اصناف در انتظار تغییر رنگ کرونا/ چک هایی که برگشت می خورند

محدودیت های کرونایی با شیوع موج چهارم کرونا، دغدغه‌های قابل توجهی برای اصناف مختلف شهرستان ساوجبلاغ استان البرز ایجاد کرده است.

اصناف در انتظار تغییر رنگ کرونا/ چک هایی که برگشت می خورند

با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در البرز، بسیاری از اصناف و کسبه این شهر با محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی روبرو شدند و این موضوع بر مشکلات اقتصادی کسبه افزود.

برخی از کسبه شهرستان ساوجبلاغ از اخطار شهردارى براى پرداخت عوارض، پرداخت بيمه و ماليات و همچنین از چک هایی که برگشت می خورد گله داشتند .

اصناف ساوجبلاغی می گویند که تعطیلی ها بسیار طولانی شده است، مشتری را از دست داده ایم، این روزها فشار اقتصادی زیادی بر دوش ما تحمیل شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ گفت: کسبه و صنوف شهرستان از تمام مسئولان در بحث چک های برگشتی و بخشش مالیاتی سال گذشته انتظار همکاری ویژه ای دارند.

میرزاییان افزود:برخی از اصناف خواستار پرداخت تسهیلات به صنوف آسب دیده از کرونا هستند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ گفت: اصناف شهرستان ساوجلاغ در اجرای محدودیت ها ی کرونایی مشارکت ۹۵ درصدی داشته ولی در انتظار حمایت مسوولان هستند.

از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز ، اکنون شهرستان ۲ میلیون نفری کرج در وضعیت قرمز پررنگ ، شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس، اشتهارد و چهارباغ در وضعیت قرمز و شهرستان طالقان نارنجی کرونایی است.

منبع: صدا و سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • الف
    0

    واقعا گند زدن با این تعطیلیها همرو بیچاره کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها