دعوای توییتری عراقچی و پرس تی‌وی / منبع آگاه مذاکرات وین کیست؟

عباس عراقچی مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته‌ای وین، اعتبار منبع آگاه پرس‌تی‌وی در انتشار اخباری از این گفتگوها را زیرسوال برد.

دعوای توییتری عراقچی و پرس تی‌وی / منبع آگاه مذاکرات وین کیست؟

پرس‌تی‌وی امشب در سلسله گفتگوهایی درباره مذاکرات وین، مدعی شده بود که آمریکا بنای لغو تحریم‌ها را نداشته و در پی فشار بر ایران است. ( اینجا بیشتر بخوانید )

در برابر این ادعاها، عراقچی در توییتر نوشته نمی‌داند منبع آگاه پرس‌تی‌وی کیست اما هرکه هست، "آگاه" نیست.

این توییت البته بی پاسخ نمانده و شبکه پرس‌تی‌وی صداوسیما به آن جواب داده است.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ایرانی
    0

    آقای عراقچی وجدانا راستش را بگو آیا برجامی که با اوباما امضا شد با کارشکنی های عملی که آمریکا درزمان اوباما در عدم همکاری بانکها وشرکتهای بین المللی واضافه کردن لیستهای تحریمی ماهانه ویا هفتگی به صورت سازمان یافته که به بهانه های دیگر انجام میداد،کم کم منفعت مارا که یک جوی باریکه بود بدون نیاز به خروج ترامپ به صفر نمیرساند؟تمام حرف این ملت اینست که شواهد نشان میدهد روحانی در امتیازات عملی برجام به ملت دروغ گفت که اگر صراحتا مثل رییس بانک مرکزی که گفت منفعت برجام تقریبا هیچ است، همان موقع ما میفهمیدیم که راه درست را انتخاب واقتصادمان شرطی نشود .ضمن آنکه ترامپ با حماقتش آنچه که در برجام پنهان بود را آشکار ساخت یعنی تحریمهای عملی وجاری را روی کاغذ هم آوردو آنچه که باعث تورم ناگهانی شد جنبه روانی عدم اطلاع مردم از منفعت برجام بود.

  • احمد
    0

    متن این توافق را هم مثل متن برجام آمریکا‌یها نوشتن و به همین زودی قهرمان پرتاب خودکار با یکی از خودکارای پرتابی امضا میکند و دو باره دور باطل رقص خیابانی و ... به خدا پناه میبریم از شر شیاطین جن و انس.

  • ح آ
    0

    اگه این بازی اصلاح طلب غرب و اصول گرایه شرق تموم نشه نیاز به جنگ نیست مردم دیگه تحمل ندارن مردم شورش میکنن این انرژی هسته ای بهانه شده که مردم بدبخت هیچ موقع پول نفت و گاز رو که حقشونه نبینن

  • علی
    0

    اینا معلوم نیست دارن یواشکی چیکار میکنند. دارن توافق به نفع آمریکا می بندند اینها دیگه صلاحیت مذاکره رو ندارند چون خائن هستند.

    نظرات شما -
    • معروف
      0

      خیانت به مردم فقیر!!!؟؟؟

  • احمدی
    0

    منبع آگاه پرس تی وی اگر آگاه نیست! خائن هم نیست.

  • ایران
    0

    پرس تی وی همان بیست وسی هستش، اینا نمی‌خوان برجام به سرانجام برسه تاانتخاباتو با رییس جمهور حداقلی تشکیل بدن،جنگ قدرته مردم چی میشن در فشار هستند یا نه اصلا مهم نیست! به جایی رسیدیم که مردم مرگ با کرونارو افتخار می‌دونم تا مرگ از سر فقر و بدبختی

    نظرات شما -
    • 232185
      0

      8 ساله با ادعا و وعده سر شما را شیره مالیده اند بنده خدا! آقایان دنبال حل مشکل نیستند . در مذاکرات قبلی هم همه منابع خبری را نا آگاه اعلام کردند ولی دیدید که همگی آگاه بودندو خودشان نا آگاه!

  • مهدی
    0

    این همه گفتن یک جا باید رفع بشه تحریم‌ها حالا شد گام به گام آخرش رفتین زیر بار آمریکا همانطور برین مستقیم با آمریکا کنار بیاید بهتره

  • سیاست کثافت
    0

    امریکا و متحدانش از سواستفاده موقعیت ناعدالانه دلار و نفوذشان در سستمهای مالی جهان مثل سوئیفت FATF .یخواهند موقتا برخی تحریمها برای کمک به نوفذیهای انتحباتی شان تا خرداد کمک کنند، اما قصد اصلی نابودی جمهوری اسلامی است، تحریمهای اصلی مثل درامد نفتی و غیره نخواهد شد، تعلیق موقت باعث رای آوری جریان تکنوکراتهای سرمایه دار (کاخ نشینان شمال شهری) گرین کارتی و دوتابعتی و خائنین نفوذی- همانهایی اسرار اتمی فاش و موجب ترور دانشمندان اتمی و موشکی و متحدان منطقه ای جمهوری شده اند- میشود و راههای دور زدن تحریم فاش و تا بعد کار تمام کند، امریکا و متحدانش مثل اسرائیل و سعودی (گه میدانند جمهوری اسلامی در صورت تبدیل به ابرقدرت نظامی و اقتصادی کار تمدن غرب تمام میکیند) به کمتر از نابودی جمهوری اسلامی رضایت نمیدهد! ایران بایست بطور کامل از برجام بیرون و راه برود بازدارندگ ی اتمی کامل ایجاد ایجاد، در کنارش با کنار زدن مافیای همدست دشمن خارجی (امثال مفسدان اقتصادی و محترکان و مخلان تولید و...) برنامه کامل خودکفایی و تبدیل بلوک چین ورسیه و ایران تکمیل کند، جلوی اسرف بیت المال بگیرد و مالیات سنگین بر اشارفیت بگیرد. دیگر نباید باتسی هیل و خودروی میلیاردی و حقق نجومی در جمهوری اسلامی باشد. دستان رانتخوار کوتاه شود. حاشیه نشینی نباید در کوچه خاکی و خانه بدون پلاک و نامن باشد. خجالت بکشید در کنار صدمتری مشهد در مثلث میدان فهمیده تا خین عرب و شکری آلونکهای 50 متری کوچه های خاکی بدون پلاگ است و اما در الهیه دهها کیلومتر دورتر از مرکز مشهد، با رانت باز شدن بلوار سجادیه به بزرگراه مشهد قوچان، زمین خالی از سه میلیارد تومان به سی میلیارد تومان برسد! این رانت ثروت باد آورده به جیب چه کسی میرود

  • اسراللله
    0

    ظاهرا قصدی نیست تا از تجربه برجام عبرتی بگیریم.اقای غراقچی شما در تصویب برجام هم ادعاهای خلاف کردید که هزینه های سنگینی به کشور و مردم تحمیل کردید.ظاهرا اهداف دشمنان رو دنبال میکنید.چرا؟؟؟!!!!!

  • عبداله
    0

    مملکتی که قبح دروغگویی در آن از بین رفته باشد، باید همه را دروغگو فرض کرد مگر اینکه خلافش ثابت شود

  • محسن
    0

    اينكه شد همون فرسايشي... انگار تعيين كننده نه ما هستيم و نه اروپا. تصميم رو كدخدا ميگيره.

    نظرات شما -
    • و
      0

      بله چون آمریکا بزرگترین ابر قدرت دنیاست

  • علی محمد صادقیان
    0

    از شیطنت خبر فوری توئیت عراقچی را ترجمه کرده توئیت پرس تی وی را ترجمه نکرده تا مخاطب در لحظه متوجه نشود که پاسخ چه بوده .

  • حميد
    0

    متاسفانه تا زماني كه به دولت مردانمان كه همه سعي خود را ميكنند تا از اين وضع به وجود آمده -كه همه ميدانيم چه بر سر سفره هايمان آمده- سربلند بيرون بيايند و حقانيت ما را در دنيا ثابت كنند، توهين كنيم وضعيتمان از اين كه هست بدتر ميشود. "شكر نعمت نعمتت افزون كند، كفر نعمت از كفت بيرون كند"

  • بابا
    0

    زماني كه رهبر دانا برادر عراقچي مي فرستند مذاكره كه در بدترين حالت مذاكره برد 100درصد ما ايران است و برد بيگانه صفر هست . انگاه پرس تي وي با پول بيت المال ايران داره بهانه دست گروه تندرو افراط و تفريط مثل كيهان مي دهد . الله اكبر نمي دونيم چرا خوشي ملت و خوشي رهبري براي گروهي اقليت بوكوحرامي اينقدر درد آور هست . پرس تي وي با شادي رهبري و شادي ملت شاد شو و گرنه تو هم افكار القاعده ... داري بس. كه دشمن اين گروها داعشي و القاعده و تندروهاي بقول خودشان مسلمان سردار سليماني و سردار شهيد حجازي بودند . خدايا دشمن ادانا بهتر از دوست نادان است . بر زمين زدنند اين نادان هاي دوست و كشور توسط اين نادان ها به تحريم و تورم و عقبماندگي در كرونا شد ما 15برابر بيشتر از ملت امريكا روزانه به كرونا مبتلا مي شيم اين نادان دوست پرس تي وي آب به آسياب دشمن مي ريزد . استاد كار اتم و ديپلماسي عراقچي و ظريف است بس و راه اين دو عزيز راه 99درصدي ملت ايران است و بس

  • کامبیز
    0

    بایدن میخاد بلایی را که ترامپ به صورت غیر قانونی سر مردم آورد، با مکانیسم ماشه و با ظاهر قانونی تکرار کنه. پس باید با چند تا تعلیق و نه لغو تحریم ، آن هم موقت و به صورت سه ماه سه ماه ، و با چند تا شکلات، سر تیم مذاکره کننده ما یه بار دیگه شیره بماله، و با امضا و قبول خودمون، به برجام برگرده. مگر گرگها و گرگ صفتان را چند بار آدم آزمایش می کنه؟ دانشمندانمون را که همینا می کشند. نطنزمون را که همینا متفجر می کنند. داروی بیمارانمون را که همینها جلوش را می گیرند. فقر و بیکاری را که همین ها به مردم تحمیل کردند.تعاملات بانکی مون را که همین ها مانع میشن. هنوز هم امیدمون به دشمنمونه؟ پس حقمونه هر چی بکشیم.

  • ناشناس
    0

    مذاکرات با قلدران ضد بشر تاریخ چه نتیجه ی حتمی دارد؟؟؟!!! --- متاسفانه برخی از مسئولان کلیدی کشور خام فکر می کنند با سودا گری همه ی ارزشها و اصول ثابت انسانی تغییر ناپذیر انقلاب و نظام اسلامی دور میز مذاکره با سرسخت ترین دشمنان تاریخی این انقلاب و نظام و چانه زدن با این دشمنان که در طول عمر نظام اسلامی تاکنون لحظه ای از اصرار بر دشمنی خود علیه اصول و ارزشهای ثابت این نظام دریغ نکرده اند و همه تلاشهای مذبوحانه خویش را برای نابود کردن این ارزشها و اصول بنفع اهداف استکباری و صهیونیستی ضد بشری خود هزینه کرده اند ؛ می تواننند با هر قیمتی ، با به دست آوردن چند دلار جبران پذیر در این قمار بازی حرام که باخت طرف ضعیف در آن حتمی است ؛ از خود قهرمان ملی بسازند. آیا این مسئولان کلیدی می دانند نتیجه ی حتمی شوم قمار بازی بر سر استقلال و آزادگی و حقوق حاکمیت و منافع مشروع ملی و قمار بازی بر سر ارزشها و اصول انسانی نظام اسلامی با ابر قلدران جهانی ضد بشر همیشه چه و چگونه بوده است؟؟؟ً!!! ایا شیفتگان به دست آوردن چند دلار جبران پذیر خفت و اسارت بار در ازای قربانی کردن همه ی ارزشها و اصول انسانی ؛ می دانند حکم قطعی ملتها علیه آنان چه خواهد بود؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها