جهانگیری: حمله به تیم مذاکره کننده، شلیک به پای خود است

معاون اول رییس جمهور در توییتر نوشت: حمله به تیم مذاکره کننده و دکتر ظریف در شرایطی که در حال مذاکرات حساس هستیم،‌ مثل شلیک به پای خود است.

جهانگیری: حمله به تیم مذاکره کننده، شلیک به پای خود است

اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «حمله به تیم مذاکره کننده و ظریف در شرایطی که در حال مذاکراتی تا این حد حساس هستیم، مثال شلیک به پای خود است. رقابت انتخاباتی به هر قیمتی سیاست نیست. به مصالح ملی ایران فکر کنید و صبور باشید.»

طی روزهای اخیر و مزمان با مذاکرات وین برای احیای برجام حملات به محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای‌ به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    سلام دکتر جهانگیری،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم ازدواج کنم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم.تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم و تعدیل نیرو شده،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران.خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی در بیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی، باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو را خدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم نا امیدم نکن بیش از هزار بار نامه فرستادم ولی جواب نگرفتم با گریه دارم این می نویسم

  • کارلوس آلبرتو
    0

    تجربه نشون داده که سکوت در مقابل مذاکرات تیم جنابعالی، شلیک به قلب و مغز این کشوره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها