خاطیان تزریق سهمیه واکسن کرونای شهرداری عزل شدند

با دستور شهردار تهران و پس از بررسی های لازم خاطیان در جریان تزریق واکسن کرونا عزل شدند.

خاطیان تزریق سهمیه واکسن کرونای شهرداری عزل شدند

پیرو دستور شهردار تهران مبنی بر رسیدگی به موضوع واکسیناسیون کرونا در شهرداری تهران و اهمیت پاسخگویی شفاف و فوری به شهروندان و افکار عمومی؛ رسیدگی به این موضوع با حضور مسئولین ذیربط شهرداری تشکیل شد.

پس از بررسی ها مشخص شد تاکنون تعداد محدودی واکسن برای تزریق به نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا اعم از پرسنل بهشت زهرا(س)، پاکبانان، پرسنل پسماند و ... (که شامل نیروهای عملیاتی و اداری مرتبط با مشاغل پرخطر خدمات شهری هستند، اعم از زن و مرد) از طریق وزارت بهداشت تخصیص داده شده است که از این تعداد هیچ یک از مدیران شهرداری تا رده۴ مدیریتی تزریقی انجام نداده‌اند.

همچنین پس از بررسی ها مشخص شد یک نفر از مسئولان نواحی اقدام به تزریق واکسن از سهمیه فوق الاشاره کرده است که امروز به همراه ۳ نفر از همکاران ذیربط در ناحیه از سمتهای خود عزل شدند.

این در حالی است که در بررسی ها مشخص شد توزیع سهمیه فوق الاشاره در یکی از مناطق منطبق بر پروتکلهای مصوب نبوده است و لذا معاون و رییس خدمات شهری منطقه بدلیل اهمال در نظارت و عدم رعایت پروتکل ها عزل و به مراجع نظارتی معرفی شدند.

برای پیشگیری از رخ دادن چنین تخلفاتی مقرر شد اسامی کلیه بهره‌مندان از واکسن در سایت شفاف شهرداری تهران بارگذاری شود و پروتکل سخت‌گیرانه تزریق با نظارت فنی شرکت شهر سالم و حراست کل شهرداری تهران اعمال شود.

در پایان این گزارش آمده است: ضمن تشکر از حساسیتهای رسانه‌ای به اطلاع می رساند پیگیری و نظارت بر فرآیندها و شناسایی افراد خاطی احتمالی همچنان ادامه دارد و در صورت اثبات اهمال یا تخلف مدیران در هر رتبه‌ای برخورد خواهد شد.

مجددا تاکید می شود اخبار منتشره در خصوص استفاده مدیران از واکسن صحت ندارد. شهروندان می توانند از رسانه های مرجع و سایت شفاف اطلاع رسانی و گزارشات بعدی را پیگیری کنند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • تقی
    0

    من پرسنل بیمارستان هستم . واکسن کرونا مفهوم دقیق علمی نداره . چند بار نامه زدن بیا بزن ، نرفتم بالای 50 درصد کادر درمان در سطح دکتری تخصصی( رزیدنت ها و متخصص ها) این واکسن رو نزدن خصوصا واکسن آسترزنکا . چرا یه عده به هر نحوی فکر میکنن واکسن بزنن مصونیت پیدا میکنن وکرونا نمیگیرن!نکنین اشتباه نکنین

    نظرات شما -
    • رامین
      0

      سلام لطفا سطح علمی خود بعنوان پرسنل بیمارستان را بفرمایید. اینکه 50 در صد کادر علمی ( پزشک؛ پرستار؛ رزیدنت و ...) از ترزیق واکسن امتناع کرده باشتد مسلما غیر علمی و جسارتا غیر واقعی است.

  • سعید
    0

    باز هم چند مسئول زیر دست بر کنار شدن تا شهردار منطقه پا بر جا بماند.واقعا هیج کجای دنیا همانند ایران نیست.

  • دن کیشوت
    0

    خاطیان از سمتهای خود عزل و در سمتهای بهتری گمارده میشوند، پاک دستان اصلا به کار گرفته نمی شوند، به دروغ گوها و دغل بازان مدال افتخار می دهند، راستگو ها و پیروان حق را مطرود و منکوب میکنند، خدا پرستان را به تمسخر گرفته و ساده لوح می نامند، شکم پرستان و پول پرستان را تشویق و تمجید می کنند

  • هموطن
    0

    وقتی تکذیب شد ، پس صحت داره، وقتی گفتن پیگیری میشه پس مشخصه که پرونده بسته شده و من اله توفیق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها