۱۱ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری جان باختند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۱۱ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند.

۱۱ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری جان باختند

مجید شیرانی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری در استان در هفتمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۳۸ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۱۳۳ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۳۲۴ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۵۸ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: هم اکنون ۵۳۶ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۴۲۹ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

وی بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۹۳۸ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: هم اکنون ۷۶ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها