عضو شورای شهر اهواز:

مدیری که نفع را بر حق ترجیح دهد قابل اعتماد نیست

عضو شورای شهر اهواز گفت: مدیرانی که مایه ننگ نظام جمهوری اسلامی هستند باید برچیده شوند، هر مسئولی که جان خود را بر دیگران ترجیح دهد دیگر قابل اعتماد و اطمینان نیست.

مدیری که نفع را بر حق ترجیح دهد قابل اعتماد نیست

اسکندر لطفعلی زاده در گفتگو با خبر فوری با اشاره به مسئله سواستفاده از سهمیه واکسن پاکبانان و غسالان اظهار کرد: این مسئله در زمانی رخ داده است که کشور در شرایط دشوار به سر می برد و نیم بیشتری از مردم با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در غم و اندوه عزیزانشان بودند که واقعا جای تاسف دارد.

وی افزود: کسی که مسئولیتی را بر عهده دارد بجای اینکه بگوید واکسن را به کسانی که در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند تزریق کنید، اما می آید و واکسن هایی که برای اقشار در خطر ابتلا از جمله پاکبان و غسالان است را در بدن خود تزریق می کند در صورتی که طبق آیین نامه ستاد کرونا در حال حاضر در اولویت نیست.

لطفعلی زاده بیان داشت: مسئله ی در خفا واکسن تزریق کردن قابل ایراد است و ما هم اعتراض خود را کتبا و شفاها اعلام کرده ایم، چرا که یک مدیر با این اقدام حس بی اعتمادی را ایجاد کرده است و باید با ایشان برخورد شود تا بیش از این شاهد این اتفاق نباشیم.

عضوشورای شهر اهواز با تاکید بر برخورد با این اقدامات ناشایست گفت: معتقدم که باید برخورد جدی صورت بگیرد تا درس عبرتی شود برای مدیرانی که فقط به نفع خود اقداماتی انجام ندهند.

وی ادامه داد: مدیرانی که مایه ننگ نظام جمهوری اسلامی هستند باید برچیده شوند، هر مسئولی که جان خود را بر دیگران ترجیح دهد دیگر قابل اعتماد و اطمینان نیست.

لطفعلی زاده تصریح کرد: برخی می خواهند فضا را خوب جلوه دهند و بگویند شهردار از سهمیه واکسن غسالان استفاده نکرده است. خنده دار و قابل نقد است این افراد چگونه حاضرند حق مردم ضایع شود و هر گونه که دلشان می خواهد دفاع کنند.

وی یادآور شد: اینکه می گویند شهردار اهواز در جهت اعتمادسازی واکسن زده است قابل قبول نیست و وظیفه ای در این خصوص ندارد. اینها بهانه هایی در جهت توجیه تخلف است و ایشان در خفا از سهمیه واکسن غسالان استفاده کرده است.

منبع: خبر فوری

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علي
    0

    اين شخص بي خاصيت ترين قوميتي ترين فاسد ترين عضو شورا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها