دادستان بوشهر خبر داد:

صدور حکم قضایی برای ۹ تبعه هندی و پاکستانی در بوشهر به دلیل کرونا

دادستان بوشهر گفت: با توجه به شناسایی جمعی از اتباع هندی و پاکستانی در بوشهر و ابتلای ۹ نفر از آنها به ویروس کرونا، دستورات قضایی برای جلوگیری از تردد آنان صادر شد.

صدور حکم قضایی برای ۹ تبعه هندی و پاکستانی در بوشهر به دلیل کرونا

علی حسن‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی تبعه هندی و پاکستانی مبتلا به ویروس کرونا در بوشهر اظهار داشت: با توجه به شناسایی جمعی از اتباع هندی و پاکستانی در بوشهر و ابتلای ۹ نفر از آنها به ویروس کرونا، دستورات قضایی برای جلوگیری از تردد آنان صادر شد.

دادستان بوشهر از صدور حکم قضایی برای هفت تبعه هندی و دو پاکستانی خبر داد و گفت: در پی اعلام گزارش شبکه بهداشت شهرستان بوشهر مبنی بر مثبت بودن تست کرونای هفت تبعه هندی و دو تبعه پاکستانی در دو مرکز اقامتی در شهر بوشهر دستورات قضایی برای قرنطینه شدن این اتباع و جلوگیری از تردد و حضور آنان در اماکن عمومی صادر شد.

وی با بیان اینکه نوع ویروس تاکنون مشخص نشده گفت: با توجه به شرایط فعلی دستورات قضایی برای جلوگیری از تردد آنان صادر شده است.

حسن‌پور با تاکید بر برخورد قاطع با قاون شکنان در حوزه ویروس کرونا گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا یک ضرورت است و با کسانیکه نسبت به این مهم بی‌توجهی کنند که سبب شیوع بیماری کرونا در جامعه شود برخورد قاطع قانونی می‌شود.


منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    مقصرمرزهاست ومسئولان فرودگاه تهران

  • ناشناس
    0

    اعدامشون کنین لطفا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟