِیباً»؛[2] تو چه می‌دانى شاید ساعت (قیام قیامت) نزدیک باشد!

  • نعمت
    0

    واقعا با چه رویی در جراید صحبت میکنید --؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! زمانی که خداوند شرافت و خجالت رو بین بندگان خودش توضیع میکرد شما نبودید --- خیلی ...............

  • ناشناس
    0

    الان بگو ما چیکار کنیم، می خوای کشور رو تا بیست سال بدیم به تو و مهدی جهانگیری؟ دوس داری؟ بگو خجالت نکش و تعارف نکن

  • علی
    0

    سر تا پا ی کرباسید، شریک دزد، رفیق قافله

  • احمد
    0

    جناب جهانگیری تقصیرتان را به گردن احمدی نژاد نیاندازید شما می توانیستید فساد احمدی نژاد مثل مسکن مهرش همان پایه خشک کنید در زمان احمدی نژاد بنزین با کارت سوخت 400 تومان بود وآزادش 700 تومان شما چرا این دو نرخ را کنار گذاشتید دراول دولت روحانی با نام تک نرخی بنزین را 1000 تومان کردید به اونم قانع نشدید یک شبه بنزین را باکارت سوخت 1500 تومان آزاد 3000 تومان آیا اینم احمدی نژاد کرد پس من می شمارم تا یادتون بیفته بنزین 400 و700 شده 1500و3000 نان بربری350 تومان بود شده 1250 کفش میانگین 60/000بودشده600/000 کاپشن75000بود شده750/000تومان پراید12000/000 بوده شده120/000/000 سیمان3000 تومان بوده شده 35000 بخاری نیک کالا150/000 بوده شده1/500/000 برنج ایرانی6000تومان بوده شده 32000 موتورسیکلت 2/000/000بوده شده 20/000/000 پرکردن دندان بدن عصب کشی 50/000بوده شده600/000 یارانه 45500بوده موند که موند همان 45500تومان این تغییرات در دولت تدبیر امید انجام شده گوشی زیر یک میلیون بوده شده زیر ده میلیون لیست هزار قلم دستمه حوصله ندارم بنویسم جناب جهانگیری

    نظرات شما -
    • د
      0

      آخه ارتش سایبری محمودخان مغول حمله می کند از خودش کم مردم کشیدن که ارتشش را وارده کرده

    • بیجانی کرج
      0

      جناب احمد خان ظاهرا حافظه ضعیفی داری ،بنزین کارتی ۱۰۰ تومان بود و آزاد ۴۰۰،حاج محمود مردمی نژاد گفت اجازه بدید کارتی را ۴۰۰ و آزاد را ۷۰۰ کنم و نفری ۲۵۰ یارانه بدم ،خیلی هم دلیل و مستند و مدرک آورد، ولی متاسفانه برخی مسولین مخصوصا علی لاریجانی چون چشم پیشرفت و آبا دانی و محبوبیت حاج محمود را نمیدید با تمام قدرت و امکانات جلوش واایستادن و در ضمن اگر سردار دلها واسطه مهدی جهانگیری نمیشدن که الان نا کجا آباد بود و به راحتی ماهان را تصاحب نمی تونست بکند به نظر شما چرا حاج محمود مردمی نژاد در مجلس بجای دفاع از وزیر پیش نهادییش سی دی معروف لاریجانیها را رو کرد؟چون واقعا بجای حمایت از طرحهای مفید و تحریم شکن چوب لای چرخ وی میگذاشتند بازم نازه شصتش یکه و تنها برادران لاریجانی ها را فرستاد پارکینگ ،جناب جهانگیری عزیز هم درب پارکینگ بازه و هم حالا حالا ها ظرفیت امثال شما ها را دارد ،چراغی که ایزد برافروزد هر آنکه فوتش کند ریشش بسوزد

  • ایرانی
    0

    شریک دزد ورفیق قافله آنقدر لیست خیانتهای شما زیاداست که این دروغگوییها وتهمت هاباعث فراموشی مردم از خیانتهایتان نمیشود

  • پرتوی
    0

    یعنی الان برادرت دزدی کرد احمدی نژاد مقصر است؟؟؟

    نظرات شما -
    • د
      0

      شما خیلی بی اطلاع هستی اگر بردارحهانکیری تخلفی کرده مال دوره احمدی نژاد برو از افراد مطلع بپرس بعدشم اگر تخلف کرده بود دوسال نمی خورد خیلی بیشتر میشد

    • حمیدپاپی
      0

      با سلام جهانگیری باید توضیح دهد این همه ثروت را از کجا آورده است؟ خودش و فرزندانش کجا زندگی می کنند/؟ فیشهای حقوقی و دیافتیهایشان را اعلام کنند. رابطه او با برادر مفسدش چیست؟ چرا دستور واگذاری غیرقانونی در استان اردبیل را داده است؟ چه منفعتی نصیبش شده است؟ دلارهای 4200 تومانی را به چه کسانی داد؟ و.....

    • بیجانی کرج
      0

      تو رو خدا با مدرک و عقل پسند دفاع کنید دادگاهی که بین دو تا سال سال پیش برگزار شد برای بز خری هوا پیمایی ماهان از بزرگترین و تقریبا با مجوز پرواز به اکثریت کشورها راستی پرتقال فروش کجاست

  • یاسر
    0

    سوزش جهانگیری و امثال جهنگیری که این همه از احمدی نژاد به ناحق و ناجوانمردانه قضاوت میکنه از مناظره شب 14 خرداد سال 88 هست که پته همه رو درآورد در ضمن فسادی الان هست ریشه و پیدایش اون از دولت سازندگی شروع شد وقتی به اسم خصوصی سازی تبدیل به خصولتی شد دانشگاهها دولتی شد مدارس غیرانتفاعی شد بیمارستانها غیر دولتی شد استخدامی به پیمانکاری یا قردادی تبدیل شد - دست و بال بجه های مسئولین در دست دارزی به اموال عمومی و بیت المال از دوره سازندگی شروع شد -سفرهای بی ربط و با هزینه زیاد و خانوادگی از دوره رفسنجانی پایه گذاری شد گرایش به بالا شهر نشینی و اشرفی گری و ویلا نشینی در دوره سازندگی شروع شد

  • @@@
    0

    کاربر آقای احمدی خوب با عدد و رقم پاسخ دادند .این جهانگیری با عدد و رقم دوست داره کارهاشون رو ماله بکشه . جناب جهانگیری بابا عربستان داره نیوم (شهر گردشگری فوق مدرن میسازه که تبلیغاتش تو بازیهای آسیایی دارید می بینید . ) وابستگی اش به نفت رو از بین ببره امثال شما هم خوب ساختید فقیر و معتاد و دزد و اختلاسگر و .... حتی از کشورهای عربی موفق هم الگو برداری می کردید اینهمه سال الان اوضاعمون این نبود . حالا کی بود کی بود من نبودم همه اتون راه انداختید . شما برو قهرت رو ادامه بده تا ملت یه خاکی توسرشون کنند ببیند میشه این حجم از بی تدبیری رو چه در دوره شماها چه در دوره های قبل تر راست و ریس کنند .همه اتون قهر کنید تا تکلیف امون رو خودمون مشخص کنیم .

  • ...
    0

    آقای جهانگیری دراین ماه رمضان راست بگو فساد در دولتی که شما معاون اول هستی از هر دولت قبل وبعد بیش از حد میباشد بعنوان مثال برادرخود ورییس جمهور وسایر مدیران درسطح کشور در روز چند عضوشورای شهر ویا شهردار بازداشت میشوند

  • محسن
    0

    جناب اقای جهانگیری ، یه ذره باانصاف باشیدوازگند هایی که زدید بگید، هی تقصیرونندازید گردن این واون.

  • د
    0

    دولت شما هم آنرا به اوج رساند!!!!!

  • ..
    0

    آقایون و خانم ها فکر می کنید احمدی نژاد چی دار د می گوید وقتی می گوید سند دارم از تمامشم از دوره خودش است این حرف جهانگیری نیست حرف شخص خود احمدی نژاده فوری منتشر کن

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      .. جسارتا منتظر دستور جناب عالی بودن تعارف نکن امر دیگه هم دارید بفرمائید

  • خ
    0

    بر پدر دروغگو زررررررررررررررررررررررررررررررر

  • رسول
    0

    مردم عزیز وقت اون نرسیده که جریان اصلاح طلبی و غربگراها به زباله دان تاریخ بپیوندند

  • ایرانی
    0

    میگه برادرم در زمان احمدی نژاد دزدی کرده بیچاره !!!!! آخر اینا از دست احمدی نژاد دق مرگ میشن ان شاالله . تازه این دوره که احمدی نژاد رئیس جمهور بشه آمار خودکشی مقامات mi6 و sia در دولت روحانی و معاونانش ومشاورانش خیلی بالا میره !!!حیوونکیها

  • ش
    0

    ملت منتظر محاکمه جنابعالی بابت رانت ارزهای ۴۲۰۰ تومانی هستند..

  • ریزه میزه
    0

    بابا تودیگه کی هستی! زغال به دیگ میگه روسیاه...!

  • حسین محمدی
    0

    پس داداش شما وداداش روحانی به احمدی نزاد وصله ..........خودتی نه مردم

    نظرات شما -
    • بیجانی کرج
      0

      حاج محمود مردمی نژاد اول به خدا و بعد به مردم عادی وصله

  • ناظمی
    0

    کمتردروع بگوتا تاهی دماغت گنده ترنشه

  • بازنشسته
    0

    حالا شما به دزدی قفل زدی!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    آقای جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور!!! اگر بقول شما احمدی نژاد پایه ی فساد را در کشور گذاشته است دولت کنونی 8 سال است با شتابی وصف ناپذیر تثبیت همه نوع فساد را علیه جمعیت 80 میلیونی ملت بی پناه ایران بی رحمانه دنبال می کند!!!

  • ممد
    0

    هرکه حرف خودش را میزند خدا عالم است وشاهد وحاکم فقط او میداند ومیبیند وجزا می دهد همه از جدا بترسید تهمت نزنید هر کسی پاسخگویاعمال خودشه عیب کار اینکه استقلال نیست که از کسی مطالبه شود وکسی پاسخگو باشد در همه دول خوردند وبردند مجلس ودولتی که سالاد میگو بخورد فکر مردم نیست

  • ستاره
    0

    بنای پایه فساد در کشور رو تو. گذاشتی،،،،،کااااش واقعا مثل کارتون پینوکیو دماغ وزرا و. مشاورای دروغگوی ما هم. بزرگ.و بزرگ. تر میشد

  • آزمون کذایی!
    0

    آزمون کذایی! - آزمون آنلاین و سوالات تستی آماده پی.دی.اف آماده با سرچی ساده! - برگزاری آزمون توسط آموزشگاههای مهارتی و مدارس و نمره مستمر و تضمین شده قبولی! - ناظران آزمون فرمالیته و الکی و نمایشی! - پولهای حرام مدرکفروشی، مدرکهای تقلبی و کمسوادی جذب مراکز میشوند و یا ارتقای مناصب ناحق! - آینده تاریکتر و فجایع فسادها و ظلمهای بیشتر در کمین نهادها و انحطاط بیشتر کشور! - ثروتهای باد آورده مدرکفروشی برای مدیران و شرکای هیئت مدیره مراکز آموزی!

  • مجید
    0

    شرم وحیا چیز خوبی است .کارگزاران خالق فساد و ویرانی دستگاهها هستند

  • محمودالف
    0

    دزدان شیاد و روستائی ساده دل یه بنده خدایی از روستا گوسفندی برای فروش به شهر می برد به گردن قوچ زنگوله ای آویزان کرد و با طنابی گردن قوچ را به دم خرش بست و حرکت کرد بین راه دزدان زنگوله را باز کردند و به دم خر بستند و قوچ را بردند خر هم با چرخاندن دمش و صدای زنگوله خرکیف شده بود بعد از چند متر یکی از دزدان جلوی مرد روستایی را گرفت و گفت : چرا زنگوله به دم خر بستی کدام عاقل این کار را میکند روستایی ساده پیاده شد دید ان مرد درست می گوید گفت : من زنگوله را به گردن قوچ بسته بودم دزد گفت : درست میگویی قوچی را در دست یک نفر دیدم به ان سوی می برد خر را به من بسپار و برو به دنبال گوسفندت مرد روستای خر را به دزد سپرد و مدتی را به دنبال گوسفند گشت اما خسته و نا امید به جایی که خر را به دزد داده بود برگشت دید اثری از خر و ان مرد نیست با دلی شکسته و خسته به سمت روستا حرکت کرد بعد از طی مسافتی چند نفر را در حال استراحت در کتار چاهی دید داستانش را برای انها بازگو کرد یکی از انها گفت : ان شاالله جبران میشود و ادامه داد ما چند نفر تاجریم و تمام سکه های ما در کیسه ای بود که افتاده در چاه چنانچه شنا بلد باشی در چاه برو و کیسه را بیرون بیاور ما هم در عوض پول قوچ و خر را به تو میدهیم روستایی ساده دل بار سوم هم گول دزدان را خورد و لباس خود را به دزدان داد و به ته چاه رفت بعد از کمی جستجو بیرون امد ولی نه اثری از دزدان بود نه از لباسهایش( جناب اقای جهانگیری این داستان کپی پیست واقعی دولت است برای جبران کسربودجه ازبورس)

    نظرات شما -
    • جهانگیری
      0

      لطفا نظرتونو بزارین و انشا ننویسین

  • کار بر ناشناس
    0

    هشت سال آلا خون والاخون بعدش نزدیک پایان دولت دنبال مجرم!این دیگه چه سناریوی ست نمی دانیم؟!

  • دن کیشوت
    0

    پایه فساد را در کشور، سکوت ملت در برابر ظلم و شرکت مردم نادان در انتخابات و راهپیمایی ها گذاشت، هر رای یعنی شرکت در فساد، از ماست که بر ماست، خلایق هرچه لایق، کسیکه کیسه زباله اش را پرت می‌کند توی خیابان، کسی که ماسکش را پایین کشیده و توی خیابان اخ تف می اندازد، کسی که چراغ قرمز را رد میکند و با موتور توی پیاده رو تک چرخ میزند، کسی که از کارش کم میگذارد، نانوایی که نان سوخته دست مردم میدهد،قصابی که گوشت خر به خورد مردم می‌دهد، مسافر کشی که کرایه دوبل میگیرد، تعمیر کاری که بابت کار نکرده پول ایاب و ذهاب میگیرد، میوه فروشی که میوه های خوب و پارافین مالیده را جلو چیده و ویترین درست میکند و بعد از میوه های گندیده و پلاسیده عقبی، به صورت در هم به همنوع خودش قالب می کند، کبابی که به جای گوشت، نان خشک به خورد مشتری میدهد، حلیم فروشی که جای گوشت، پنبه میریزد، پزشکی که وقت برای معاینه نمیگیرد و ویزیتش ده ثانیه هم نمیشود، آخوندی که همه کار می کند الا درس و بحث، پاسداری که همه کار می‌کند الا نظامی گری و..... زمینه های فساد را همینها فراهم می کند، اگر هر چه برای خود نپسندیم برای دیگری هم نپسندیم، و اگر خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم و کاری را که توانایی و صلاحیت انجام آن را نداریم، به عهده نگیریم، فساد ریشه کن خواهد شد

  • حامد
    0

    هشت سال گذشت هنوزم احمدی نژاد و دولتش مقصره .چه اعتماد به نفسی داری اسحاق

  • حرف دلم
    0

    سلام حمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من ۳۱ سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی در بیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو را خدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی

    نظرات شما -
    • محمدطاها
      0

      آری آقای جهانگیری بذل بخششی که داره الان ازکیسه خلیفه می بخشه

    • s:s
      0

      داداش برو کمیته امام خخخ فازت چیه از این پیام اونم اینجا

  • نادر
    0

    آقای جهانگیری، چه محبوبیتی نزد مردم دارند!! گوی سبقت را ربوده اند از آقای تاجزاده و آشنا و . . .

  • محمدطاها
    0

    آقای جهانگیری شمادلاراز دولت احمدی نژاد3000تومان تحویل گرفتی دردولت شماتاسقف 30000تومان پروازکرداینم مقصرش احمدی نژاد است صف های طویل برای خرید یک عدد مرغ در روزهای اوج کروناازدولت احمدی نژادبه شما ارث رسیده برادرشمافسادکرده قصوراحمدی نژاده نکنه ظریف را احمدی نژادتحریکش کرده چنین مصاحبه ای انجام بده

  • سرباز، مختارزمانه
    0

    با سلام...اقای اسحاق جهانگیری خود،خود فساد توی وبرادرت ...‌.الله ماشاالله؛ یه دونه ازمو سر دکتر بزرگوار احمدی نژاد سنگین تر از تو ودولتت بود،،حیا وشرف هم خوب چیزیه.؛برین گم شین که خدا اه ونفرین مردم را ازتون بگیره.که مطمن باشین ،میگیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها