آخرین وضعیت باران کوثری در بیمارستان


2 اردیبهشت 1400 - 18:34
608182546d193_608182546d196
باران کوثری بازیگر سینما که از چند روز قبل درگیر کرونا شده است، این روزها مراحل درمان را در بیمارستان سپری می کند.

این بازیگر زیر نظر دکتر طبرسی مراحل درمان را در بیمارستان نیکان سپری می‌کند و پزشکان امیدوارند ظرف سه روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

در اولین روزهایی که تست کرونا باران کوثری مثبت اعلام شده بود، او مراحل درمان را در خانه سپری می‌کرد، اما پس از درگیری ریه که درصد کمی است، فعلا در بیمارستان بستری شده است.

باران کوثری بازیگر فیلم‌هایی چون عصبانی نیستم، خون بازی، کوچه بی نام، عرق سرد و ... این روزها در سریال «ملکه گدایان» برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفته بود. 

باران کوثری بازیگر سینما که از چند روز قبل درگیر کرونا شده است، این روزها مراحل درمان را در بیمارستان سپری می کند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

608182546d193_608182546d196
2 اردیبهشت 1400 - 18:34

این بازیگر زیر نظر دکتر طبرسی مراحل درمان را در بیمارستان نیکان سپری می‌کند و پزشکان امیدوارند ظرف سه روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

در اولین روزهایی که تست کرونا باران کوثری مثبت اعلام شده بود، او مراحل درمان را در خانه سپری می‌کرد، اما پس از درگیری ریه که درصد کمی است، فعلا در بیمارستان بستری شده است.

باران کوثری بازیگر فیلم‌هایی چون عصبانی نیستم، خون بازی، کوچه بی نام، عرق سرد و ... این روزها در سریال «ملکه گدایان» برای شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین رفته بود. 

منبع: ایسنا

72

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
لنگرودی ( هامون ) 1 0 پاسخ 1400/2/3 -15:09

امیدوارم همگی از تخت بلندشن و به جایی که دوست دارن برگردن خیلی سخته عزیزت بیمارسان باشه دلهره در وجود آدمی موج میزنه یک اشتباه یک سهل انگاری ... امیدوارم همه ی کسانیکه درگیر هستن در سراسر دنیا ، خصوصا ایران مظلوم و غمگینم ، مداوا و جهان چاره ی اصلی آنرا پیدا کند ( روح مادرم شاد )

مهدی 0 0 پاسخ 1400/2/3 -11:31

سلبریتی های ناقص العقل همون روحانی رو. که انتخاب کردن برا هفت جدشون بسشونه،،،،، خاک تو سرشون با اون انتخاب احمقانه شون،،،، بعضیاشون از سر حماقت و خریت چنان تبلیغاتی راه انداخته بودن زبون در اورده بودن که نگو،،، خب بگین ببینم خیلللی روحانی بهتون داد بخورین؟

ایرج 0 4 پاسخ 1400/2/3 -09:36

پدر که خودش با رانت شده باشه تهیه کننده دختر همه میشه سلبریتی .بهترین سلبریتیهای ایران شهیدان ایرانند

سعید 0 0 پاسخ 1400/2/3 -08:33

هنرمندان برای انتخابات آماده شوید

پرتوی 7 0 پاسخ 1400/2/3 -06:32

آرزوی سلامتی این خانم و دیگر هموطنان درگیر را داریم .

موسوی 1 6 پاسخ 1400/2/3 -05:34

اقا کوروش مگه قراره حتما دکل نفتی بدزده که گناهکار باشه،،،،، اونی که با پسر مشاور حسن نصراله ازدواح کرده اون دنیا جاش از من و تو خیلللی بهتره چون با بی حجابیش دل صدتا جوون رو نلرزونده،،،، اون زینب الگوی تمووووم زنان و دختران ابران زمین و جهان هست،، اگه کمی اگاه باشن این سلبریتی ها و چشم بصیرت داشته باشن،،،، اون دختر شهیدی هست که جانش رو فدای مردم جهان و مملکت و همین سلبریتی هایی کزد که دلخوشی هاشون به پولشون هست و به خوشگذرونی های کاذبشون،،، دلخوشی هاشون به بیرون ریختن موهاشون هست و ناخن های لاک زده و قر و فر و ادا اومدناشوون،،،،،، تو دستت و بذا رو کلاه خودت باد نبرت،،،، کاری به دیگرون نداشته باش،،،، اره اینا همشون گناهکارند

م ح 1 7 پاسخ 1400/2/3 -04:12

ایشون مردم رو تشویق به رای به دولت روحانی یعنی دولت بدبختی ها کرد ان شاالله که خوب نشه از ته دلم

ح آ 4 17 پاسخ 1400/2/2 -23:34

خدا گناهاشو ببخشه

کوروش 1400/2/3 -00:00

چکارکرده؟ دکل نفتی دزدیده؟ اختلاس کرده؟ شکرواردکرده باارزدولتی؟ کسی روترورکرده؟ باپسرمشاورحسن نصرالله ازدواج کرده؟ چکارکرده؟...

ناشناس 1400/2/3 -00:10

هرکسی با پسر مشاور نصرالله ازدواج کنه گناه کرده چه ربطی داره همه ماها گناهکاریم جز اولیای خدا

الیوت 1400/2/3 -01:12

کاری نکرده،فقط از محبت مردم سوء استفاده کرده ،و شد لیدر انتحاباتی دولت تدبیر ،و ،،،،،،،

بفهم 1400/2/3 -02:10

داش کوروش اونایی که گفتی هم گناه هست ولی گناه فقط اینا نیس...وای به حالت که گناهانی مثل دروغ گفتن،ریا،بی حجابی،تهمت و افترا ......رو گناه نمیدونی وای به حالت عرضم با این خانوم نیست،کلی گفتم

کوروش 20 9 پاسخ 1400/2/2 -21:26

انشاالله با سلامتی کامل و تندرستی به عرصه هنروسینمابرگردند.

شهرام.ر 32 9 پاسخ 1400/2/2 -19:35

خدا همه مریضا رو شفا بده همینطور ایشون رو. خدایا شر این ویروس رو از سر بشریت بردار.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks