از جیبت به کیفت با اوانو/ قبص پرداخت کنید؛ بدون قرعه کشی هدیه بگیرید

با اولین پرداخت انواع قبوض از طریق اپلیکیشن اوانو، بدون قرعه کشی کیف پول کاربران به میزان 19999 ریال شارژ می شود.

از جیبت به کیفت با اوانو/ قبص پرداخت کنید؛ بدون قرعه کشی هدیه بگیرید

کاربران همچنین می توانند با افزایش تراکنش های خود در اوانو و دریافت هدیه های مختلف و بالا بردن موجودی کیف پول خود از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در جهان، سبک زندگی مردم تغییر کرده و بر همین اساس کسب و کارها نیز با تغییر مسیر خود، دیجیتال شدن خود را شتاب بخشیده اند. به طوری که امروزه بسیاری از نیازهای روزمره مردم بدون حضور فیزیکی و به صورت آنلاین برطرف می شود.

در همین راستا، «اپلیکیشن اوانو» نیز با درک نیازهای اساسی و روزمره جامعه با ارائه مجموعه‌ای کامل و هدفمند از سرویس‌های کارآمد و پرتقاضای روز، برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران طراحی شده است. در این اپلیکیشن، تلاش شده تا فرآیندهای خرید، پرداخت قبض، انتقال وجه و چندین سرویس ضروری دیگر ساده‌تر و کارآمدتر از پیش در اختیار کاربران قرار گیرد.

در حال حاضر خدمات کلی «اپلیکیشن اوانو» در سه محور خدمات اپراتوری، خدمات مالی و خرید طراحی شده و علاوه بر تلاش برای رفع نیازهای روزمره کاربران شناسایی نیازهای جدید جامعه و ارائه خدمات به روز در دستور کار این اپلیکیشن قرار دارد.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین خدماتی که در اوانو به کاربران ارائه می شود در حوزه اپراتوری است و بر همین اساس کاربران «اوانو» می توانند با مزیت های قابل توجهی که برای آنها در نظر گرفته شده از این سرویس استفاده کنند و برای سیم کارت‌های همراه اول، رایتل و ایرانسل، شارژ و بسته اینترنتی خریداری و قبض تلفن همراه خود را نیز پرداخت کنند.

از جیبت به کیفت

اوانو(ewano) با توجه به نیاز روز جامعه سرویسی را طراحی کرده که به واسطه آن کاربران می توانند بدون مراجعه به بانک و یا دستگاه های خودپرداز، قبض های تلفن همراه، آب، برق و گاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

اما استفاده از این سرویس ویژگی های جالب توجهی هم دارد. نخستین ویژگی این است که با اولین پرداخت انوع قبض از طریق اپلیکیشن اوانو کیف پول کاربران بدون قرعه کشی به میزان 19999 ریال شارژ می شود و کاربران می توانند با افزایش تراکنش های خود در اوانو و بالا بردن موجودی کیف پول خود از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند.

علاوه بر این هدیه که در زمان پرداخت اولین قبض به کاربران تعلق می گیرد با هر تراکنش بعدی نیز بدون انجام قرعه کشی، کیف پول کاربران به میزان قابل توجهی شارژ خواهد شد.

مزیت دیگر «اوانو» مربوط به وصول آنی قبض سیم کارت های دائمی همراه اول است. «اوانو» از معدود اپلیکیشن هایی است که سیستم وصول آنی قبوض همراه اول را دارد؛ به طوری که بلافاصله پس از پرداخت هزینه قبض سیم کارت های همراه اول، تسویه قبض انجام می شود و کاربران می توانند وضعیت جدید قبوض خود را مشاهده کنند.

ویژگی دیگر استفاده از این سرویس این است که با توجه به این که تراکنش های مالی کاربران در اوانو از طریق کیف پول شرکت معتبر «همراه اول» انجام می شود، امنیت خدمات مالی کاربران در اوانو تحت نظارت همراه اول صورت می‌گیرد و از امنیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر این کیف پول همراه اول در اپلیکیشن های «همراه من» و «اوانو» به صورت یکپارچه است. به طور مثال کاربرانی که کیف پول خود را در اپلیکیشن همراه من شارژ کنند اکانت اوانو آنها نیز به همان رقم شارژ می شود و می توانند از رقم شارژ شده در اوانو نیز استفاده کنند.

بر همین اساس اگر کاربران اوانو اکانت خود را شارژ کنند به همان میزان نیز اکانت اپلیکیشن همراه من آنها شارژ می شود و می توانند از طریق کیف پول یکپارچه همراه اول از دو اپلیکیشن همراه اول و اوانو استفاده کنند.

احراز هویت کاربران اوانو در سامانه شاهکار

طبق قانون مصوب شورای عالی فضای مجازی که به منظور تأمین کامل حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران در فضای مجازی و حقیقی تصویب شده است کاربرانی که قصد انجام خدمات مالی به صورت آنلاین و با استفاده از پلتفرم های مختلف را دارند باید احراز هویت خود را تایید کنند.

بر این اساس باید کد ملی مالک سیم کارت و کد ملی صاحب حسابی که به منظور استفاده در بخش خدمات مالی پلتفرم های آنلاین معرفی می شود یکسان باشد تا کاربران بتوانند از خدمات مالی آنلاین استفاده کنند. این احراز هویت از طریق سامانه شاهکار (شبکه احراز هویت کاربران ارتباطی) که یک واسط بین اپراتورهای مخابراتی و مراجع تطبیق هویت است انجام می شود و اپراتورها باید پیش از ارائه سرویس به مشترکین خود، از طریق این سامانه، هویت مشترکین را از نظر حقیقی یا حقوقی، ایرانی یا خارجی بودن صحت‌سنجی ‌کنند و در صورت تأیید درستی اطلاعات در سامانه، اپراتورها اجازه ارائه سرویس به مشترکین را دارند.

اوانو با در نظر گرفتن این قانون و به منظور تسهیل خدمت رسانی به کاربران خود این احراز هویت را به صورت اتوماتیک از طریق سیستم احراز هویت همراه اول انجام می دهد. به این ترتیب کاربران اوانو که از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند نیازی به اعتبارسنجی در سامانه شاهکار را ندارند و این موضوع به صورت اتوماتیک از سوی اوانو انجام می شود و کاربران می توانند به راحتی از خدمات مالی اوانو استفاده کنند.

بسته اینترنتی بخرید؛ تا سقف 50 هزار ریال هدیه بگیرد

یکی دیگر از بخش های خدمات اپراتوری اپلیکیشن اوانو خرید بسته های اینترنتی است و کاربران می توانند با توجه به تنوع بالای بسته های اینترنتی موجود در اوانو، با در نظر گرفتن نیاز و بودجه خود بسته اینترنت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اما علاوه بر تنوع بالای بسته های اینترنتی در اوانو، یکی از مزایای خرید بسته های اینترنت از این اپلیکیشن هدایای نقدی است که بدون قرعه کشی پس از انجام هر تراکنش دریافت می کنید. بر همین اساس کاربران با خرید بسته اینترنت در لحظه خرید تا سقف 50 هزار ریال هدیه نقدی از اوانو به حساب کیف پول کاربران واریز می گردد.

گفتنی است نصب اپلیکیشن اوانو کاملا رایگان است و این اپلیکیشن با حجم پایین طراحی و در دسترس قرار گرفته شده است تا کاربران برای نصب این برنامه با مشکل مواجه نشوند. کاربران می توانند برای گوشی ها با سیستم عامل اندروید از طریق کافه بازار، پلی استور و مایکت اوانو را نصب کنند و در صورتی که از سیستم عامل ios استفاده می کنند می توانند از طریق استورهای مربوطه اوانو را دانلود و نصب کنند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها