اخذ تست کرونا از مشمولان نظام وظیفه

معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر غربالگری مشمولان نظام وظیفه قبل از اعزام برای اطمینان از سلامت عمومی و نیز مبتلا نبود به کرونا، گفت: خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود نباشند.

اخذ تست کرونا از مشمولان نظام وظیفه

سرهنگ فتح‌الله ندرلو با بیان اینکه افراد مشمول قبل از اعزام تست کرونا داده و حتماً باید جواب منفی آن را ارائه کنند، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نگرانی‌ها در رابطه با شیوع این بیماری در تجمعات، از همه مشمولان قبل از اعزام تست گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت مشکوک بودن فردی، حتماً از اعزام وی خودداری می‌کنی8م و این افراد نباید نگران غیبت خود باشند؛ چراکه مهلت اعزام آن‌ها را تا زمان بهبود وضعیت جسمی‌شان تمدید می‌کنیم و این اقدامات در حالی انجام می‌شود که مشمولان پس از اعزام و قبل از ورود به پادگان نیز مجدد تست کرونا می‌دهند.

این مسئول با اشاره به حساسیت مسئولان در رابطه با سلامتی سربازان نظام وظیفه، گفت: در این رابطه مرکز تست ۱۶ ساعته درمانگاه امام علی (ع) همه روزه از مشمولان تست اخذ می‌کنند و همه افراد قبل از اعزام با مراجعه به این مرکز باید تست دهند تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنیم.

معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در زمان اعزام سربازان در داخل اتوبوس‌ها نیز سعی شده است فاصله اجتماعی رعایت شود، چراکه سلامت جوانان برای ما بسیار مهم است و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی سعی می‌شود فضای پادگان‌ها در سلامت باشد تا کسی از این طریق مبتلا به ویروس کرونا نشود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها