یک نماینده مجلس در گفتگو با خبرفوری توضیح داد

جزئیات تازه از حقوق سربازان و طرح مجلس در مورد سربازی / خدمت سربازی ۵ساله می‌شود؟

یک نماینده مجلس گفت: حقوق پرداختی به سربازان وظیفه باید ۶۰ تا ۷۰ درصد حقوق یک نیروی پایور باشد که متاسفانه این گونه نیست.

جزئیات تازه از حقوق سربازان و طرح مجلس در مورد سربازی / خدمت سربازی ۵ساله می‌شود؟

دهنوی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: از فرودین ماه امسال حداقل حقوق پرداختی به سربازان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

او درباره طرح مجلس برای سربازی هم گفت که به هیچ وجه پنج ساله شدن سربازی مطرح نبوده و نیست.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید:

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 4.99M | مدت زمان ویدیو: 00:03:58 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • سرباز ديروز
    0

    حقوق هر ماهمون صدو سي سه تومنه بگيريم يا نگيريم گوشنه مي مونيم // قدر آش ننه را حال مي دونيم يادش بخير 30 سال پيش // توي دو جا مي شه به نوجوان جوان مسير زندگي داد داخل مدرسه داخل خدمت . داخل مدارس براي همه بخصوص از سن 10 سالگي تا ديپلم ولي خدمت بيشتر به كساني كه از شهر كوچك آمدن از روستاهاي دور و نزديك كه مث فرشته پاك پاكند اگه راهنمايي نشن مطمئن به بي راه مي رن بايد ارزش ها را خوب فهماند مثل گاو گوسفند باغداري و صيقي مثل گوجه يا نخودكاري... بسيار با ارزش و پول ساز هست ممنون تمام سربازهاي كشورم هستم هميشه سرباز براي من خيلي با ارزش و مورد احترام هست هميشه مجاني سوار خودرو مي كنم حتي اگه اجازه بدهند پول خريدشان حساب مي كنم يا مقداري پول هديه معرفتشان ميدم شايد اين كار مي كنم چون زمان ما كه بوي جنگ ووو انها بود همين كار برام مي كردن هرگز خاطرات سربازي از ياد نمي برم ولي براي كسي هم تعريف نمي كنم يادش بخير يادش بخير . خداقوت سرباز

    نظرات شما -
    • سلام سرباز دیروز
      0

      یکی مثل شما اینقدر انسانیت دارید و یکی هم سیلی به صورت سرباز مینوازد

  • مومنی مومنی
    0

    آقایان مجلس انقلابی اینکه حقوق به سربازان تصویب کردید خوب است تشکر ، اما شما نمایندگان مجلس لطفی کنید فکری هم برای سربازان هشت سال دفاع مقدس که جانشان را برای دفاع از نظام و وطن گذاشتند و در سخت ترین زمان جنگ تحمیلی در برابر دشمنان بعثی ایستادند و آسیب های جسمی و روحی دیدند امروز بعد حدو د سی و پنج سال هیچ کمکی به این قشر مظلوم نشده در صورتیکه اکثرا در حال از کار افتادگی و بیکار ند و قرار بود طی پرونده ای که تکمیل شده ودر اختیار سازمان ایثارگران ارتش نزاجا هست مقرر بود پنج درصد جانبازی و بیمه ایثارگری و برای سربازانی که بیش از یک سال در جبهه بودن و کارمند دولت نبودن حقوق ایثارگری پرداخت شود متاسفانه تا بحال هیچ اقدامی نشده است در صورتیکه در تمام دنیا کهنه سربازان جنگ احترام زیادی قایل هستند ولی در کشور ما متاسفانه حق آنها را هم نمی دهند در صورتیکه سازمان ملل به سربازان جنگ توجه ویژه داشته است.

  • منصور
    0

    اینقدر نمیریم تا اختیاری شه یا برجی 10 میلیون بدن سلام به پادگان های خالی .

  • علی
    0

    بجای نزدیک کردن به حقوق ناچیز یک نیروی پایور ناجا که ۵ الی ۶ میایون حقوقشونه!!!!!! برا حقوق شما نمایندها نزدیک کنید که بالای چندصد میلیونه!!!!! ای مجلس انقلابی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها