بیش از ۱۱۰۰ پرونده تخلف صنفی در خوی تشکیل شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با اشاره به انجام ۲۱ هزار و ۴۷۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در این شهرستان گفت: در این بازدیدها، یک هزار و ۱۰۴ پرونده تخلف تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

بیش از ۱۱۰۰ پرونده تخلف صنفی در خوی تشکیل شد

امیرجعفری افزود: ارزش این پرونده ها ۸۱ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال بوده که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: در این مدت سه هزار و ۲۱۱ مورد بازرسی از واحدهای پخت و توزیع نان در این شهرستان انجام شد که منجر به تشکیل ۳۴۴ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۳۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۷۷ مورد گشت مشترک با حضور نهادها و ادارات مرتبط به اجرا در آمد، اظهار کرد: در این مدت ۷۲۶ فقره گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری و یا با مراجعه حضوری به این اداره واصل شده که همه گزارشات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

جعفری افزود: در سال گذشته برای تنظیم بازار و تأمین کالای اساسی در شهرستان خوی ۸۲۰ تن شکر برای مصارف خانوار، ۵۷۵ تن شکر برای مصارف صنعتی، ۱۵ تن روغن نباتی، ۶۷۰ تن انواع برنج هندی و تایلندی، ۱۷۲ تن گوشت مرغ منجمد و ۶۶ تن گوشت قرمز منجمد از طریق فروشگاه های زنجیره ای در این شهرستان توزیع شده است.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور به شمار می رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شد.

خوی از شهرستان های بزرگ آذربایجان‌غربی در شمال استان و دومین شهر پرجمعیت استان پس از ارومیه است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها