بر اساس نظر یک عضو مجمع خبرگان رهبری

لزوم برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از سهمیه واکسن

عضو مجمع خبرگان رهبری گفت: عدالت اجتماعی مسئله مهمی است که باید به آن توجه داشت، فرقی ندارد شهردار، فرماندار، استاندار، امام جمعه و یا شخص عادی باشد وقتی تخلف کند باید پاسخگو باشد و نهادهای قانونی باید رسیدگی کنند.

لزوم برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از سهمیه واکسن

آیت‌الله محسن حیدری، عضو مجمع خبرگان رهبری در گفتگو با خبر فوری در رابطه با شائبه تزریق واکسن خارج از نوبت برخی از مسئولان اظهار کرد: وقتی واکسن به میزان محدود برای اقشار خاص و در معرض آسیب دریافت شده است همه موظف به رعایت قانون و نوبت هستند، فرقی ندارد آن شخص مسئول یا یک فرد عادی باشد.

وی افزود: مسئولین بیشتر از هر کسی دیگر باید با قانون آشنا و نسبت به رعایت آن پیشرو باشند، هر کسی برخلاف مقررات حاکمیتی عمل و تخلف کند باید طبق قانون با او برخورد شود.

آیت الله حیدری تصریح کرد: اگر این کار از نظر قانونی جرم محسوب شود باید آن نهاد رسیدگی با این شخص و تخلف صورت گرفته برخورد کند و مسئول و غیر مسئول تفاوتی ندارد.

عضو مجمع خبرگان رهبری ادامه داد: عدالت اجتماعی مسیله مهمی است که باید به آن توجه داشت، فرقی ندارد شهردار، فرماندار، استاندار، امام جمعه و یا شخص عادی باشد وقتی تخلف کند باید پاسخگو باشد و نهادهای قانونی باید رسیدگی کنند.

منبع: خبر فوری

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها