استاندار خوزستان در مصاحبه مصاحبه تلویزیونی:

تزریق واکسن خارج از نوبت عمل زشتی است/ برخورد با خاطیان واکسن خارج از نوبت

استاندار خوزستان شامگاه پنجشنبه از طریق مصاحبه تلویزیونی و رادیویی با شبکه مرکز آبادان با مردم این شهرستان گفتگو کرد.

تزریق واکسن خارج از نوبت عمل زشتی است/ برخورد با خاطیان واکسن خارج از نوبت

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در این گفتگو اظهار کرد: بر اساس تجاربی که در استان های دیگر کسب کردم و احساس قرابتی که پیشتر در شهرستان و استان های دیگر با مردم خوزستان داشتم فکر می کنم می توانم در این استان تاثیرگذار باشم.

وی به کنترل ورود ویروس انگلیسی از مرزهای استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ویروس انگلیسی از مرزهای استان وارد کشور شد توانستیم با پایش در مبادی ورودی و همیاری و همکاری مردم و مسئولان به ویژه فرهنگ سازی از سوی سران عشایر و طوایف استان در زمان نسبتاً مناسبی کنترل بیماری را در دست بگیریم.

استاندار خوزستان با اشاره نحوه واکسیناسیون کرونا در استان گفت: علاوه بر پیش بینی واکیسناسیون کرونا در ماه های آینده اما بهترین شیوه در حال حاضر رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی افزود: در شهرهای قرمز از بزرگان و افراد ذی نفوذ میخواهیم که از مراودات شهروندان جلوگیری کنند. در قرارگاه سردار شهید سلیمانی علاوه بر پایش افراد کرونایی و اطرافیان آنان ،سعی بر کنترل بیماران داریم تا از انتشار بیشتر ببماری جلوگیری شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به واکسیناسیون خارج از نوبت توسط برخی از مدیران استان تصریح کرد: تزریق واکسیناسیون به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است و با توجه به دستور رییس جمهور و معاون اول وی با مدیران خاطی بر خورد خواهد شد.

استاندار خوزستان درباره تخلف مدیران استان و عدم اجرای صحیح امور، گفت: در برخورد با مدیران متخلف و کم کار،همچنین تعداد زیاد و بی حاصل مشاور در ادارات بدون تعارف عمل می کنم.

سلیمانی دشتکی گفت: متاسفانه در استان مدیران مدام جمله ی پول نداریم را تکرار می کنند، اینجا باز هم تاکید می کنم که باید برای گرفتن بودجه تلاش کرد.

وی اظهار داشت: منابع مالی اختصاص یافته در استان هم ردیف های ملی دارد،هم استانی و هم شهرستانی، در حال جذب انواع راه ها برای جذب و اختصاص بودجه و تسهیلات سرمایه گذاری برای برطرف کردن مشکلات از جمله و به ویژه چالش آب و فاضلاب هستیم.

این مقام ارشد در استان با اشاره به نقش نهادها و ارگان بزرگ اقتصادی ازجمله شرکت های نفتی و گازی در اجرای مسئولیت ها عنوان کرد: نقش این نهادها بسیار حایز اهمیت است،در رایزنی های انجام شده با وزارت نفت به نتایج خوبی در این زمینه دست یافتیم و در تلاشیم حدود ۲میلیارد یورو در این زمینه جذب شود، همچنین با اختصاص و جذب این بودجه بسیاری از مشکلات استان مثل اصلاح شبکه آب و فاضلاب،روان آب ها،سیل و … برطرف شود.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها