دلایل جذب برخی زنان به مردان غمگین و عبوس

حالت‌های چهره و شرایط روحی می تواند جذابیت های مختلفی را ایجاد کند. بسیاری معتقدند که زنان بیشتر جذب مردان عبوس و غمگین می‌شوند.

دلایل جذب برخی زنان به مردان غمگین و عبوس

یکی از دلایلی که برای جذابیت مردان عبوس تر بیان می شود، مرموز بودن این دسته از مردان است. زنان با دیدن آنها علاقه مند می شوند تا به درون آنها راه پیدا کنند.

تحقیقاتی نیز در این زمینه انجام شده و نشان داده است که مردانی که زیاد لبخند می زنند جذابیت کمتری برای زنان دارند. ما در اینجا قصد داریم دلیل این موضوع را برای شما بیان کنیم.

1. زنان و مردان نظر متفاوتی درباره جذابیت دارند

جذابیت
جذابیت

تفاوت های جنسیتی در اینجا نقش بسیار زیادی را ایفا می کنند. زنان به مردان جدی تر جذب شده و مردان زنانی را ترجیح می دهند که لبخند می زنند.

در مطالعه ای که میان هزار بزرگسال انجام شد، مردان عکس زنان را به ترتیب جذابیت رتبه بندی می کردند و زنانی که لبخند به لب داشتند در بالا ترین رتبه ها قرار گرفتند.

اما این موضوع در میان زنان کاملا متفاوت بود. در اولین واکنش به عکس ها؛ زنان نشان دادند که مردان غمگین و قدرتمند جذابیت بالا تری برای آنها دارند.

2. از نظر تکاملی و فرهنگی زنان مردان عبوس تر را ترجیح می دهند

لبخند
لبخند

قدرت جذابیت طی قرن ها شکل گرفته است و در هر دوره ای تغییر کرده است. فرهنگ و تکامل در شکل گیری قدرت جذابیت نقش بسزایی ایفا کرده اند.

برخی از نظریه های تکاملی حاکی از آن است که زنان به مردان مغرور و جدی تر جذب می شوند چرا که می تواند نشان دهنده قدرت تامین هزینه های شریک زندگی شان باشد.

به گفته محققان حالات چهره مغرورانه و همچنین عضلات و قدرت بدنی مردان برای زنان از جذابیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

همچنین از نظر فرهنگی مردی که لبخند می زند همراه با اقتدار کمی شناخته می شود. اما از طرف دیگر لبخند زدن و کمبود اقتدار در زنان بسیار جذاب تلقی می گردد.

نکته جالبی که در این تحقیقات به دست آمد این بود که احساس شرم در چهره هردو زنان و مردان بسیار جذاب تلقی می شد. محققان بر این اعتقادند که احساس شرم می تواند همراه با ایجاد حس اعتماد باشد و هر فردی علاقه دارد تا به شریک زندگی خود اعتماد داشته باشد.

3. مردانی که چهره غمگینی دارند خود را به شکل بهتری نشان می دهند

خودشیفتگی
خودشیفتگی

مردان با چهره های عبوس ویژگی هایی مانند خودشیفتگی دارند که نشان دهنده سلامت جسمی و روانی آنها است. همچنین تحقیقات نشان داده اند که مردانی که منافع شخصی خود را در اولویت قرار می دهند برای زنان جذابیت بالا تری دارند.

منبع: طلا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • یوسف
    1

    مزخرفه

    نظرات شما -
    • سسماز
      0

      صد در سگ

  • احسان
    0

    از فردا همه ی مردان عبوس لطفا

  • الواقعیت
    0

    کلا کسانی که به زنها رو نمیدهند ، موفقترند

  • محمد همتی
    1

    این ها چرت است .سه ویژگی که زن ها جذب مردها می شوند .یگ چهره خندان وبا خلاق خوب باشند .دوم مردها فقط همان زن خودرا دوست داشته باشند . سوم پول دار باشد وشغل خوب داشته باشدوخواسته های مشرو ز ن را برآورده کند آن زن چنان مهربان ومرد خود را دوست می دارد که همه چیز خود را فدای زندگی می کند .

  • رضا ی
    0

    خانم ها خیلی کنجکاوهستند وبخاطر روح لطیفشون مجذوب مردان غمگین میشوند تابه انها کمک کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها