کور شدن مرد تهرانی در حمله اسیدی همسرش

زن جوان که قصد داشت به اروپا سفر کند در اقدامی عجیب روی همسرش اسیدپاشی کرد.

کور شدن مرد تهرانی در حمله اسیدی همسرش

چندی قبل مردی با صورتی سوخته و در حالیکه یکی از چشمانش کور شده بود پای در دادسرای امور جنایی تهران گذاشت و از بازپرس جنایی برای بازداشت همسرش درخواست کمک کرد.

مرد 28 ساله پیش روی بازپرس واحدی در شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران گفت: همسرم قصد داشت از من طلاق بگیرد و با دخترم به کشورهای اروپایی برود اما من با جدایی او مخالفت کردم، چون همسر و زندگی ام را دوست دارم و هیچ مشکلی در زندگی مان نبود که بخواهم از همسرم جدا شوم اما زنم هر روز اصرار داشت ولی من درخواستش را نمی پذیرفتم.

وی افزود: روز 13 اسفند سال گذشته بود که خواب بودم که احساس کردم یکی با چکش روی سرم می زند که از درد بیدار شدم و که همان لحظه مایعی روی صورتم ریخته شد که از شدت سوزشی که حس کردم شروع به داد و فریاد کردم که همسایه ها به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان منتقل کردند.

مرد جوان ادامه داد: از ناحیه صورت دچار سوختگی شدم و از ناحیه چشم چپ کور شدم و وقتی از بیمارستان مرخص شدم بزرگان فامیل وساطت کردند و با میانجیگری خواستند که از همسرم شکایت نکنم و من با توجه به اینکه همسرم را دوست دارم و عاشقش هستم از او شکایت نکردم و فکر می کردم ماجرای طلاق گرفتن پایان گرفته و همسرم دیگر به دنبال جدایی نیست.

اصرار زن جوان به فرار از کشور

قربانی اسید پاشی به بازپرس پرونده گفت: در این مدت بخاطر علاقه ام و صحبت های همسرم سکوت کردم اما به تازگی متوجه شدم همسرم قصد دارد فرزندم را با خودش و به صورت پنهانی به خارج کشور ببرد و در یکی از کشورهای اروپایی زندگی کند.

این مرد از بازپرس پرونده خواست تا زنش در ماجرای اسیدپاشی دستگیر شود.

بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تحقیقات در این پرونده در پلیس آگاهی تهران آغاز شود و زن مرد جوان برای تحقیقات به دادسر احضار شود.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • صابر
    0

    زیادی که محبت کنی طرف فکر میکنه گوشات مخملیه . مردساده لوح ' تو امنیت جانی نداری و زنت ناقصت کرده بعد دم از علاقه ومحبت اون گرگنما میزنی ؟ کاری کن که اولا مهریه شو ببخشه ' بعد به جرم اسید پاشی به حبس ابد محکومش کن و سوم دیه کامل یه انسان رو به نرخ روز ازش بگیرو دست اخربرو زندگی کن نه عذاب الهی بکش با یه نمک به حروم

  • نسل سوخته
    0

    تو حکومت آخوندی مردها به خاطر مهریه جاشون تو رندانه یا دم تکون دادن به زنهاست جاشون هم عوض شده

  • محمد
    0

    خدایا همسر بد نصیب کسی نکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها