دستگیری ۶ نفر از عاملان سلب آسایش عمومی در کوی رضوی اراک

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان ایجاد درگیری، رعب، وحشت و سلب آسایش شهروندان در منطقه مسکونی کوی رضوی اراک خبر داد.

دستگیری ۶ نفر از عاملان سلب آسایش عمومی در کوی رضوی اراک

یوسف سپهوند گفت: در نخستین روزهای اردیبهشت ماه سال جاری، با اعلام گزارش‌هایی به پلیس در خصوص ایجاد بی نظمی و مزاحمت از سوی چند نفر از اراذل و اوباش در منطقه مسکونی کوی رضوی شهرستان اراک، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که در تعدادی از اراذل و اوباش با عربده کشی و داشتن حالت غیر طبیعی، با یکدیگر درگیر شده و با تخریب شیشه مغازه‌ها، خودروهای پارک شده و اخلال در تردد خودروهای عبوری این منطقه مسکونی، باعث رعب و وحشت برای اهالی شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده و کنترل نامحسوس این افراد، سرانجام ۶ نفر از عاملان این درگیری که در نقاط مختلف شهرستان اراک پنهان شده بودند، را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، تمامی آنها را در یک عملیات ضربتی، دستگیر کردند.

سپهوند با اشاره به کشف چند قبضه سلاح سرد در بازرسی مأموران از مخفیگاه‌های دستگیرشدگان مورد نظر افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع، قانونی و هدفمند پلیس با اراذل و اوباش، افزود: پلیس هرگز به هنجارشکنان و مجرمان اجازه نخواهد داد تا کوچک‌ترین قدرت نمایی و عرض اندامی کرده و به دنبال آن باشند تا با اقدامات غیر قانونی و مجرمانه خود، نظم عمومی جامعه را برهم زده و امنیت و آسایش همگانی افراد را از آنان سلب کنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها