کوشن چیست؟ چند نوع دارد و چگونه استفاده می‌شود؟

کوشن نوعی محصول آرایشی جدید است که برای پوشش‌دهی معایب پوست به کار می‌رود. تولید این محصول از کره جنوبی آغاز شده و ترکیبی از کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم می‌باشد.

کوشن چیست؟ چند نوع دارد و چگونه استفاده می‌شود؟

موارد استفاده از کوشن

کوشن یا پنکک مایع نوعی پنکک بوده که به‌صورت مایع در آمده و با استفاده از پد آرایشی روی صورت استفاده می‌شود. علاوه بر این Cushion نوعی زیرساز آرایشی بوده که حاوی BB کرم و CC کرم می‌باشد؛ BB کرم مخفف Beauty Base (پایه زیبایی) و CC کرم مخفف Color Correcting (اصلاح رنگ) می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های کوشن می‌توان به این مورد اشاره کرد که معمولاً حاوی پرایمر، ضد آفتاب و مرطوب‌کننده می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از تنها یک کوشن در زمان خود صرفه‌جویی نمایید و حرفه‌ای آرایش کنید.

استفاده از کوشن باعث می شود تا آرایشی حرفه ای و طبیعی داشته باشید. این محصول جدید که اولین بار در کره جنوبی تولید شده است، حاوی ترکیبی از کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و سی سی کرم بوده و به خوبی روی پوست شما می نشیند.

کوشن چیست

نحوه‌ استفاده از کوشن آرایشی

برای استفاده از کوشن آرایشی در اولین قدم باید پد را به مقداری کوشن آغشته نموده، با حرکت ضربه‌ای روی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه بزنید. بهتر است تا زمانی که به پوشش دلخواه برسید این کار را تکرار کنید و بعد به آرامی تمام نواحی صورت را یکدست و یکنواخت با یکدیگر ترکیب نمایید. سپس با استفاده از لوازم آرایش دیگر آرایش‌تان را تکمیل نمایید.

رنگ بندی کوشن آرایشی

کوشن آرایشی همانند کرم پودر از رنگ بندی متفاوتی برخوردار می‌باشد که متناسب با رنگ پوست خود می‌توانید انتخاب نمایید. در هنگام خرید کوشن حتما با شماره رنگ آن دقت کنید. اگر پوستی تیره و برنزه دارید، بهتر است تا کوشن شماره 3 که دارای رنگی تیره است را انتخاب نمایید. همچنین کوشن دارای دو رنگ روشن و متوسط نیز می‌باشد که برای پوست ها سفید و گندمی مناسب خواهند بود.

مزایای استفاده از کوشن آرایشی چیست ؟

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از پنکک مایع یا کوشن استفاده راحت و آسان این محصول بوده که آن را به محصولی خاص و پرطرفدار تبدیل کرده است. سایر مزایای استفاده از کوشن در زیر شرح داده شده است:

سبک بودن روی پوست پوشش‌دهی بالا استفاده سریع و راحت حاوی ویتامین، ضد آفتاب، پرایمر، مرطوب‌کننده به جای استفاده از چندین نوع محصول آرایشی به صورت همزمان، می توانید تا با این محصول به پوستی که می خواهید، دست پیدا کنید. کوشن برای داشتن آرایشی سبک و طبیعی بهترین گزینه است. حمل کوشن بسیار راحت است و به سهولت می توان آن را در کیف خود جای داده و در هر مکانی با کمک پد و آینه ای که همراهش می باشد از آن استفاده کرد. آرایش با کوشن، زمان کمتری از شما می گیرد زیرا نیاز به استفاده از چندین محصول آرایش پوست را رفع می کند. استفاده از کوشن برای افراد مبتدی که تبحر زیادی در آرایش ندارند، بسیار راحت است و نتیجه ای مطلوب را به این افراد ارائه می دهد.

پنکیک مایع کوشن

انواع کوشن

کوشن دو قلو مجیک میشا

کوشن دو قلو مجیک میشا Magic Cushion حاوی مرطوب‌کننده و روشن کننده پوست بوده و دارای SPF 50 بوده که از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. کوشن دو قلو مجیک میشا دارای دو رنگ پرطرفدار بوده و دارای پوشش‌دهی کامل و یگدستی روی پوست می‌باشد که شما می‌توانید .

کوشن دوقلو خرس دار

کوشن دوقلو خرس پاندا دار We BARE BEARS دارای سه رنگ پرطرفدار بوده که شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه خود رنگ روشن، متوسط یا تیره کوشن خرس های کله فندقی را انتخاب نمایید و از رنگ طبیعی و زیبای کوشن روی پوست خود لذت ببرید.

تفاوت کوشن و موس

تفاوت کوشن و موس صورت چیست ؟

برای درک تفاوت کوشن و موس صورت باید ابتدا با موس آشنا شوید. موس صورت نوعی کرم پوشاننده آرایشی است که به نوعی ترکیبی از کرم پودر و پنکک می باشد. این محصول در مقایسه با کرم پودر، قدرت پوشانندگی بالاتری دارد و پوست را براق نمی کند.

روش استفاده از موس صورت مانند کرم پودر است اما نحوه مصرف کوشن آرایشی بیشتر به نحوه استفاده از پنکک شباهت دارد. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم .

بهتر است بدانید که شستن کوشن از صورت هم بسیار ساده است و تنها با آب و شوینده سازگار با پوست خود می توانید به راحتی آن را از صورت خود بزدایید.

قیمت کوشن اورجینال

کوشن یا پنکک مایع یکی از انواع کرم پودر بوده که اخیراً جایگزین کرم پودر و پنکک‌های قدیمی شده است و برندهای مختلفی با مشاهده استقبال افراد از Cushion بخشی از تولیدات خود را به پنکک مایع اختصاص داده‌اند. قیمت انواع کوشن اورجینال نسبت به کیفیت محصولات تولید شده هر برند متفاوت بوده اما به‌طور کلی کوشن‌ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند.

منبع: دلگرم

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها