هشدار رئیس دادگستری گلستان به متخلفان انتخابات شوراها/ بدون تعلل برخورد می‌کنیم

رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر رصد کامل فعالیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: تاکنون تخلف انتخاباتی در استان ثبت و گزارش نشده است.

هشدار رئیس دادگستری گلستان به متخلفان انتخابات شوراها/ بدون تعلل برخورد می‌کنیم

هادی هاشمیان در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت برگزاری تجمعات عمده تبلیغات در بحث انتخابات به فضای مجازی آمده است.

وی گفت: رصد فضای انتخاباتی استان با حساسیت کامل و به صورت همه جانبه در حال انجام بوده و تاکنون هیچ تخلفی در این زمینه ثبت نشده است.

رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر رعایت قانون و دقت نظر در تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت ها در حال انجام است و متولیان امر باید مراقب باشند در بررسی صلاحیت‌ها تحت تاثیر سلایق، لابی‌گری ‌ها و اعمال نفوذها قرار نگیرند.

هاشمیان گفت: دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های نظارتی برای فضای سالم و امن انتخاباتی در استان تلاش می‌کند و به مردم اطمینان می‌دهیم آنچه در صندوق بیاندازند همان بیرون خواهد آمد.

رئیس کل دادگستری گلستان از گروه‌ها و احزاب هم خواست مراقب باشند برای به دست آوردن رای با تخریب، توهین، سیاه نمایی و خدشه به وحدت اقوام و مذاهب، در مسیر دشمنان حرکت نکنند.

هاشمیان گفت: همه تبلیغات و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی در استان رصد می‌شود و در برخورد با کسانی که قانون را نادیده بگیرند، تعلل نمی‌کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها