هشدار عضو جامعه روحانیت مبارز به سوءاستفاده‌کنندگان از مصاحبه ظریف: مردم متوجه می شوند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی تلاش دارند به‌ بهانه فایل صوتی ظریف، خط تخریب را دنبال کنند؛ این رفتارها در حالی است که هم جایگاه شهید سلیمانی برای همه معلوم است و هم خدمات آقای ظریف برای نظام و مردم عیان است.

هشدار عضو جامعه روحانیت مبارز به سوءاستفاده‌کنندگان از مصاحبه ظریف: مردم متوجه می شوند

سیدرضا اکرمی گفت: متاسفانه برخی گروه‌های سیاسی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به نوعی از مصاحبه (تقطیع‌شده) ظریف بهره‌برداری جناحی کنند. لازم می‌دانم به همه توصیه کنم که هیچ چیزی مهمتر و با ارزش‌تر از منافع ملی نیست؛ اگر کسانی بخواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، مردم حتما متوجه خواهند شد.

انتشار فایل صوتی تقطیع شده‌ از مصاحبه مفصل ظریف در رسانه معاند «ایران اینترنشنال» سبب شده تا درکنار سوءاستفاده بدخواهان نظام، برخی گروه‌ها در داخل با نادیده گرفتن شرایط مهم کشور، به دنبال بهره‌برداری جناحی باشند؛ آنهم در شرایطی که این روزها سیاست خارجی و داخلی کشور، روزهایی مهم و حساسی را تجربه می‌کند.

سیدرضا اکرمی در همین زمینه با تاکید بر حفظ آرامش و حلِ اختلاف‌نظرها در فضایی منطقی، گفت: ما باید چند نکته را در کشور تحمل کنیم و با آنها کنار بیاییم. نخست آنکه «اختلاف‌نظر»ها امری قرآنی، دینی و طبیعی است و خدا به انسان‌ها گفته است، شما را گوناگون آفریده‌ام و شما با هم اختلاف دارید. پس ما باید این را در مسایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی اعتقادی بپذیریم و بدانیم که اختلاف اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: نکته مهم دیگر اینکه، وقتی مساله‌ای پیش می‌آید و گره در کار می‌افتد، باید بنشینیم با همدیگر حرف بزنیم و بحث کنیم و در فضایی منطقی و دور از هر تنش، اختلاف‌ها را به حداقل برسانیم. در غیر این صورت نمی‌توانیم مسایل را حل کنیم.

نماینده ادوار مجلس با تاکید بر اینکه نباید فایل مصاحبه ظریف در اختیار بیگانگان قرار می‌گرفت، ادامه داد: باید با عاملان این قضیه به طور جدی برخورد شود. باید مشخص شود چه کسانی علیه منافع ملی اقدام کرده و این فایل را در اختیار کسانی قرار داده‌اند که دشمنی آنها با نظام و مردم به اثبات رسیده است.

وی گفت: مشاهده می‌شود برخی تلاش دارند به‌ بهانه این فایل صوتی خط تخریب را دنبال کنند؛ این رفتارها در حالی است که هم جایگاه شهید سلیمانی برای همه معلوم است و هم خدمات آقای ظریف برای نظام و مردم عیان؛ به همین دلیل باید مانعِ حرکت‌های تفرقه‌انگیز شد و اجازه ندهیم دشمن از این فرصت برای سیاه‌نمایی و مانع‌تراشی بهره ببرد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وقتی با چنین شرایطی مواجه می‌شویم، باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم؛ در کنار اینکه برنامه‌های کشور را به شکل منطقی اجرا می‌کنیم، به معاندان و بدخواهان هم اجازه کوچکترین کارشکنی ندهیم.

منبع: جماران

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • فتاحی
    0

    یه عده ای ناخواسته به جایگاه سردار ضربه میزنند یه عده هم با هدف آب به آسیاب دشمن ریختن این برخورد را می کنند. کل قضیه باید شنیده شود.

  • ص _ ن
    0

    برخی تلاش دارند به بهانه فایل صوتی ظریف ، خط تخریب را دنبال کنند ؛ این رفتارها در حالی است که هم جایگاه شهید سلیمانی برای همه معلوم است و هم خدمات آقای ظریف برای نظام و مردم عیان است . پس آب به آسیاب دشمن ندهید .

  • الکی
    0

    کار اصول گراها است انها قصد دارند برجام به نتیجه نرسد و در سایۀ تحریم به منافعشان برسند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها