واکسن‌خواران سمنانی برکنار شدند

مدیر و کارمند شهرداری سمنان که از سهمیه واکسن پاکبانان سوءاستفاده‌ کرده بودند، برکنار شدند.

واکسن‌خواران سمنانی برکنار شدند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و جانشین ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان با صدور دستور قاطعی، خواستار عزل سریع و با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان شد که از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان استفاده کرده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد استانی مبارزه با کرونا با ارسال مکاتبه به ناظم رضوی، شهردار سمنان، نسبت به عزل با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که واجد شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹ نبودند، دستور صریح صادر کرد.

در این مکاتبه خطاب به شهردار سمنان آمده است: با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده، دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که با توجه به نامه شماره ۴۹۰۲۶ مورخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره ۱۳۹۹/۶/۲۵۰۹۰ مورخه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، واجد شرایط دریافت واکسن کووید-۱۹ نبوده‌اند، نسبت به دریافت و استفاده از واکسن مذکور اقدام کرده‌اند.

منبع: آفتاب نیوز

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • حق دوست
    0

    برا یک هفته بعدش پست مهم تر بالاتر جایی که استفاده بیشترداشته باشه

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا با کسانی که بودجه واکسن و مملکت را یک جا میخورن برخورد نمی شه آنها هم انسان هستن چرا خودتان اولین نفر واکسن های که ممنوع کردید زدید آلان با خیال راحت زندگی میکنید شرم بر شماها

  • رضا.
    0

    چرا باید بهترین و موثر ترین واکسن دنیا یعنی فایزر ممنوع بشه.مگه ما داروهای دیگر امریکایی را استفاده نمیکنیم؟ این حق ملت نیست

    نظرات شما -
    • علی بشروی
      0

      سلام دوست عزیز . موضوع خیلی ساده است ممکن است فایزر واکسن خوبی باشد اما امریکا دشمن قسم خورده ماست . واکسن فایزر بر پایه mRNA است که پس از ورود به سلول و ترجمه با دستگاه ترجمه ای سلول های ما ، پروتئینی تولید میکند که در واقع همان آنتی ژن ویروس کوئید است . سپس بدن ما علیه آن پادتن میسازد. تا اینجا داستان بسیار عالیست . اما هیچکسی نمیتواند تضمین کند که در این واکسنها mRNA هایی جاسازی نشوند که اهداف دشمن قسم خورده ما را براورده نکند. به راحتی میتوان با این روش و با همراهی آنزیم رونوشت بردار معکوس ژنهایی را به پیکر فرد افزود و یا ژنهایی از او را هدف قرار داد . دنیای ژنتیک امروز بسیار پیچیده و ابزار آن مصداق همان تیغ در کف زنگی مست است . تغیرات ژنتیکی مصنوعی در قالب حملات این چنینی و به لطف تکمیل پروژه ژنوم انسان با محوریت امریکا و شناخت کامل نقشه ژنی مردم دنیا و از جمله ایران با همه ویژگیهای قومیتی ژنوم ایرانیان ، میتواند گستره عظیمی از بروز بیماریهای سرطان و عقیم سازی تا تغیرات سطوح هورمونی و نتیجتا رفتاری را در مصرف کنندگان ایرانی ایجاد کند .

    • کاربر ناشناس
      0

      درووود ، حرفت حقه

  • علی بشروی
    0

    دردیست که چرا اینقدر شهرداریها مستعد امر خلاف هستند. این تخلفات به خاطر حساسیت روی واکسن کرونا کشف میشوند . وای بر اموری که روی آن حساسیتی نیست . مزایده ها ، قیمت گذاری پایه ، خرید ها ، استخدامها ، فروش خدمات ، پیمانکاریها و شریک شدن شوراها ..... به نظر بازرسی قوه قضائیه باید مرتبا امور شهرداریها رارصد کند .

  • ناشناس
    0

    تو کشورما هرچه اومد مورد سواستفاده قرارگرفت وراه برای دور زدن اون پیداشد..‌‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها