حقایقی عجیب درباره بیت کوین که تاکنون نشنیده‌اید!

حقایق عجیبی در مورد بیت کوین وجود دارد که شاید کمتر کسی از آن‌ها آگاه باشد.

حقایقی عجیب درباره بیت کوین که تاکنون نشنیده‌اید!

این روزها با رونق خرید و فروش رمز ارزهای دیجیتال، مردم کوچه و بازار در مورد امکان استخراج رمز ارزها صحبت می‌کنند. در حال حاضر چگونگی سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دغدغه بسیاری از افراد در سراسر این گره خاکی است. برخی از صاحب‌ نظران معتقدند که بلاکچین می‌تواند به فقر جهان پایان دهد.بیت کوین یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال است که سهم چشمگیری از بازار را در اختیار دارد، حال آنکه حقایقی عجیب در مورد این ارز دیجیتالی مطرح است که کمتر به گوش مردم وحتی کاربران رسیده است.

۱-اگرچه کاربران اصلی بیت کوین همواره می‌خواهند ناشناس بمانند، اما حالا بانک‌ها و شرکت‌ها با مشاهده سودآوری این ارز، فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده‌اند.

۲-اولین پرداخت واقعی دنیا با استفاده از بیت کوین در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۱۰ اتفاق افتاد. یک برنامه نویس که در ۱۰ هزار بیت کوین سرمایه گذاری کرده بود تصمیم گرفت با آن دو پیتزا بخرد!

۳-آژانس امنیت ملی با استفاده از تجزیه و تحلیل‌هایی، توانستند خالق بیت کوین را پیدا کنند، اما هرگز نام او را علنی نکردند.

۴-معاملات بیت کوین با استفاده از یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی انجام می‌شود. کلید خصوصی شما پیوندی است که به شما امکان می‌دهد کیف پول بیت کوین خود را خصوصی و ایمن نگه دارید. با از دست دادن کلید خصوصی شما در واقع باعث از دست رفتن کل بیت کوین شما میشود و دیگر نمی‌توانید به بیت کوین‌های خود در شبکه دسترسی داشته باشید. همچنین باید گفت که اگر کسی به کلید‌های خصوصی شما دسترسی داشته باشد می‌تواند به راحتی به تمام بیت کوین‌های شما در شبکه دسترسی داشته باشد.

۵-شاید بدانید که استخراج بیت کوین می‌تواند سودآور باشد و حتی در یک زمان ممکن است فکر کرده باشید که سخت افزار استخراج بیت کوین را نیز تهیه کنید. اما باید بگوییم که قیمت‌های دستگاه‌های استخراج آنقدر بالا است که میلیون‌ها تومان برای شما هزینه دارد.

۶-شبکه بیت کوین در حال حاضر قدرتمندتر از بهترین ابر رایانه‌های جهان است.

۷- استخراج بیت کوین انرژی زیادی مصرف می‌کند. در واقع، به همین دلیل مردم نگران هستند که استخراج بیت کوین باعث از بین رفتن محیط زیست می‌شود. جالب است که بدانید، یک معامله واحد بیت کوین، انرژی کافی برای تأمین انرژی سه خانه را می‌گیرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رصد
    0

    به یاری خداوند متعال،باز هم یه کلاه گشادی دولت داره آماده میکنه برای ملت همیشه در صحنه

    نظرات شما -
    • علی
      0

      دمت گرم عین حقیقت رو گفتی الان تمام خبرگزاریها همین خبر فوری تا ...مث بورس نم نم برا بیت کوین تبلیغ میکنند بعد ک کلاه رفت سر مردم میان سرزنش میکنن

  • امیر
    0

    سلام.پشتوانه این بیت کوین چیست؟

  • اسماعیل
    0

    باسلام بنت کوین هم بود وحالا چرا دررسانه ها و ازصداوسیما گرفته تا سایت ها همه از ارزدیجیتال حرف بزنند و هرروز تبلیغ کنند بله درست ۱۳ماه پیش دولت برای خزانه خالی اش و کسری بودجه اش رو بیاره به تبلیغات بورس و مردمو بکشن به بورس و حجم ززاد مردم با فروش اموال وارد بورس بشن وخلاصه تا حدودی شاید بیش از حدود جیب مردمو خالی کند ونتجه اش بورس رو حالا می بینیم به چی روزی افتاد پس دیگرمردم گل نمیخورند بلکه به یک صورت دیگرحالا دارن تبلبغات میکنند تا مردم وارد ارز دیجیتالی بشن ومجوز به چینی ها بدن با برق وبیت المالملت ارز دیجیتالتولید کند و ازاین وسط خودش هم بتونه کسری پولی مالی خودشو جبران کندواز طرفی مردمو جهت خرید سوق به ارزهای دیجیتال بده البته ارزدیجتال ازنوع ایرانی اش خدا بخیر کنه امسال فکر کنم یکسرب اینط ر بدبخت بشن مثل ما تو بورس شدیم خدا رخیرکنه خلاصه دولت مشاورخوبی داره دست توجیب مردم چطور بکنه والله ب کت الله

  • یه کسی
    0

    باغ وحشی در شهر بود که بلیط آن ۵۰۰۰ تومان بود.روزی مسئولان باغ وحش گفتند امروز بلیط ۵۰۰ تومان است.همه اطرافیانشان را خبر کردند و همه مردم شهر به باغ وحش رفتند.پس از آنکه باغ وحش پر شد،در باغ وحش را بستند و قفس شیرها را باز کردند.سپس گفتند هر کس می خواهد از باغ وحش برود و جانش را نجات دهد،ده هزار تومان دهدو این گونه بود که مسئولان باغ وحش ۱۰۵۰۰ تومان سود کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها