نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرفوری مطرح کرد:

افتتاح فاز دوم مجتمع پرورش ماهی آزادگان/ اشتغال پایدار با توسعه صنعت آبزی پروری

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان موقعیت سوق الجیشی به لحاظ جغرافیایی دارد که می توان با استفاده از ظرفیت های موجود و توسعه آبزی پروری به حل معضل بیکاری کمک کرد.

افتتاح فاز دوم مجتمع پرورش ماهی آزادگان/ اشتغال پایدار با توسعه صنعت آبزی پروری

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر فوری با اشاره به اهم توجه به ظرفیت های خوزستان در صنعت آبزی پروری و کشاورزی اظهار کرد: خوزستان موقعیت سوق الجیشی به لحاظ جغرافیایی دارد که می توان با استفاده از ظرفیت های موجود و توسعه آبزی پروری به حل معضل بیکاری کمک کرد.

وی افزود: خوزستان در بخش پرورش ماهیان گرمابی و به لحاظ مجتمع های پرورش ماهی جایگاه ویژه ای دارد و این افتخار بزرگی برای استان است که باید به آن توجه ویژه داشت و در حفظ و توسعه آن در جهت ایجاد اشتغال به طور ویژه گام برداشت.

یوسفی به فاز دوم مجتمع پرورش ماهی آزادگان اشاره کرد و گفت: این طرح نزدیک به 9 سال غیرفعال بود که پس از بررسی های لازم متوجه شدیم به دلیل مسائل جزئی مانند معارضان و مشکلات زیرساختی و احداث کانال غیرفعال مانده بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش بینی شده که این طرح به طور مستقیم حداقل برای چهارهزار نفر و غیر مقستیم بین هشت تا 10 هزار نفر اشتغال ایجاد می کند.

یوسفی خاطرنشان کرد: مردم خودشان با تلاش و اهتمام به سمت اشتغال پایدار گام برداشته اند، اما جای سوال است که در این 9 سال چرا هیچ مدیری برای استارت طرح همکاری لازم را با مردم و حمایت از آن ها نداشت.

وی گفت: به لطف خدا توانستم این طرح را فعال کنم و در کمیسیون تلفیق بودجه مبلغ پنجاه میلیارد تومان را در خصوص این طرح و احداث کانال اختصاص دادم، برای مردم شریف استان و به ویژه شهرستان کارون به منظور خدمت و ایجاد اشتغال هر کاری که بتوانم انجام می دهم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در خصوص تامین نهاده های دامی و کودهای شیمیایی دیداری با وزیر جهاد کشاورزی در دو روز قبل داشتم و بنا شد که به استان خوزستان اختصاص پیدا کند تا کمکی به کاهش هزینه تولید باشد.

یوسفی با اشاره به رونق اقتصادی در خوزستان با توسعه ظرفیت دام های سنگین گفت: آمادگی این را هم داریم تا در بحث دام سنگین که باز هم اول هستیم بتوانیم در شهرستان کارون که دام های بسیاری دارد ظرفیت خوبی با هدف اشتغال و گردشگری ایجاد کنیم و معتقدم همیشه باید مطالبه گر به حق مردم استانم باشیم.

منبع: خبر فوری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها