سردار نقدی: آمریکا پس از حمله به افغانستان و عراق به‌دنبال حمله به ایران بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش و فعالیت‌های شهید سردار سرتیپ حجازی در سال‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد.

سردار نقدی: آمریکا پس از حمله به افغانستان و عراق به‌دنبال حمله به ایران بود

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی گفت: سردار حجازی از سنگرداران اصیل انقلاب و سال‌های قبل از انقلاب و به‌دنبال تحقق فرمایشات حضرت امام خمینی رحمة الله علیه بودند.

وی سردار حجازی را یکی از محور‌های اساسی استان اصفهان برای مقابله با منافقین عنوان کرد و افزود: پس از حمله سراسری رژیم بعث عراق به خاک کشورمان ایشان جانشین فرمانده سپاه قدس در جبهه‌ها بودند و نقش مهمی در طراحی عملیات‌ها داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار حجازی در زمان مدیریت و فرماندهی خود در نیروی مقاومت بسیج، این نیرو را به نقطه اوج قدرت خود رساندند، تصریح کرد: آمریکا پس از حمله به افغانستان و عراق به‌دنبال حمله به ایران بود، اما باید پرسید که؛ چرا این کار را نکرد؟ باید گفت یکی از دلایل آن، این بود که سردار حجازی بیش از ۱۵۰۰ گردان رزمی بسیج را در سراسر کشور آموزش داد و تجهیز کرد و همه آن‌ها آمادگی کامل در برابر هر نوع حمله‌ای داشتند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش سردار حجازی در تجهیز نیرو‌های مقاومت منطقه پرداخت و اظهار داشت: سردار حجازی در تجهیز نیرو‌های مقاومت به موشک و پهپاد نقشی کلیدی داشتند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چی شده تو دوباره پیدات شد

  • رزمنده دفاع م
    0

    جناب سردار نقدی فرمانده قبلی من است لطفا به کار من رسیدگی کنید قبلا پیش شما شکایت آوردآوردم اما لعنت خداوند بر دستهایی که حق و حقوقم پایمال کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها