عبور مجیدی از منصوریان و حجازی/ فرهاد به دنبال امتیاز ۲۰

تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف الدحیل می رود که این دهمین تجربه آسیایی فرهاد مجیدی در نقش سرمربی همراه آبی پوشان است.

عبور مجیدی از منصوریان و حجازی/ فرهاد به دنبال امتیاز ۲۰

فرهاد مجیدی که امشب به دلیل محرومیت قادر به همراهی آبی پوشان از روی نیمکت نیست و باید هدایت این تیم را از روی سکوها انجام دهد، برای دهمین بار هدایت استقلال در آسیا را تجربه می‌کند.

در حالی که رکورد بیشترین تعداد مربیگری در آسیا برای استقلال در دست منصور پورحیدری است، مجیدی امشب تعداد دفعات مربیگری‌اش را دو رقمی کرده و با رسیدن به عدد ۱۰، از ناصر حجازی و علیرضا منصوریان با ۹ دفعه مربیگری برای استقلال در آسیا عبور کرده تا نامش در کنار نام شفر قرار می‌گیرد.

مجیدی در ۹ تجربه قبلی آسیایی‌اش با استقلال صاحب ۵ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست شده و توانسته ۱۷ امتیاز با این تیم به دست آورد. این در حالی است که وینفرد شفر با همین تعداد بازی ۱۶ امتیاز به دست آورده بود. حاصل عملکرد شفر در آسیا ۴ پیروز، ۴ مساوی و ۲ شکست بود.

سرمربی جوان آبی پوشان مترصد است در دهمین تجربه آسیایی‌اش مقابل الدحیل پیروز شده تا ضمن جبران نتیجه قبلی، تعداد پیروزی‌های آسیایی‌اش را به عدد ۶ و جمع امتیازات آسیایی‌اش را به ۲۰ برساند.

منبع: مهر

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها