سهمیه بنزین این گروه واریز نشده است / سهمیه آنها دست کیست؟

با وجود واریز نشدن سهمیه بنزین، رانندگان و تاکسی‌ های اینترنتی این مشکل را مربوط به وزارت کشور می‌دانند.

سهمیه بنزین این گروه واریز نشده است / سهمیه آنها دست کیست؟

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از بهمن سهمیه بنزین نگرفته‌اند و همین موضوع موجب اعتراض این افراد شده است. رضا الفت‌نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در رابطه با سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی گفت: «ما پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و صنف ما مقصر نیست. این ناهماهنگی از سوی وزارت کشور و شرکت ملی نفت است و تا دو روز پیش که من پیگیری می‌کردم هم ادامه داشت. البته مشکلات مشابه و این چنینی، قبلا هم اتفاق افتاده بود.»

حالا بسیاری از این رانندگان می‌گویند بدون سهمیه سوخت، کار در تاکسی اینترنتی برایشان صرفه اقتصادی ندارد:

«تو ماه رمضون انقدر کرایه‌ها رو کم کردن پول بنزین ازاد در نمیاد چه برسه سر سفره برای زن بچه‌ام چیزی بگیرم حداقل این سهمیه کمکی بهمون می‌کرد»

«سهمیه بنزین از یه طرف و کرایه‌های پایین تاکسی‌های اینترنتی داغونمون کرده لطفا لطفا لطفا باز هم پیگیری کنید.»

تاکسی‌های اینترنتی چه می‌گویند؟
با وجود واریزنشدن سهمیه بنزین رانندگان، تاکسی‌های اینترنتی این مشکل را مربوط به وزارت کشور می‌دانند.

اسنپ می‌گوید: ما لیست افزاد برای واریز سهمیه بنزین را به وزارت کشور دادیم و آن‌ها باید سهمیه را واریز کند. اسنپ در این رابطه گفت: «اسنپ پیگیری‌های لازم را برای واریز سهمیه بنزین کاربران راننده‌ی عضو ناوگان خود انجام داده است. طبق اطلاعاتی که به شرکت اسنپ داده شده به زودی سهمیه‌ی بنزین رانندگان عزیز واریز خواهد شد.»

تپسی هم می‌گوید ما طبق روال قبل، هر ماه در موعد مقرر اطلاعات مربوط به میزان پیمایش رانندگان خود را برای وزارت کشور ارسال می‌کنیم و به طور مستمر واریز به موقع سهمیه سوخت رانندگان تپسی را پیگیری می‌کنیم. در حال حاضر نیز پیگیر تاخیر پیش آمده در واریز سهمیه سوخت هستیم و منتظریم وزارت کشور در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

البته این تاخیر‌ها تازگی ندارد و در سال گذشته نیز بارها رانندگان این تاکسی‌های اینترنتی از اعمال نشدن سهمیه بنزین خود گلایه کرده‌اند.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • گرگر
    0

    دیروز بعد از ظهر واریز شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها