کدام سلبریتی‌ها درگیر افشاگری‌های جنسی شدند؟ / از خوانندگان لس‌آنجلسی تا بازیگران مهاجر

بازار هشتگ MeToo در ایران داغ است. البته کمپینی از نوع ایرانی.

کدام سلبریتی‌ها درگیر افشاگری‌های جنسی شدند؟ / از خوانندگان لس‌آنجلسی تا بازیگران مهاجر

در افشاگری‌های مدل ایرانی، زنان و دختران از آزارهای جنسی خود روایت می‌کنند و مانند جنبش غربی Me too، خواهان طرد اجتماعی آزاردهنده هستند؛ حالا هرکه می‌خواهد باشد.

در هفته‌های اخیر نام بسیاری از چهره ها مطرح شده است. مشهورترین آنها، نقاش برجسته‌ای که گفته شده هنرآموزانش را آزار جنسی داده است.

کیوان امام هم به همین جرم در بازداشت است و در دور تازه افشاگری ها، دو خواننده لس آنجلسی هدف قرار گرفته اند: محسن نامجو و شادمهر عقیلی.

گرچه عقیلی در این باره سکوت کرده ولی نامجو متن عذرخواهی منتشر کرده که خود بلوایی دیگر ساخته است.

لحن عذرخواهی و نیز انتشار یک فایل صوتی خصوصی از او، وی را بشدت تحت فشار کاربران فضای مجازی قرار داده است.

پیش از این دو، ریحانه پارسا بازیگر مهاجر هم از یک کارگردان نام برده بود که او را سالها قبل آزار جنسی داده است. کارگردان مربوطه سکوت کرد اما همسر سابقش در ویدئویی گفت که کارهای شوهر قبلی اش ربطی به وی ندارد.

با این افشاگری ها، معضل فساد در هنر، این روزها بار دیگر دغدغه هنر دوستان شده است. چندی قبل حتی بهنوش بختیاری تایید کرد که بداخلاقی ها، سینماها را فراگرفته اما مدعی شد او و همسرش روابطی این گونه با دیگران ندارند.

حالا باید دید که در قسمتهای بعدی سریال افشاگری های جنسی، پای کدام چهره های دیگر به میان می آید.

ویدئویی در این رابطه را در ادامه ببینید:

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    خیلی مبهم است آزار جنسی به اختیاروبا تنازیکردن یا تجاوزوزور گیری،یا همان کرم از خود درخت است ایرانی کدام بیشتر به واقعیت نزدیکتر است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کرم از خود درخت

  • محمدرضا
    0

    برای تخریب شادمهر راه درستی رو پیش نگرفتید.ضمن اینکه همه ما آدم ها گناه هایی تو زندگیمون داشتیم و داریم فقط چون شکل گناه دیگران با گناه ما فرق داره دلیل بر پاک و مطهر بودن ما نیست

    نظرات شما -
    • نیلوفر
      0

      مسایل تا وقتی زندگی دیگران رو درگیر نکرده باشه به خود فرد مربوطه ولی یه کارایی زندگی دیگران رو زیر و رو میکنه و دیگه به خودش مربوط نیست

  • ناشناس
    0

    کی میشه دیگه این اخبار ریحانه پارسارو تو صفحه مجازی نبینیم مطلب دیگه ای نیست بررسی بشه؟ این افراد دغدغه و الگوی کسی نیستند خسته کردید مردمو با این بررسی مطالب بی محتوا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟