واکنش یک اصلاح‌طلب به ادعای نقش روحانی در ترور سردار سلیمانی/ این ادعا تایید ابتذال و بی صاحبی سیاست در ایران است

یک تحلیلگر سیاسی در خصوص ادعای نقش روحانی در ترور سردار سلیمانی نوشت: این ادعا تایید ابتذال و بی صاحبی سیاست در ایران است.

واکنش یک اصلاح‌طلب به ادعای نقش روحانی در ترور سردار سلیمانی/ این ادعا تایید ابتذال و بی صاحبی سیاست در ایران است

عباس عبدی در واکنش به ادعای یک فعال رسانه ای در صداوسیما در خصوص نقش دفتر نهاد ریاست جمهوردر ترور سردار سلیمانی ( اینجا ببینید) نوشت:

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • امیر
    0

    اشتباه میکنید صاحب داشته و داره فقط یک زمان کارهای میدانی میکردن با ادولت جنگ حالا کل ایران رو می‌خواهند و این نصیحتی بود که امام راحل به نظامی ها داشت که وارد عرصه سیاست نشوید ایران را متحد که نکردن هیچ الان شکاف ده برابر هم شد

  • کاربر ناشناس
    0

    خون حاج قاسم دامن خائنین را خواهد گرفت در هر لباس و جایگاه اندکی صبر سحر نزدیک است

  • سرمد
    0

    به جاي ابراز نگراني پاسخ ابهامات موجود در فايل صوتي را بدهيد مخصوصا الان كه رياست جمهوري دستور پيگيري داند و دوستانتان همچون پزشكيان معتقدند محرمانگي ندارد چرا پخش نشود شما نگران نظام هم نباش نظام صاحب قدري هم دارد چون حضرت حجت (عج) . شما نگران خودتان باشيد

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا حاج قاسم را روحانی ترور کرده امثال عبدی حرف مفت می زنند

  • نادر
    0

    راست میگی. ابتذال در سیاست. ابتذال در بیان. ابتذال در همه چیز. از زمانی شروع شد که افراد دو رو و دروغ گویی مثل تو، اقتصاد دان، متخصص، دیپلمات یا حتی تحلیلگر سیاسی قلمداد میشن. و مردم البته، گذشته رو فراموش میکنن و از بس معیشت طلب شدن، حرف تو رو میشنوند ولی تو رو دور نمی اندازند. مردمی که تفکر پشتوانه تو رو محترم بدونن، از این بد تر به سرشون خواهد اومد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها