معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

مردم برای تسریع در دریافت واکسن کرونا تشکیل پرونده سلامت دهند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: آن دسته از افرادی که پرونده سلامت تشکیل نداده‌اند، با مراجعه به مراکز یا خانه‌های بهداشت این کار را انجام دهند.

مردم برای تسریع در دریافت واکسن کرونا تشکیل پرونده سلامت دهند

افشین دلشاد ثبت نام برای تزریق واکسن کرونا در استان را تکذیب و اظهار کرد: برخی اخبار غلط مبنی بر مراجعه به مراکز بهداشت برای ثبت نام جهت دریافت واکسن کرونا منتشر می‌شود که صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان برای ثبت نام تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشت مراجعه نکنند، تاکید کرد: مبنای تزریق واکسن، پرونده سلامت مردم در سامانه سیب است و افرادی که فاقد پرونده سلامت باشند، تزریق واکسن کرونا به آن‌ها با تأخیر نسبت به سایرین انجام می‌شود.

دلشاد افزود: تاکنون تشکیل پرونده سلامت برای ۷۰ درصد مردم خراسان شمالی انجام شده است و افرادی که پرونده سلامت ندارند برای تسریع در انجام امور، جلوگیری از ازدحام در مراکز بهداشت برای تشکیل پرونده سلامت و به تعویق نیفتادن تزریق واکسن کرونا، حتماً به مراکز یا خانه‌ها بهداشت نزدیک خود مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین گفت: قرار است سامانه‌ای تهیه شود تا مردم پس از ثبت نام در آن و درج مشخصات خود، بتوانند زمان و مکان تزریق واکسن کرونای خود را مشاهده کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها