باهمت شرکت ملی نفت ایران

۳ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان اندیمشک افتتاح شد

باحضور استاندار خوزستان سه پروژه آموزشی و پرورشی با مشارکت شرکت ملی نفت ایران در شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسید.

۳ پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان اندیمشک افتتاح شد

ظهر پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ باحضور استاندار خوزستان ، مدیران کل نوسازی مدارس خوزستان و آموزش و پرورش استان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی سه پروژه آموزشی و پرورشی در اندیمشک افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم در خصوص وضعیت پروژه های اجرا شده در اندیمشک اظهار داشت : با عنایت دولت و خیرین ارجمند و همچنین تلاش شبانه روزی پرسنل نوسلزی مدارس خوزستان طی چهار سال اخیر ساخت ۸۲ پروژه در قالب ۲۰۹ کلاس درس در این شهرستان اجرا شده است.

وی افزود : امروز در اندیمشک با مشارکت ۵۰ درصدی شرکت ملی نفت ایران مدرسه ۹ کلاسه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت ۲ هزارو ششصد مترمربع و زیربنای یکهزارو ۲۵۷ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

قربانی ادامه داد: همچنین طی مراسمی در شهر چمگلک کانون پرورشی و آموزشی غدیر در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۱۰ مترمربع با هزینه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و یک کتابخانه در زمینی به مساحت ۵۵۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با مشارکت شرکت ملی نفت ایران افتتاح و به بهره برداری رسید.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها