شرکت صنایع غذایی خرم آباد وارد مدار تولید می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: شرکت صنایع غذایی خرم‌آباد نیمه نخست امسال با قابلیت کشتار ۶ هزار قطعه مرغ در ساعت بهره‌برداری می‌شود.

شرکت صنایع غذایی خرم آباد وارد مدار تولید می شود

اسفندیار حسنی مقدم در جریان بازدید از شرکت صنایع غذایی راتا مهر اظهار داشت: این واحد تولیدی یک ظرفیت خوب در زمینه کشتار، بسته بندی، ذخیره‌سازی و تولید محصولات دانش‌بنیان است که در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار بنا شده و دارای سه سالن به مساحت هشت هزار متر مربع است.

وی با اشاره به ظرفیت لرستان در تولید گوشت قرمز، مرغ و انواع آبزیان اضافه کرد: سالانه ٣٠ هزار تن گوشت قرمز ، ۲۸ هزار تن انواع آبزیان و ٨٠ هزار تن گوشت مرغ در این استان تولید می‌شود که بخشی از این تولیدات مازاد مصرف استان است و به صورت زنده و فرآوری نشده از استان خارج می‌شود.

حسنی مقدم ادامه داد: بنابراین راه اندازی این شرکت امری ضروری است تا با بسته بندی محصولات، ضمن ایجاد اشتغال، درآمد بیشتری برای بهره برداران استان محقق شود.

وی تصریح کرد: تجهیزات به کار گرفته شده در این کشتارگاه به روز و قابلیت صادرات گوشت مرغ به کشورهای آسیایی و اروپایی با گرفتن مجوز های لازم برای آن امکانپذیر است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و حمایت های سازمان جهاد کشاورزی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بانک کشاورزی استان طی ۶ ماه آینده این شرکت وارد مدار تولیدو زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر فراهم می شود.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها