نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

دستور تخصیص اعتبار ساخت سد گدار خوش صالح آباد مهران صادر شد

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور تخصیص اعتبار ساخت سد گدار خوش بخش صالح آباد از توابع شهرستان مرزی مهران پس از چند ماه رایزنی و پیگیری مداوم صادر شد.

دستور تخصیص اعتبار ساخت سد گدار خوش صالح آباد مهران صادر شد

علی اکبر بسطامی در گفت و گویی خبری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم صالح آباد از توابع شهرستان مهران، عملیاتی کردن سد گدار خوش است، سرانجام با تلاش زیاد این پروژه از بروکراسی‌های زائد اداری گذشت تا زمین‌های بالاتر از سامانه گرمسیری را سیراب کند.

وی تاکید کرد: پس از چند ماه رایزنی و پیگیری مداوم از طریق وزارت نیرو و دیگر مبادی ذیربط، در دیدار صبح امروز با معاون اقتصادی وبرنامه ریزی سازمان برنامه وبودجه کشور، طرح احداث سد گدارخوش نهایی و دستورات لازم برای تخصیص ردیف اعتبار ملی و تامین بودجه کافی صادر شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلام یادآور شد: دستور تامین اعتبار برای تکمیل طرح سامانه گرمسیری از معاون برنامه بودجه کشور دریافت شده است.

بسطامی در بخش دیگری از سخنان خود بر احقاق حقوق مردم عرب رودبار ساکن در محدوده سدسیمره تاکید کرد و گفت: با جانمایی مکان جدید برای اسکان مردم روستای یادشده موافقت شده است.

نماینده مردم حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم منطقه عرب رودبار مدت‌ها است به علت عدم پرداخت مطالبات اعم از قیمت املاک و ابنیه و زمین‌های کشاورزی در وضعیت بدی قرار دارند و ادامه این روند به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بخش صالح آباد از توابع شهرستان مرزی مهران بوده و با شهر ایلام ۳۵ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها