بیماران حاد تنفسی در بیمارستان صحرایی همدان ویزیت می‌شوند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید بهشتی شهر همدان راه اندازی شده و هم اینک در حال پذیرش و ویزیت بیماران حاد تنفسی است.

بیماران حاد تنفسی در بیمارستان صحرایی همدان ویزیت می‌شوند

دکتر محمد طاهری اظهار داشت: با توجه به راه اندازی این مرکز نیازی به حضور فرد در داخل بیمارستان نبوده بلکه در این محل ویزیت و در صورت نیاز خدمات درمانی لازم را دریافت می کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی شهر همدان ظرفیت ۴۰ تخت بیمارستانی را دارد گفت: راه اندازی بیمارستان صحرایی و درمان سرپایی بیماران دارای شرایط حاد تنفسی سبب کاهش بار بستری بیماران و سرعت بخشیدن به روند درمان بیماران کرونایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: پس از تشخیص بیماری از سوی پزشک، مراقبت های لازم از بیمار در منزل صورت می گیرد.

به گفته دکتر طاهری ۲۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند که نسبت به روز گذشته ۶ نفر افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی از ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون اقدام به نصب ۲۰۰ هزار متر مربع بنر با محتوای آموزشی در سطح این استان کرده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین استودیو اطلاع رسانی ویروس کرونا در همدان راه اندازی و ۱۳۰ موشن گرافی و ۲۹۴ اینفوگرافی تهیه شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها