پشت خط زن تیم ملی، لیگ ملت‌های والیبال را از دست خواهد داد؟ / باز هم پای سربازی درمیان است

مشکل غیبت سربازی پشت خط‌زن تیم ملی همچنان ادامه دارد و اگر وی تا روز سه شنبه پاسپورت خود را ارائه ندهد از لیست نفرات اعزامی به لیگ ملت‌های والیبال خط خواهد خورد.

پشت خط زن تیم ملی، لیگ ملت‌های والیبال را از دست خواهد داد؟ / باز هم پای سربازی درمیان است

تیم ملی والیبال ایران از هفتم خرداد ماه سال جاری در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به میزبانی ایتالیا شرکت خواهد کرد. مراحل اخذ ویزای ملی پوشان از یک ماه پیش آغاز شده است و در هفته جاری نیز مراحل انگشت نگاری ملی پوشان انجام خواهد ش، پشت خط زن تیم ملی به دلیل مشکل سربازی و ۱۸۰ روز غیبت، ممنوع الخروج است و باید مشکل خود را تا روز سه شنبه حل کند. در غیر این‌صورت اسماعیل نژاد از لیست بازیکنان اعزامی به لیگ ملت‌ها خط خواهد خورد.

امین اسماعیل نژاد بازی برای تیم سایپا را به دلیل مشکل سربازی از دست داد چرا که کارت بازی برای او صادر نمی‌شد اما پس از چند هفته در حالی که اسماعیل نژاد از سربازان غایب به شمار می‌رفت کارت بازی لیگ برتر را دریافت کرد و برای سایپا به زمین رفت.

اسماعیل نژاد در این فصل در حالی که با تیم شهداب یزد قرارداد امضا و پیش پرداخت را نیز دریافت کرده بود اما به دلیل مشکل ممنوع الخروجی ناشی از مشکلات سربازی اش به عنوان سرباز نیروی انتظامی گرگان معرفی شد تا در فصل آینده برای تیم پاس گرگان به میدان برود.

منبع: مهر

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیامک
    0

    متاسفانه تو کشوری که دغدغه مردمانش یک افطاری است مسئولانش از یک قانون از پا پیش افتاده پافشاری میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها