درخواست شورای شهر سمنان برای انتشار لیست دریافت‌کنندگان واکسن کرونا

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان از رئیس علوم پزشکی استان سمنان خواست اسامی افرادی که در شهرداری این شهر واکسن دریافت کردند را منتشر کند.

درخواست شورای شهر سمنان برای انتشار لیست دریافت‌کنندگان واکسن کرونا

سید مسعود سیادتی در نشست رسمی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: عده ای تنها به دنبال تشنج و تشویش اذهان عمومی هستند و با بی اخلاقی رسانه ای چالش به راه می‌اندازند تا فشار روانی بر مردمی که این روزها از شیوع این بیماری به سر می برند بیشتر شود .

وی با اشاره به تزریق واکسن به پاکبان در سمنان افزود: اولویت بندی برای اختصاص واکسن امری پسندیده است. ضمنا اگر عده ای بی قانونی انجام دادند باید جلوی آنها را گرفت اما جریان سازی های مسموم که باعث ناامیدی و بدبینی مردم به عده ای شود پسندیده نیست.

وی افزود: رئیس جمهور سخنرانی در مورد برخورد با سو استفاده کنندگان از واکسن‌ها از جمله در شهرداری‌ها و شوراها انجام داد و صدا وسیما نیز از همان زمان آن را دستمایه ای برای اخبار خود کرد تا القای ذهنی در مردم به این قشر به وجود آمد.

سیادتی تاکید کرد: دولت وظیفه تامین واکسن برای تمامی اقشار مردم به صورت رایگان را دارد در حالی که واکسنِ فروشی مطرح می شود و اگر هم بخش خصوصی در میان است باید دولت هزینه آن را پرداخته و آن را رایگان به دست مردم برساند.

رئیس پارلمان شهری سمنان از رئیس علوم پزشکی استان سمنان خواستار اعلام هر چه سریعتر اسامی دریافت‌کنندگان واکسن شد و گفت: از استاندار به‌عنوان نماینده دولت نیز خواستار پیگیری و از نماینده مردم سمنان در مجلس خواستار نظارت بر این موضوع هستیم .

سیادتی با اشاره به شعر معروف « تا سیه رو شود آنکه در او غش باشد» ادامه داد: ما به اندازه کافی بر این موضوع حساسیت داشته و می خواهیم لیست افراد هر چه زودتر منتشر شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها