مردی که ۲۲ نفر را عمدا به ویروس کرونا آلوده کرد در اسپانیا محاکمه می‌شود

مردی اسپانیایی مبتلا به کووید۱۹ قرار است به اتهام «آسیب عمدی به نزدیکان» از طریق آلوده کردن آنها به ویروس کرونا محاکمه شود.

مردی که ۲۲ نفر را عمدا به ویروس کرونا آلوده کرد در اسپانیا محاکمه می‌شود

این مرد اهل جزیه مایورکا در مجموع ویروس کرونا را به دست کم ۲۲ نفر انتقال داده است. او با وجود آن که علائم کووید داشته، همچنان سرکار رفته و از قرنطینه کردن خود سرباز زده است.

بر پایه گزارش رسانه‌های محلی اسپانیا این مرد دست کم ۵ همکار خود را آلوده کرده و در خانه نیز تمام اعضای خانواده از جمله سه نوزاد را مبتلا به کووید-۱۹ کرده است.

پلیس پس از شناسایی این مرد ۴۰ ساله گفت که او چند روز قبل از شیوع، علائم کووید-۱۹ داشته اما پیشنهاد همكاران خود برای رفتن به خانه و قرنطینه را نپذیرفته است.

او حتی به سالن بدنسازی هم رفته و چند روز پس از بروز علائم قانع شده است که تست کرونا بدهد، در حالی که همزمان سر کار هم می‌رفته است.

به گفته پلیس، او در اطراف محل کار خود در حالی که تمام علائم را داشته، ماسک خود را پایین آورده و در حالی که رو به عابران سرفه می‌کرده به مردم می‌گفته: «قصد دارم همه شما را با ویروس کرونا آلوده کنم.»

در پایان همان روزی که او این کار را می‌کرد، تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شد.

به گفته پلیس هیچ یک از افراد مبتلا دچار وضعیتی نشده‌اند که کارشان به بیمارستان بکشد. مرد متهم پس از آن که روز شنبه به مدت چند ساعت در بازداشت پلیس ماند، اکنون به دستور قاضی در جزیره مایورکا در انتظار محاکمه است.

منبع: یورونیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها