بهره برداری چهار طرح اورژانس در استان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از بهره برداری چهار طرح اورژانس استان همدان خبر داد.

بهره برداری چهار طرح اورژانس در استان همدان

حیدری مقدم گفت: پایگاه شهری شماره ۴ اورژانس ملایر که از آمبولانس پیشرفته و ویژه برخوردار است، پایگاه شهری شماره ۳ نهاوند، اتصال ۱۵ دستگاه تله کاردیولوژی به دیسپچ تهران و اجرای اتوماسیون عملیاتی در همه شهر‌های استان و ادغام آن با دیسپچ چهار طرح اورژانس هستند که به بهره‌برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه مجموع این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شدند گفت: ۸۰ میلیارد تومان از طرف سازمان اورژانس کشور برای تأمین بالگرد اورژانس استان همدان منظور شده است که امیدوار هستیم تا خرداد ماه با این اعتبار از ناوگان هوایی ایمن و مجهزی برخوردار شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۷۰ دستگاه آمبولانس به ظرفیت ناوگان خودرویی اورژانس استان همدان اضافه شده و تعداد پایگاه‌های این مجموعه از ۴۰ مورد به ۶۵ پایگاه افزایش یافته است.

حیدری مقدم با بیان اینکه خوشبختانه در این مدت تعداد نیرو‌های فوریت‌های پزشکی ۵۰ درصد افزایش داشته است گفت: اورژانس هوایی استان همدان از ابتدای راه‌اندازی تاکنون در ۴۲۱ پرواز بیش از ۵۰۰ مصدوم و بیمار را به مراکز درمانی استان منتقل کرده است.

منبع: صداو سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها