فرمانده انتظامی رامیان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۷۰۰۰ متر از اراضی ملی در رامیان

فرمانده انتظامی رامیان از رفع تصرف بیش از هفت هزار متر از اراضی ملی به ارزش تقریبی بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. 

رفع تصرف بیش از ۷۰۰۰ متر از اراضی ملی در رامیان

سرهنگ ابوالفضل وزیری اظهارکرد: در پی اطلاع واصله مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی رامیان و شهر خان ببین، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در همین راستا با تشکیل تیمی ویژه، متشکل از عوامل پلیس آگاهی به اتفاق نماینده اداره منابع طبیعی و دستگاه قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وزیری ادامه داد: در پی نقشه برداری و جانمایی از عرصه اراضی ملی مورد نظر و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد، بیش از هفت هزار و ۶۱۲ متر مربع از اراضی ملی توسط اشخاصی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی رامیان تصریح کرد: کارشناسان منابع طبیعی، ارزش ریالی این اراضی ملی تصرف شده را بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

وی بیان کرد: با هماهنگی مراجع قضائی، فرد مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات تخصصی انجام شده به دلیل نداشتن مدارک مبنی بر اثبات مالکیت به جرم خود اعتراف کرد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وزیری ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با متصرفان غیر قانونی اراضی ملی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دست درازی به اراضی ملی و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش دهند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها