خاطره مسیح مهاجری از نگرانی آیت الله هاشمی در رابطه با شنود در دفترش/ ویدئو

مدیر روزنامه جمهوری اسلامی خاطره جالبی را از نگرانی مرحوم هاشمی در رابطه با شنود در دفترش نقل کرد.

خاطره مسیح مهاجری از نگرانی آیت الله هاشمی در رابطه با شنود در دفترش/ ویدئو

منبع: جماران

38

حجم ویدیو: 11.25M | مدت زمان ویدیو: 00:02:46 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    خونهایی که ناحق ریختنندپایمال نمیشودچون خدابالای سرشان بوده وهست یاحق

    نظرات شما -
    • سانشاین
      0

      بله. تقاص خون حاج قاسم های این کشور باید گرفته بشه.

  • حسن
    0

    موضوع حکومت داری ما شبیه ان پدر است که اسم پسرش رستم گذاشت بعد که متوجه شد رستم کی بوده می ترسید اسم پسرش ببرد. حالا ماها که برای این نظام هزینه دادیم از هر نظر ،شدیم سوژه یک اقلیت ۱۵درصدی بنام اصول گرا ،امام فرمود بعضا اداره یک نانوایی را ندارد حقا که انقلاب به دست نااهلان افتاده

    نظرات شما -
    • عیدی
      0

      چقدر شما فریبکار و منافقید بگذار یک بار تاریخ مسئولین کشور را مرور کنیم و ببینیم کی این چهل سال حاکم بر کشور بودند ریاست جمهوری هاشمی بمدت ۸سال و حدود ۱۰ سال ریاست مجلس و پنج سال رییس شورای مصلحت نظام ریاست خاتمی بمدت ۸ سال و چهار سال وزارت ارشاد ریاست روحانی بمدت هشت سال ۲۰سال عضویت در مجلس شورای اسلامی و ۸سال رییس شورای امنیت ملی و ۴سال دبیر شورای امنیت ملی اقای بنصدر و بازرگان هم که مثل شما غربگرا بودند اقای کروبی۱۱سال رییس مجلس شورای اسلامی اقای لریجانی و اقای ناطق نوری هم که روی هم ۱۲سال ریاست مجلس را بعهده داشتند که باز هم از هم جناحیهای شما هستند. تقریبا همه عمر انقلاب در اختیار طیف غربگرای کشور بوده و انوقت خود را اسیر ۲۵ درصد به اصطلاح اصولگرا میبینید.حالا وزرای ۴۵ ساله و ۳۰ساله خمفکران سما پیشکش. یا خیلی احمق تشریف دارید و یا خود را به حماقت زده اید. یک بار از دیوار سفارت امریکا بالا میروید و ضد امریکایی دو اتشه خود را مینمایانید و بعد ازـامریکا میخواهید که ایران را تحریم و بیشرمانه از این هم فراتر رفته و درخواست حمله به ایران رو پیش اربابانتان میبرید. ارزش پول ملی را به زیر یک هشتم تنزل میدهید،بنزین را یک شبه افزایش میدهید ،کارت سوخت ابطال و خسارت سنگین به اقتصاد کشور وارد میکنید،ذخایر ارز و طلای کشور را قربانی رانت خود میکنید،کارخانه ها را مجانی حراج میکنید و بعد از تسهیلات دولتی بارانت بنام خرید کارخانحات سو استفاده میکنید،اطلاعات هسته ای کشور را یکجا در اختیار اسراییل قرار میدهید تا بهانه تحریمهای فلج کننده بشود،سف گوشت و مرغ بوجود می اورید و برای بوجود اوردن قحطی سراسری حوجه های مرغ را زنده زند زیر هزار تن خاک چال میکنید،انرژی هسته ایـرا تعلیق میکنید و بعد برای غیر قابل برگشت بودن عقب نشینیهای در فناوری هسته ای برجام را به جان کشور می اندازید تا هم تحریمهای فلج کننده را تحمل کنیم و هم صنعت هسته ای را نابود،در مراکز هسته ای به شکل مرموزی عملیات خرابکاری براه میاندازید تا دستمان در مذاکرات تحمیلی وین خالی تر باشد،مرتب پاشنه های اشیل کشور را برای بیگانگان معرفی میکند،تاریخ را تحریف و در دل این تحریف جای خائن و وطن پرست را تحریف میکنید ظریف را امیرکبیر و سپهبد شهید سلیمانی را عامل روسها معرفی میکنید.پروند شما اصلاحطلبهای فاسد انقدر سیاه و چرکین است که با اب زمزم هم تطهیر نخواهد شد.نخنه جاسوسان را مهیا و به کشور خود خیانت میکنید و مردم خود را برای دنیای پست خود به فلاکت نی اندازید،حقوقهای نجومی و رانت خود فروشی شما که دیگر بماند.ببخشید شما مشتی وطن فروش بی ابرو هستید که از خود فروشی به وطن فروشی رسیده اید.روزی از شما که ۳۴سال از ۴۰ سال عمر انقلاب را بر مقدرات کشور حاکم بودید بسختید انتقام گرفته خواهد شد ولو در اغوش اربابان پلید خود (امریکا و غرب)باشید.انروز خیلی خیلی نزدیک است.

    • حسین
      0

      فقط یک دوره و اون هم احمدی نژاد اصلاح طلب نبوده. الباقی همه اصلاح طلب بودند. بله شدیم سوژه یک اقلیت 0.5 در صدی با اسم اصلاح طلب. به همین جهانگیری یه بقالی بده بگو بدون باند بازی و رانت اداره کنه. اگر تونست!!

  • اسد
    0

    هر چه بگندد نمکش میزنند وای که بگندد اخوند !!!چقدر برخی از اخوندها الوده سیاست شدند که بوی گندشان همجا را فرار گرفته.

  • نادر
    0

    چی شده؟ این آقا یه چند وقتیه زبون باز کرده. خبریه؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها